Ľudia čistia okoloidúcim topánky

Aktivisti sú vybavení vedierkom, kefkou a zelenou páskou na ruke.

BRATISLAVA. Mladí ľudia dnes vyšli do ulíc v strede hlavného mesta, aby náhodným okoloidúcim očistili topánky. Ide o kampaň pod názvom Darca času, ktorú pripravili saleziáni v spolupráci s občianskym združením Savio.

Kampaň chce zapojiť čo najväčšie množstvo mladých ľudí do verejnej zbierky času. Má za cieľ vyzbierať až milión hodín darovaných deťom, mladým a blízkym počas nadchádzajúcich 40 dní pôstneho obdobia pred Veľkou nocou.

Ako uviedla jedna z dobrovoľníčok kampane Darca času Magdaléna Bachanová, "Kampaň vznikla preto, aby sme poukázali na potrebu aktívnejšieho prístupu k mladým s dôrazom na tému výchovnej prítomnosti. Naši aktivisti budú mať pri sebe vedierko, kefku, zelenú pásku na ruke a budú ľuďom čistiť topánky na znak úcty a spolupatričnosti. Každá hodina môže byť šťastná, ak ju venujete svojim blízkym."

Kampaň Darca času je súčasťou projektu Tehlička pre misie, ktorá sa už osem rokov zaoberá témou života ľudí. "Predpokladáme, že do projektu sa zapojí okolo 200 základných a stredných škôl, centier mladých a farností," dodal riaditeľ kancelárie Savio Ján Rešutík.

Savio je občianske združenie, ktoré pomáha chudobným deťom a mladým získať kvalitné vzdelanie a novú víziu do života. Rozvíja spoluzodpovednosť ľudí za osudy tých, ktorí žijú v biede, zvyšuje spoločenskú citlivosť na potreby druhých, podporuje zodpovedný prístup k životu, aj priamo v danej najbližšej komunite.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 941
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 5 674
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 989
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 672
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 190
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 094
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 933
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 594
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 144
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 660