Bratislavská zoo láka na kožu zvierat

Kabelka z hadej kože, čižmy z krokodíla či kabát zo zebry. Zoo má kampaň, nemá však peniaze, aby ju rozbehla.

Časť z vizuálu kampane zoo s hadími topánkami.(Zdroj: Agentúra Jandl)

Výrobkami z kože zvierat pozýva bratislavská zoologická záhrada na návštevu.

BRATISLAVA. Kabelka z hadej kože, čižmy z krokodíla či kabát zo zebry. Príďte navštíviť ich šťastnejších príbuzných, píše sa nad zobrazenými produktmi z kože zvierat.

Kampaň s týmto sloganom spustila kampaň bratislavská zoo.

Neláka na páčivé fotografie zvierat či netradičné živočíšne druhy ako napríklad zoo v areáli rakúskeho Schönbrunnu, ale pozýva na návštevu netradičnou formou.

Kampaň zadarmo

Hoci ide o organizáciu zadlženej Bratislavy so zníženým rozpočtom, kampaň jej robila jedna zo známejších reklamných agentúr na Slovensku.

Katarína Matejovičová, vedúca marketingu zoo, hovorí, že kampaň im firma pripravila zadarmo.

Na použitie vizuálov však zoo peniaze nemá. Matejovičová hovorí, že zatiaľ ju zverejnili len v mesačníku s programovým prehľadom v Bratislave, plagáty či billbordy, aké má Viedeň, by nezaplatili.

„Zoologické záhrady nechovajú zvieratá preto, aby ryžovali na vstupnom,“ vysvetľuje kampaň Matejovičová.

„Predstavujú genetickú rezervu pre zachovanie druhov. Často práve tých, ktoré v prírode najviac ohrozujú pytliaci.“

Šťastnejší príbuzní?

„Všimli sme si, že v Bratislave viac rezonuje komunikácia viedenskej zoo ako našej,“ opisuje vznik kampane Marek Wilhalm z agentúry Jandl.

Ľudí vraj na návštevu nechceli lákať klišé s fotografiami zvierat v zoo. Produktmi zo zvierat v reklame chceli poukázať na to, že pre ne museli exotické zvieratá zahynúť.

„Zvieratá žijúce v zoo sme nazvali ich šťastnejšími príbuznými, keďže tie taký osud nepostihol a sú v takmer prirodzenom prostredí. Samozrejme, myšlienku kampane treba vnímať s nadhľadom,“ hovorí Wilhalm.

Reklamu si už všimli aj v rádiu v Česku. U nás na sociálnej sieti rozpútala diskusiu nielen o nápaditosti či nenápaditosti reklamy, ale aj o úrovni bratislavskej zoologickej záhrady.

boty_res.jpg

kabelka_res.jpg

kabat_res.jpg

Príbuzných, ktorí nemali šťastie, ukazuje v kampani pre zoo reklamka Jandl.

VIZUALIZÁCIE – JANDL

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 393
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 110
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 056
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 385
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 020
  6. Kam do tepla v januári? 1 707
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 451
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 363
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 132
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 929