Štartuje kampaň na podporu zvierat v útulkoch

Zámerom kampane je poukázať na nekalé praktiky množiteľov, ktorí týrajú zvieratá držaním a množením v neľudských podmienkach.

BRATISLAVA. Kampaň na podporu štvornohých obyvateľov útulkov pod názvom Lacné šteniatka vstupuje do druhej fázy, a to putovnou výstavou v slovenských nákupných centrách, ktorá sa začne v sobotu 2. februára v Bratislave v centre Eurovea a potrvá počas celého roka.

Ako informovala Romi Klimeková z občianskeho združenia Pes v núdzi, výstava je hlavným sprievodným podujatím kampane. Osvetu v oblasti nákupov psov od podozrivých množiteľov odštartovali v roku 2012 v podobe kampane Lacné šteniatka tri združenia - Majme srdce, Pes v núdzi a Psia duša.

Článok pokračuje pod video reklamou

Projekt, ktorého cieľom je upozorniť verejnosť na týranie zvierat množiteľmi bez licencie, ktorí držia psy v neľudských podmienkach, vstupuje týmto do druhého roka existencie. Putovná výstava, ktorá sa začne v sobotu 2. februára v Bratislave, sa po dvoch týždňoch presunie do ďalšieho mesta.

V priebehu roka tak docestuje až do Košíc, pričom neobíde žiadne väčšie mesto. Miestom konania výstavy budú najnavštevovanejšie nákupné centrá.

Sobotňajšie slávnostné otvorenie v Bratislave bude obohatené sprievodným programom od 14:00 do 17:00. "Moderovať ho bude psičkárka Jana Hospodárová, akciu prídu podporiť aj známe osobnosti," uviedla Klimeková.

V dôsledku chýbajúcej legislatívy na Slovensku tak ročne predajú stovky až tisícky šteniat. Na webe www.lacnesteniatka.sk sa môžu nielen budúci majitelia psov naučiť, ako odlíšiť správneho chovateľa od podvodníka, ktorý sa obohacuje týraním zvierat.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 15 197
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 8 115
  3. Najkrajšie americké národné parky 5 988
  4. Vizuálny smog je problém 3 726
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 002
  6. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 788
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 448
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 192
  9. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 2 035
  10. Keď Slováci krotia morský vietor 1 905