Ľudia čistia okoloidúcim topánky

Aktivisti sú vybavení vedierkom, kefkou a zelenou páskou na ruke.

BRATISLAVA. Mladí ľudia dnes vyšli do ulíc v strede hlavného mesta, aby náhodným okoloidúcim očistili topánky. Ide o kampaň pod názvom Darca času, ktorú pripravili saleziáni v spolupráci s občianskym združením Savio.

Kampaň chce zapojiť čo najväčšie množstvo mladých ľudí do verejnej zbierky času. Má za cieľ vyzbierať až milión hodín darovaných deťom, mladým a blízkym počas nadchádzajúcich 40 dní pôstneho obdobia pred Veľkou nocou.

Ako uviedla jedna z dobrovoľníčok kampane Darca času Magdaléna Bachanová, "Kampaň vznikla preto, aby sme poukázali na potrebu aktívnejšieho prístupu k mladým s dôrazom na tému výchovnej prítomnosti. Naši aktivisti budú mať pri sebe vedierko, kefku, zelenú pásku na ruke a budú ľuďom čistiť topánky na znak úcty a spolupatričnosti. Každá hodina môže byť šťastná, ak ju venujete svojim blízkym."

Článok pokračuje pod video reklamou

Kampaň Darca času je súčasťou projektu Tehlička pre misie, ktorá sa už osem rokov zaoberá témou života ľudí. "Predpokladáme, že do projektu sa zapojí okolo 200 základných a stredných škôl, centier mladých a farností," dodal riaditeľ kancelárie Savio Ján Rešutík.

Savio je občianske združenie, ktoré pomáha chudobným deťom a mladým získať kvalitné vzdelanie a novú víziu do života. Rozvíja spoluzodpovednosť ľudí za osudy tých, ktorí žijú v biede, zvyšuje spoločenskú citlivosť na potreby druhých, podporuje zodpovedný prístup k životu, aj priamo v danej najbližšej komunite.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Ochrana pred tropickou horúčavou
  5. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  8. Škôlka od srdca
  9. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  10. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 112
  2. Vizuálny smog je problém 9 911
  3. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 7 164
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 6 158
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 4 281
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 846
  7. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 3 515
  8. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 376
  9. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 3 066
  10. Dovolenka pri Mŕtvom mori a tipy na overené hotely 2 814