Vodič bratislavskej MHD vyhodil cudzincov s kočíkom a ušiel

Po anglicky hovoriaci pár vysadil vodič uprostred cesty. Cestujúci sa sťažujú.

S kočíkom iba jedinými dverami.(Zdroj: ILUSTRAČNÉ FOTO SME)

Po anglicky hovoriaci pár vysadili uprostred cesty. Cestujúci sa sťažujú. Dopravný podnik Bratislava sťažnosť preverí a sľubuje, že ak sa potvrdí, vodiča tvrdo potrestá.

BRATISLAVA. Nerozumeli po slovensky a nastúpili nesprávnymi dverami. To bolo hlavné previnenie páru cudzincov s kočíkom, ktorý sa minulý týždeň chcel večer odviezť z bratislavskej Patrónky.

Vodič autobusu im vynadal, prikázal, aby vystúpili z autobusu a vošli správnymi dverami a nakoniec ich aj s dieťaťom nechal uprostred cesty.

Článok pokračuje pod video reklamou

Vodičovi aj dopravnému podniku sa na to sťažovali cestujúci.

Správal sa arogantne

„Na Patrónke do autobusu číslo 21 nastúpil manželský pár s detským kočíkom, rozprávali sa po anglicky,“ vraví svedok incidentu Peter Ľahký, ktorý na vodiča neskôr podal sťažnosť.

„Po slovensky ani nerozumeli, nepoznali systém našej dopravy a omylom s kočíkom nastúpili do iných dverí, aké boli podľa vodiča pre kočík vyhradené.“

Vodič podľa svedka po pár metroch zastavil a arogantne povedal manželom, aby vystúpili a vrátili sa druhými dverami. Pár vodičovi nerozumel. Keď pochopili, vystúpili a zamierili s dieťaťom v kočíku ku vchodu do autobusu, kam ich vodič posielal, rozpráva Ľahký.

Tu sa však pred nimi dvere so syčaním zatvorili a vodič odfrčal preč.

Nadával aj ostatným

„Išiel som potom za vodičom a opýtal sa ho, či svoje správanie považoval za správne a tiež na jeho meno a služobné číslo. Na to mi odpovedal, citujem: 'Ti dám také číslo, že ti hlava odpadne!'“

Na konečnej za ním išli aj spolu s priateľkou a ďalším pánom.

„Celý čas sme boli aj s pánom pokojní. Najprv nám začal tykať, urážať nás, nadávať nám a napokon to vyústilo až k priamemu ohrozovaniu, keď na nás vodič niekoľkokrát vybehol a dvíhal ruku, vyzýval nás na férovku a vyhrážal sa nám ublížením na zdraví.“

Sťažnosť prešetria

„Sťažnosť, samozrejme, prešetríme,“ vraví hovorkyňa dopravného podniku Agáta Staneková. „Ak sa potvrdí, takéto správanie považujeme za netolerovateľné a vodič bude tvrdo postihnutý.“

Za posledný mesiac dostal dopravný podnik deväť sťažností na vodičov. „Najčastejšie sa ľudia sťažujú na to, že dobiehali na zastávku a vodič ich nepočkal a zavrel dvere.“

Sťažovať sa dá písomne aj telefonicky. Dopravný podnik má na podobné sťažnosti linku 0917 101 102.

Rôzne prípady pomáhajú riešiť aj zvukové záznamy. Dianie vo vozidlách takto monitorujú od marca. Nahrávky robia iba revízori pri čiernych pasažieroch.

bus_res.jpg

Zahraničných cesta autobusom nepotešila.

FOTO SME - GABRIEL KUCHTA

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  6. Najužitočnejšia appka
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  8. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  9. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  10. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  1. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  2. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  3. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  4. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  5. Bratislava dostane o rok nový mestský bulvár
  6. DEXIS SLOVAKIA má nového generálneho riaditeľa
  7. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  8. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  9. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 19 131
  2. Najužitočnejšia appka 15 784
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 13 654
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 035
  5. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 9 393
  6. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 8 702
  7. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 7 152
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 797
  9. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 5 118
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 614