SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Projekt Piknik&Bike vyhral v PR súťaži Prokop 2013

Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

BRATISLAVA. Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike získal 1. miesto za najlepší PR projekt na Slovensku v kategórii Regional Community Relations v súťaži Prokop 2013. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa kraja Iveta Tyšlerová.

"Samosprávy nemajú na podujatia veľké rozpočty ako súkromné firmy, preto aj tento projekt je dôkazom toho, že za málo peňazí sa dá robiť veľa muziky. Výhra nás teší o to viac, že sme obstáli v silnej konkurencii," povedal o ocenení bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň dodal, že z hľadiska rozvoja cykloturizmu je tento projekt vysoko efektívny.

Skryť Vypnúť reklamu

Cieľom kraja bolo vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

"Projekt podporuje zdravý životný štýl, rozvoj cykloturistiky aj spoznávanie zaujímavých miest v regióne," povedal vedúci oddelenia marketingu Bratislavského kraja a autor projektu Jozef Adam. Letnú sezónu kraj otvoril piknikom na Divokej vode v Čunove, pikniková sezóna vyvrcholí v septembri pri novom Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi.

Podujatie sa vlani konalo na dvoch miestach, v tomto roku sa bude konať na štyroch.

Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 sa prihlásilo 52 projektov zo 14 agentúr, od štyroch klientov a troch subjektov štátnej a verejnej správy.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  2. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  5. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  6. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 20 366
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 603
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 189
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 464
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 821
  6. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 589
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 267
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 116
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 5 932
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 871
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu