Štartuje kampaň na podporu zvierat v útulkoch

Zámerom kampane je poukázať na nekalé praktiky množiteľov, ktorí týrajú zvieratá držaním a množením v neľudských podmienkach.

BRATISLAVA. Kampaň na podporu štvornohých obyvateľov útulkov pod názvom Lacné šteniatka vstupuje do druhej fázy, a to putovnou výstavou v slovenských nákupných centrách, ktorá sa začne v sobotu 2. februára v Bratislave v centre Eurovea a potrvá počas celého roka.

Ako informovala Romi Klimeková z občianskeho združenia Pes v núdzi, výstava je hlavným sprievodným podujatím kampane. Osvetu v oblasti nákupov psov od podozrivých množiteľov odštartovali v roku 2012 v podobe kampane Lacné šteniatka tri združenia - Majme srdce, Pes v núdzi a Psia duša.

Článok pokračuje pod video reklamou

Projekt, ktorého cieľom je upozorniť verejnosť na týranie zvierat množiteľmi bez licencie, ktorí držia psy v neľudských podmienkach, vstupuje týmto do druhého roka existencie. Putovná výstava, ktorá sa začne v sobotu 2. februára v Bratislave, sa po dvoch týždňoch presunie do ďalšieho mesta.

V priebehu roka tak docestuje až do Košíc, pričom neobíde žiadne väčšie mesto. Miestom konania výstavy budú najnavštevovanejšie nákupné centrá.

Sobotňajšie slávnostné otvorenie v Bratislave bude obohatené sprievodným programom od 14:00 do 17:00. "Moderovať ho bude psičkárka Jana Hospodárová, akciu prídu podporiť aj známe osobnosti," uviedla Klimeková.

V dôsledku chýbajúcej legislatívy na Slovensku tak ročne predajú stovky až tisícky šteniat. Na webe www.lacnesteniatka.sk sa môžu nielen budúci majitelia psov naučiť, ako odlíšiť správneho chovateľa od podvodníka, ktorý sa obohacuje týraním zvierat.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  8. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 521
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 970
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 469
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 718
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 592
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 374
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 130
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 836
  9. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 5 043
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 938