Bratislavská zoo láka na kožu zvierat

Kabelka z hadej kože, čižmy z krokodíla či kabát zo zebry. Zoo má kampaň, nemá však peniaze, aby ju rozbehla.

Časť z vizuálu kampane zoo s hadími topánkami.(Zdroj: Agentúra Jandl)

Výrobkami z kože zvierat pozýva bratislavská zoologická záhrada na návštevu.

BRATISLAVA. Kabelka z hadej kože, čižmy z krokodíla či kabát zo zebry. Príďte navštíviť ich šťastnejších príbuzných, píše sa nad zobrazenými produktmi z kože zvierat.

Kampaň s týmto sloganom spustila kampaň bratislavská zoo.

Neláka na páčivé fotografie zvierat či netradičné živočíšne druhy ako napríklad zoo v areáli rakúskeho Schönbrunnu, ale pozýva na návštevu netradičnou formou.

Kampaň zadarmo

Hoci ide o organizáciu zadlženej Bratislavy so zníženým rozpočtom, kampaň jej robila jedna zo známejších reklamných agentúr na Slovensku.

Katarína Matejovičová, vedúca marketingu zoo, hovorí, že kampaň im firma pripravila zadarmo.

Na použitie vizuálov však zoo peniaze nemá. Matejovičová hovorí, že zatiaľ ju zverejnili len v mesačníku s programovým prehľadom v Bratislave, plagáty či billbordy, aké má Viedeň, by nezaplatili.

„Zoologické záhrady nechovajú zvieratá preto, aby ryžovali na vstupnom,“ vysvetľuje kampaň Matejovičová.

„Predstavujú genetickú rezervu pre zachovanie druhov. Často práve tých, ktoré v prírode najviac ohrozujú pytliaci.“

Šťastnejší príbuzní?

„Všimli sme si, že v Bratislave viac rezonuje komunikácia viedenskej zoo ako našej,“ opisuje vznik kampane Marek Wilhalm z agentúry Jandl.

Ľudí vraj na návštevu nechceli lákať klišé s fotografiami zvierat v zoo. Produktmi zo zvierat v reklame chceli poukázať na to, že pre ne museli exotické zvieratá zahynúť.

„Zvieratá žijúce v zoo sme nazvali ich šťastnejšími príbuznými, keďže tie taký osud nepostihol a sú v takmer prirodzenom prostredí. Samozrejme, myšlienku kampane treba vnímať s nadhľadom,“ hovorí Wilhalm.

Reklamu si už všimli aj v rádiu v Česku. U nás na sociálnej sieti rozpútala diskusiu nielen o nápaditosti či nenápaditosti reklamy, ale aj o úrovni bratislavskej zoologickej záhrady.

boty_res.jpg

kabelka_res.jpg

kabat_res.jpg

Príbuzných, ktorí nemali šťastie, ukazuje v kampani pre zoo reklamka Jandl.

VIZUALIZÁCIE – JANDL

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  2. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  9. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  1. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  2. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  4. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  5. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  6. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  8. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  9. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  10. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 870
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 690
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 126
  4. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 331
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 058
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 040
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 560
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 557
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 074
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 655