Bratislavou bude jazdiť euroelektrička, má zvýšiť povedomie o EÚ

Rezort diplomacie za električku a tri verejné podujatia a kultúrne hudobné vystúpenia, ktorých cieľom je propagovať EÚ, zaplatí takmer 40-tisíc eur.

Rezort diplomacie za električku a tri verejné podujatia a kultúrne hudobné vystúpenia, ktorých cieľom je propagovať EÚ, zaplatí takmer 40-tisíc eur

BRATISLAVA. Ulicami hlavného mesta bude niekoľko mesiacov jazdiť špeciálne upravená električka, v ktorej sa budú rozdávať propagačné materiály a premietať informačné videá o činnosti Európskej únie (EÚ). Rezort diplomacie za električku a tri verejné podujatia a kultúrne hudobné vystúpenia, ktorých cieľom je propagovať EÚ, zaplatí takmer 40-tisíc eur. Projekt je financovaný z fondov EÚ.

Električka bude jazdiť na budúci rok v mesiacoch apríl, máj a jún. "Električka bude zaradená do normálnej premávky, teda vstup do nej bude štandardne spoplatnený," povedal agentúre SITA tlačový odbor rezortu diplomacie. Bratislava však nie je jediné mesto, ktorého obyvatelia si môžu zvyšovať povedomie o EÚ. "V súčasnosti pripravujeme outdoorové podujatie Európa občanom, ktoré sa bude konať v Košiciach, a tiež ďalší projekt zameraný na vydanie učebnice o EÚ a jej distribúciu bude mať vlastne celoštátny charakter," dodali z tlačového odboru. Okrem toho sa už v prvej polovici roka uskutočnil projekt "EÚ záleží na tom, EKO si žijeme", ktorý bol špeciálne zameraný na 30 menších slovenských miest.

Peniaze na euroelektričku aj tri verejné podujatia dostane rezort diplomacie na základe delegačnej dohody uzatvorenej medzi ministerstvom zahraničných vecí a Európskou komisiou z projektu Management Partnership. Dohodu podpísali ešte v roku 2010 na obdobie štyroch rokov. "Cieľom dohody bolo vytvoriť partnerstvo medzi Komisiou a MZV SR pri uplatňovaní Informačnej a komunikačnej stratégie pre Európsku úniu," uzavrel tlačový odbor.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 608
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 153
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 891
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 471
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 431
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 145
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 549
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 425
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 360
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 105