SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Pekár: Aktívna účasť KDH na Frešovej kampani bude samozrejmosťou

Freša podporí okrem vlastnej SDKÚ a KDH aj Most-Híd, SaS, SMK, OKS a Strana zelených.

BRATISLAVA. Aktívna účasť starostu bratislavského Ružinova Dušana Pekára, ale aj ďalších predstaviteľov KDH z Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) na predvolebnej kampani aktuálneho predsedu BSK Pavla Freša (SDKÚ-DS) bude samozrejmosťou.

Pri príležitosti dnešného krstu volebného auta, "Frešmobilu", ktorým Frešo otvoril propagáciu svojej kandidatúry, to pre TASR povedal Pekár.

"KDH je jedným z koaličných partnerov vo voľbách do BSK, ktorý podporuje súčasného župana Pavla Freša," upozornil. Frešo má za sebou okrem vlastnej SDKÚ-DS a KDH aj Most-Híd, SaS, SMK, OKS a Stranu zelených.

Skryť Vypnúť reklamu

Proti nemu by sa vo voľbách mala postaviť Monika Flašíková-Beňová (Smer-SD) a NOVA Daniela Lipšica avizovala záujem uchádzať sa o tento post prostredníctvom Daniela Krajcera.

Frešo sa rozhodol venovať letný čas cestovaniu po BSK "autom, na bicykli a peši" a stretávaniu sa s ľuďmi. Po kraji chce precestovať 2500 kilometrov a navštíviť okolo 90 obcí, mestských častí a miest.

Ako dnes zdôraznil, letná propagácia jeho kandidatúry nemá byť postavená na veľkých finančných investíciách, ale priamom kontakte a rozhovoroch s voličmi. "Náklady budú minimálne, lebo toto auto patrí SDKÚ-DS, náklady sú len na polep a to, čo prejdeme," poznamenal na margo vizuálu auta SDKÚ-DS, na ktorom je jeho podobizeň a pozvanie "Na kus reči".

Skryť Vypnúť reklamu

"Z osobnej skúsenosti viem, že ľudia oceňujú osobný kontakt. Verím, že ľudia ocenia tento štýl kampane," reaguje Pekár. "Je veľmi náročný pre všetkých, čo kandidujú. Ale je podstatne lepšie stretnúť sa s ľuďmi zoči-voči a vypočuť si aj kritické názory a podnety, ako sa len medializovať cez rôzne formy billboardov a reklamy," uzavrel Pekár.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  4. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  7. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  8. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 25 113
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 18 465
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 874
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 344
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 648
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 6 848
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 783
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 721
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 445
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 956
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu