Ľudia čistia okoloidúcim topánky

Aktivisti sú vybavení vedierkom, kefkou a zelenou páskou na ruke.

BRATISLAVA. Mladí ľudia dnes vyšli do ulíc v strede hlavného mesta, aby náhodným okoloidúcim očistili topánky. Ide o kampaň pod názvom Darca času, ktorú pripravili saleziáni v spolupráci s občianskym združením Savio.

Kampaň chce zapojiť čo najväčšie množstvo mladých ľudí do verejnej zbierky času. Má za cieľ vyzbierať až milión hodín darovaných deťom, mladým a blízkym počas nadchádzajúcich 40 dní pôstneho obdobia pred Veľkou nocou.

Ako uviedla jedna z dobrovoľníčok kampane Darca času Magdaléna Bachanová, "Kampaň vznikla preto, aby sme poukázali na potrebu aktívnejšieho prístupu k mladým s dôrazom na tému výchovnej prítomnosti. Naši aktivisti budú mať pri sebe vedierko, kefku, zelenú pásku na ruke a budú ľuďom čistiť topánky na znak úcty a spolupatričnosti. Každá hodina môže byť šťastná, ak ju venujete svojim blízkym."

Článok pokračuje pod video reklamou

Kampaň Darca času je súčasťou projektu Tehlička pre misie, ktorá sa už osem rokov zaoberá témou života ľudí. "Predpokladáme, že do projektu sa zapojí okolo 200 základných a stredných škôl, centier mladých a farností," dodal riaditeľ kancelárie Savio Ján Rešutík.

Savio je občianske združenie, ktoré pomáha chudobným deťom a mladým získať kvalitné vzdelanie a novú víziu do života. Rozvíja spoluzodpovednosť ľudí za osudy tých, ktorí žijú v biede, zvyšuje spoločenskú citlivosť na potreby druhých, podporuje zodpovedný prístup k životu, aj priamo v danej najbližšej komunite.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 401
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 969
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 465
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 713
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 586
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 246
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 112
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 776
  9. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 5 539
  10. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 5 245