Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.
Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.
BRATISLAVA. Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike získal 1. miesto za najlepší PR projekt na Slovensku v kategórii Regional Community Relations v súťaži Prokop 2013. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa kraja Iveta Tyšlerová.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
"Samosprávy nemajú na podujatia veľké rozpočty ako súkromné firmy, preto aj tento projekt je dôkazom toho, že za málo peňazí sa dá robiť veľa muziky. Výhra nás teší o to viac, že sme obstáli v silnej konkurencii," povedal o ocenení bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň dodal, že z hľadiska rozvoja cykloturizmu je tento projekt vysoko efektívny.
Cieľom kraja bolo vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.
"Projekt podporuje zdravý životný štýl, rozvoj cykloturistiky aj spoznávanie zaujímavých miest v regióne," povedal vedúci oddelenia marketingu Bratislavského kraja a autor projektu Jozef Adam. Letnú sezónu kraj otvoril piknikom na Divokej vode v Čunove, pikniková sezóna vyvrcholí v septembri pri novom Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi.
Podujatie sa vlani konalo na dvoch miestach, v tomto roku sa bude konať na štyroch.
Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 sa prihlásilo 52 projektov zo 14 agentúr, od štyroch klientov a troch subjektov štátnej a verejnej správy.