Ľudia čistia okoloidúcim topánky

Aktivisti sú vybavení vedierkom, kefkou a zelenou páskou na ruke.

BRATISLAVA. Mladí ľudia dnes vyšli do ulíc v strede hlavného mesta, aby náhodným okoloidúcim očistili topánky. Ide o kampaň pod názvom Darca času, ktorú pripravili saleziáni v spolupráci s občianskym združením Savio.

Kampaň chce zapojiť čo najväčšie množstvo mladých ľudí do verejnej zbierky času. Má za cieľ vyzbierať až milión hodín darovaných deťom, mladým a blízkym počas nadchádzajúcich 40 dní pôstneho obdobia pred Veľkou nocou.

Ako uviedla jedna z dobrovoľníčok kampane Darca času Magdaléna Bachanová, "Kampaň vznikla preto, aby sme poukázali na potrebu aktívnejšieho prístupu k mladým s dôrazom na tému výchovnej prítomnosti. Naši aktivisti budú mať pri sebe vedierko, kefku, zelenú pásku na ruke a budú ľuďom čistiť topánky na znak úcty a spolupatričnosti. Každá hodina môže byť šťastná, ak ju venujete svojim blízkym."

Kampaň Darca času je súčasťou projektu Tehlička pre misie, ktorá sa už osem rokov zaoberá témou života ľudí. "Predpokladáme, že do projektu sa zapojí okolo 200 základných a stredných škôl, centier mladých a farností," dodal riaditeľ kancelárie Savio Ján Rešutík.

Savio je občianske združenie, ktoré pomáha chudobným deťom a mladým získať kvalitné vzdelanie a novú víziu do života. Rozvíja spoluzodpovednosť ľudí za osudy tých, ktorí žijú v biede, zvyšuje spoločenskú citlivosť na potreby druhých, podporuje zodpovedný prístup k životu, aj priamo v danej najbližšej komunite.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 6 838
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 6 323
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 4 968
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 3 421
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 068
  6. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 642
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 553
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 259
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 838
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 503