Predáva sa káva dobre aj v lete?
„Keď je veľmi teplo, predaj je nižší, ale ponúkame aj chladené nápoje alebo ľadovú kávu, ktorá osvieži aj v lete.“
Prečo idú ľudia na kávu k vám, keď je na každom rohu kaviareň?
„Snažíme sa ponúknuť kvalitnú kávu, kontrolovať a dodržiavať proces prípravy, nastavovať stroj. Suroviny sú absolútne čerstvé. Ďalšia vec je, že vozík je optický zážitok, ktorý zákazníka zaujme a keď mu chutí aj káva, má motiváciu sa zase vrátiť.“
Ako ste sa dostali nápad na pojazdný stánok?
„Vo svete to funguje už v niekoľkých krajinách, kde je bežné zobrať si jedlo alebo nápoje so sebou, napríklad v Holandsku alebo Anglicku. Rozhodli sme sa to vyskúšať aj u nás, vyplniť medzeru na trhu, priniesť niečo nové. Navyše, už na vysokej škole som vedel, že chcem mať niečo vlastné.“
Vozík je dosť veľký, je problém presúvať sa s ním?
„Je to problém, ale nie extrémny. Vozík má asi 350 kilogramov, ale je tak sprevodovaný, že keď s ním človek vie narábať, nie je to až také náročné. Horšie je to s kopcami alebo obrubníkmi, Bratislava je však čoraz priateľskejšia k hendikepovaným ľuďom, čo nám tiež hrá do kariet. Primárne jazdíme po cestách, vodiči nás zatiaľ rešpektujú. Snažíme sa však čo najmenej niekoho obmedzovať.“
Nájdu vás zákazníci na Poštovej, len keď je pekne?
„Ak veľmi prší, nepredávame. Vozík je drevený, ani kaviarenský stroj nie je stavaný na to, aby zmokol. Navyše, poslať barmana predávať, by asi nebolo veľmi humánne. Pokiaľ sú iba prehánky, snažíme sa zostať a vozík zakryť. Sledujeme predpovede počasia, SHMÚ a ich model Aladin je náš veľký priateľ, každé dvetri hodiny pozeráme aktualizáciu modelov.“
Uvažujete aj o kamennej kaviarni?
„Ľudia sa nás na ulici pýtajú, kde je tá kaviareň a ja im odpovedám, veď kaviareň je toto. A oni, dobre, ale kde je kamenná kaviareň? Rozmýšľali sme aj nad tým, je to však otázka vhodných a dostupných priestorov.“