SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Ľudia čistia okoloidúcim topánky

Aktivisti sú vybavení vedierkom, kefkou a zelenou páskou na ruke.

BRATISLAVA. Mladí ľudia dnes vyšli do ulíc v strede hlavného mesta, aby náhodným okoloidúcim očistili topánky. Ide o kampaň pod názvom Darca času, ktorú pripravili saleziáni v spolupráci s občianskym združením Savio.

Kampaň chce zapojiť čo najväčšie množstvo mladých ľudí do verejnej zbierky času. Má za cieľ vyzbierať až milión hodín darovaných deťom, mladým a blízkym počas nadchádzajúcich 40 dní pôstneho obdobia pred Veľkou nocou.

Ako uviedla jedna z dobrovoľníčok kampane Darca času Magdaléna Bachanová, "Kampaň vznikla preto, aby sme poukázali na potrebu aktívnejšieho prístupu k mladým s dôrazom na tému výchovnej prítomnosti. Naši aktivisti budú mať pri sebe vedierko, kefku, zelenú pásku na ruke a budú ľuďom čistiť topánky na znak úcty a spolupatričnosti. Každá hodina môže byť šťastná, ak ju venujete svojim blízkym."

Skryť Vypnúť reklamu

Kampaň Darca času je súčasťou projektu Tehlička pre misie, ktorá sa už osem rokov zaoberá témou života ľudí. "Predpokladáme, že do projektu sa zapojí okolo 200 základných a stredných škôl, centier mladých a farností," dodal riaditeľ kancelárie Savio Ján Rešutík.

Savio je občianske združenie, ktoré pomáha chudobným deťom a mladým získať kvalitné vzdelanie a novú víziu do života. Rozvíja spoluzodpovednosť ľudí za osudy tých, ktorí žijú v biede, zvyšuje spoločenskú citlivosť na potreby druhých, podporuje zodpovedný prístup k životu, aj priamo v danej najbližšej komunite.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  5. Magazín SME Ženy už v predaji
  6. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  7. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  8. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  1. Magazín SME Ženy už v predaji
  2. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  3. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  4. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  5. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  6. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  7. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  8. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 35 390
  2. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 23 681
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 19 714
  4. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 293
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 16 211
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 13 316
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 283
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 304
  9. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 300
  10. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 480
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu