Projekt Piknik&Bike vyhral v PR súťaži Prokop 2013

Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike si za cieľ stanovil vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

BRATISLAVA. Projekt Bratislavského kraja Piknik&Bike získal 1. miesto za najlepší PR projekt na Slovensku v kategórii Regional Community Relations v súťaži Prokop 2013. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa kraja Iveta Tyšlerová.

"Samosprávy nemajú na podujatia veľké rozpočty ako súkromné firmy, preto aj tento projekt je dôkazom toho, že za málo peňazí sa dá robiť veľa muziky. Výhra nás teší o to viac, že sme obstáli v silnej konkurencii," povedal o ocenení bratislavský župan Pavol Frešo. Zároveň dodal, že z hľadiska rozvoja cykloturizmu je tento projekt vysoko efektívny.

Článok pokračuje pod video reklamou

Cieľom kraja bolo vytvoriť sezónne atraktívne podujatie pre rodiny s deťmi a pre cyklistov.

"Projekt podporuje zdravý životný štýl, rozvoj cykloturistiky aj spoznávanie zaujímavých miest v regióne," povedal vedúci oddelenia marketingu Bratislavského kraja a autor projektu Jozef Adam. Letnú sezónu kraj otvoril piknikom na Divokej vode v Čunove, pikniková sezóna vyvrcholí v septembri pri novom Cyklomoste slobody v Devínskej Novej Vsi.

Podujatie sa vlani konalo na dvoch miestach, v tomto roku sa bude konať na štyroch.

Do 4. ročníka súťaže Prokop 2013 sa prihlásilo 52 projektov zo 14 agentúr, od štyroch klientov a troch subjektov štátnej a verejnej správy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 077
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 298
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 535
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 237
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 757
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 386
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 040
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 514
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 815
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 681