Projekt QuickKancle ponúkne neziskovkám školenia o PR

Okrem možnosti získať kancelárske priestory v centre Bratislavy na šesť mesiacov zadarmo,pribudnú školenia o PR aktivitách.

BRATISLAVA. Už po tretíkrát majú začínajúce neziskové organizácie a občianske združenia šancu zapojiť sa do projektu kreatívneho inkubátora - QuickKancle a získať tak kancelárske priestory v centre Bratislavy na šesť mesiacov zadarmo. Okrem toho však organizátori projektu prichystali pre nových obyvateľov aj sériu seminárov z oblasti online a offline komunikácie.

Neziskové organizácie a občianske združenia sa o vstup do projektu môžu uchádzať do 25. februára. Viac informácii ako sa zapojiť do výzvy možno nájsť na www.kcdunaj.sk v sekcii QuickKancle.

Článok pokračuje pod video reklamou

Bonusom k bezplatným pracovným priestorom v priestoroch Kultúrneho centra (KC) Dunaj bude aj séria školení od odborníkov na komunikáciu. Podľa projektovej koordinátorky projektu Bašky Klimekovej je to isté pokračovanie predchádzajúceho semináru a nástrojoch online marketingu. "Tentoraz to budú semináre o PR aktivitách, využití sociálnych sietí i tvorby efektívnej webstránky," uviedla Klimeková.

Organizátori plánujú v budúcnosti organizovať aj školenia na témy ako sú fundraising, písanie grantov a budovanie imidžu neziskoviek.

Autormi projektu QuickKancle v KC Dunaj, otvorenej kancelárie určenej neziskovým organizáciám, občianskym združeniam a iným mimovládnym organizáciám, sú KC Dunaj a občianske združenie BACK-SPACE. Každý polrok sa uskutočňuje výber organizácií a združení, ktoré dostanú možnosť v kancelárii zadarmo fungovať. Po prvý raz dostali organizácie túto možnosť vo februári 2012.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 11 865
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 9 883
  3. Najkrajšie americké národné parky 9 696
  4. Vizuálny smog je problém 3 246
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 994
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 892
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 398
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 103
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 068
  10. Križovatka si vyžiada rozsiahlu odstávku teplej úžitkovej vody 1 341