Dopravný podnik zriadil novú telefonickú linku na sťažnosti

Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním zamestnancov.

Ľudia sa najčastejšie sťažuj na revízorov, Dopravný podnik sa ich obvykle zastáva.(Zdroj: SME - ARCHÍV)

Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním všetkých zamestnancov.

BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava (DPB) spustil novú nonstop linku, na ktorej sa môžu cestujúci mestskou hromadnou dopravou sťažovať na problémy so zamestnancami dopravného podniku.

"Ide predovšetkým o podávanie sťažností na poskytované služby a o ich bezodkladné riešenia. Linka bude prioritne slúžiť pre občanov a cestujúcich na oznámenie podnetov v súvislosti s neadekvátnym správaním všetkých zamestnancov DPB, s ktorými prichádza verejnosť do kontaktu, teda na obsluhu predajných miest, pracovníkov prepravnej kontroly, ombudsmana, vodičov či pracovníkov na vrátnici," povedala hovorkyňa dopravného podniku Agáta Staneková.

Prostredníctvom telefónneho čísla 0917 101 102 bude možné podať sťažnosť na všetky služby, ktoré verejnosť bude považovať za nedostačujúce. Príslušný odbor bude sťažnosť okamžite riešiť a volajúcemu zašle odpoveď, dodala hovorkyňa.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 257
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 756
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 165
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 086
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 942
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 503
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 392
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 831
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 581
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 973

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop