Cestujúci z okolia Bratislavy by chceli častejšie spoje

Cestujúci sú najviac spokojní s bezpečnosťou prepravy, správaním vodiča v autobuse a jeho vonkajším vzhľadom.

Vodiči sa cestujúcim páčia.(Zdroj: SME - ARCHÍV)

Z hodnotených kritérií boli najmenej pozitívne vnímané pokrytie jednotlivých úsekov dňa spojmi a výška cestovného.

BRATISLAVA. Cestujúci využívajúci prímestské autobusové linky Slovak Lines v Bratislavskom samosprávnom kraji sú s celkovou úrovňou poskytovaných služieb spokojní. Vyplýva to z prieskumu, ktorý opäť po roku uskutočnila agentúra Focus koncom roka 2012 na vzorke 1200 respondentov. Cestujúci ohodnotili prímestskú dopravu Slovak Lines známkou 1,8.

O kladnom hodnotení cestovania s prímestskou dopravou Slovak Lines hovorí priemerná známka 1,8 na klasickej školskej stupnici od 1 do 5. Známku 1, teda najlepšie hodnotenie, uviedlo až 42 % cestujúcich. Cestujúci sú najviac spokojní s bezpečnosťou prepravy (priemerná známka 1,5), správaním vodiča v autobuse (1,5) a vonkajším vzhľadom vodiča (1,5). Čistota v autobusoch bola ohodnotená priemernou známkou 1,6, aktuálny cestovný poriadok 1,7, kvalita autobusov 1,8 a dodržiavanie cestovného poriadku známkou 1,9.

Článok pokračuje pod video reklamou

Z hodnotených kritérií boli najmenej pozitívne vnímané pokrytie jednotlivých úsekov dňa spojmi (2,1) a výška cestovného (2,1). Cestujúci na smer Senec a späť hodnotili oproti cestujúcim na ostatných smeroch všetky atribúty veľmi pozitívne, ich priemerná známka nepresiahla hodnotu 1,5.

Spokojní sú so spojom do Pezinka

Pri hodnotení cestovania prímestskými linkami Slovak Lines cestujúci vyjadrovali najčastejšie spokojnosť vo všeobecnosti (22 %). Konkrétne najviac oceňovali prácu a správanie vodičov autobusov, bezpečnosť jazdy, pohodlie a komfort pri cestovaní, kvalitu autobusov a tiež dostatočný počet spojov počas dňa. Najviac pozitív uvádzali cestujúci na smer Pezinok a späť. Až 43 % cestujúcich neuviedlo žiadne konkrétne negatíva, 14 % uviedlo výhrady k počtu spojov, voči preplneným autobusom uviedlo výhrady 9 % respondentov a rovnaký počet je nespokojný s nedodržiavaním cestovného poriadku.

Návrhy na zlepšenie sa týkali predovšetkým posilnenia spojov. Viac spojov, hustejšie intervaly spojov menovala štvrtina cestujúcich, 12 % respondentov navrhovalo zvýšiť kvalitu dopravných prostriedkov. Približne 45 % cestujúcich neuviedlo žiadne konkrétne návrhy, pričom 21 % nemá žiadne výhrady. Najviac konkrétnych návrhov uvádzali cestujúci na smer Šamorín a späť. Viac ako tretina cestujúcich by uvítala internetové spojenie v autobusoch.

Milióny cestujúcich

"Slovak Lines, a.s., je účastníkom Bratislavskej integrovanej dopravy, ktorej pilotná fáza sa má spustiť 1. marca 2013 v regióne Záhorie. Signál narastajúcej spokojnosti zákazníkov pokladá spoločnosť za ocenenie svojho viacročného úsilia v nepretržitom zlepšovaní podmienok cestovania verejnou hromadnou dopravou," uviedla Eva Vozárová zo spoločnosti Slovak Lines.

Autobusový dopravca Slovak Lines patrí k najvýznamnejším poskytovateľom verejnej autobusovej dopravy na Slovensku. Zabezpečuje pravidelnú prímestskú, diaľkovú, medzištátnu, príležitostnú a osobitnú dopravu. Ročne prepraví okolo 15 miliónov cestujúcich.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  3. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  4. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  5. Rozprávkové tankovanie
  6. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  7. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  8. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  9. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 15 590
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 924
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 445
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 393
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 445
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 562
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 8 093
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 011
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 914
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 912