SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Cestujúci z okolia Bratislavy by chceli častejšie spoje

Cestujúci sú najviac spokojní s bezpečnosťou prepravy, správaním vodiča v autobuse a jeho vonkajším vzhľadom.

Vodiči sa cestujúcim páčia.Vodiči sa cestujúcim páčia. (Zdroj: SME - ARCHÍV)

Z hodnotených kritérií boli najmenej pozitívne vnímané pokrytie jednotlivých úsekov dňa spojmi a výška cestovného.

BRATISLAVA. Cestujúci využívajúci prímestské autobusové linky Slovak Lines v Bratislavskom samosprávnom kraji sú s celkovou úrovňou poskytovaných služieb spokojní. Vyplýva to z prieskumu, ktorý opäť po roku uskutočnila agentúra Focus koncom roka 2012 na vzorke 1200 respondentov. Cestujúci ohodnotili prímestskú dopravu Slovak Lines známkou 1,8.

O kladnom hodnotení cestovania s prímestskou dopravou Slovak Lines hovorí priemerná známka 1,8 na klasickej školskej stupnici od 1 do 5. Známku 1, teda najlepšie hodnotenie, uviedlo až 42 % cestujúcich. Cestujúci sú najviac spokojní s bezpečnosťou prepravy (priemerná známka 1,5), správaním vodiča v autobuse (1,5) a vonkajším vzhľadom vodiča (1,5). Čistota v autobusoch bola ohodnotená priemernou známkou 1,6, aktuálny cestovný poriadok 1,7, kvalita autobusov 1,8 a dodržiavanie cestovného poriadku známkou 1,9.

Skryť Vypnúť reklamu

Z hodnotených kritérií boli najmenej pozitívne vnímané pokrytie jednotlivých úsekov dňa spojmi (2,1) a výška cestovného (2,1). Cestujúci na smer Senec a späť hodnotili oproti cestujúcim na ostatných smeroch všetky atribúty veľmi pozitívne, ich priemerná známka nepresiahla hodnotu 1,5.

Spokojní sú so spojom do Pezinka

Pri hodnotení cestovania prímestskými linkami Slovak Lines cestujúci vyjadrovali najčastejšie spokojnosť vo všeobecnosti (22 %). Konkrétne najviac oceňovali prácu a správanie vodičov autobusov, bezpečnosť jazdy, pohodlie a komfort pri cestovaní, kvalitu autobusov a tiež dostatočný počet spojov počas dňa. Najviac pozitív uvádzali cestujúci na smer Pezinok a späť. Až 43 % cestujúcich neuviedlo žiadne konkrétne negatíva, 14 % uviedlo výhrady k počtu spojov, voči preplneným autobusom uviedlo výhrady 9 % respondentov a rovnaký počet je nespokojný s nedodržiavaním cestovného poriadku.

Skryť Vypnúť reklamu

Návrhy na zlepšenie sa týkali predovšetkým posilnenia spojov. Viac spojov, hustejšie intervaly spojov menovala štvrtina cestujúcich, 12 % respondentov navrhovalo zvýšiť kvalitu dopravných prostriedkov. Približne 45 % cestujúcich neuviedlo žiadne konkrétne návrhy, pričom 21 % nemá žiadne výhrady. Najviac konkrétnych návrhov uvádzali cestujúci na smer Šamorín a späť. Viac ako tretina cestujúcich by uvítala internetové spojenie v autobusoch.

Milióny cestujúcich

"Slovak Lines, a.s., je účastníkom Bratislavskej integrovanej dopravy, ktorej pilotná fáza sa má spustiť 1. marca 2013 v regióne Záhorie. Signál narastajúcej spokojnosti zákazníkov pokladá spoločnosť za ocenenie svojho viacročného úsilia v nepretržitom zlepšovaní podmienok cestovania verejnou hromadnou dopravou," uviedla Eva Vozárová zo spoločnosti Slovak Lines.

Skryť Vypnúť reklamu

Autobusový dopravca Slovak Lines patrí k najvýznamnejším poskytovateľom verejnej autobusovej dopravy na Slovensku. Zabezpečuje pravidelnú prímestskú, diaľkovú, medzištátnu, príležitostnú a osobitnú dopravu. Ročne prepraví okolo 15 miliónov cestujúcich.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 878
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 010
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 280
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 619
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 416
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 6 505
  7. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 365
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 338
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 230
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 174
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu