„Prerušenie vysielania vzniká v dôsledku výmeny anténneho systému na vysielači Kojál v Českej republike. O prerušení vysielania ČT 1 a ČT 2 medzi 07.00 a 17.00 h v dňoch 16. septembra až 4. októbra sme informovali na Infokanáli UPC Slovensko. Spoločnosť UPC Slovensko za prerušovanie nenesie zodpovednosť.“
Keďže zákazníci UPC pomerne dlhý čas nedostávajú službu v plnom rozsahu, hoci za ňu zaplatili, ako im spoločnosť UPC plánuje tento výpadok kompenzovať a kedy?
„V prvom rade poskytuje UPC Slovensko zákazníkom technologický prístup k televíznym signálom. Prerušenie vysielania ČT 1 a ČT 2 je dôsledkom výluky vysielača Kojál v Českej republike. Podľa zmlúv medzi UPC Slovensko a zákazníkom nevzniká v prípade krátkodobých výpadkov televízneho signálu nárok na akúkoľvek úhradu škody.“
Spoločnosť UPC vyberá platby vopred, pred dodaním služby, prečo túto skutočnosť vopred nezohľadnila, ak k vypínaniu nedochádza v dôsledku havárie?
„Spoločnosť UPC Slovensko nemá vplyv na načasovanie technologickej revízie vysielača v Českej republike.“