Otvorili Európsky týždeň mládeže

Na Hviezdoslavovom námestí sú prezentácie rôznych workshopov a panelové diskusie na rôzne témy v Kine Mladosť.

BRATISLAVA. Mladí ľudia majú dnes veľa príležitostí, ako vyjadriť svoj názor a prezentovať svoje nápady. Tvrdí to vedúca Národnej agentúry európskeho programu Mládež v akcii Marcela Hajtmánková, ktorá dnes na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave spolu s ďalšími hosťami otvorila Európsky týždeň mládeže.

"Je to týždeň, počas ktorého sa má upozorniť na potreby mladých ľudí, zdôrazniť to, že mladí sú aktívni a že ich treba vypočuť a dať im príležitosť na to, aby sa aktívne prezentovali," povedala Hajtmánková. Podľa jej slov šancí ako sa vyjadriť je veľmi veľa, len o niektorých často mladí ľudia nevedia. Na námestí môžu v týchto dňoch vidieť prezentáciu rôznych workshopov či zapojiť sa do panelových diskusií na rôzne témy v Kine Mladosť.

Článok pokračuje pod video reklamou

Podujatia sa zúčastňuje aj Informačná kancelária Európskeho parlamentu, ktorá chce podľa europoslankyne Moniky Flašíkovej-Beňovej (Smer-SD) využiť tento deň na to, aby priblížila únijné témy mladým ľudom. "Možno by bolo dobré na školách viac vyučovať o tom, čo vlastne EÚ prináša, ale vo všeobecnosti si myslím, že skôr majú mladí ľudia pozitívny postoj a dosť informácií o EÚ. Viac ako stredná generácia a starší ľudia," dodala europoslankyňa.

"Už som absolvoval jedno školenie cez Iuventu a myslím si, že je to dosť zaujímavé. Je to možnosť, ako sa dozvedieť viac o EÚ," povedal o podujatí prítomný študent deviateho ročníka na základnej škole. Európsky týždeň mládeže sa koná už po šiestykrát a zapojilo sa doňho 33 krajín Európy. Na Slovensku podujatie organizuje Iuventa - Slovenský inštitút mládeže.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 143
  2. Vizuálny smog je problém 10 359
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 746
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 339
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 601
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 359
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 211
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 007
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 640
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 407