Najnavštevovanejšou sekciou na webe mesta je Kalendár akcií

Okrem akcií ľudia na webe bratislava.sk pozerajú aj Virtuálnu Bratislavu.

BRATISLAVA. Najviac navštevovanou sekciou na oficiálnej internetovej stránke hlavného mesta SR je Kalendár akcií. V priemere do nej zavíta každý štvrtý návštevník, aby získal informácie o živote v Bratislave. Základné informácie ponúka web aj v angličtine, nemčine a španielčine.

Ako TASR informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, obľúbeným je tiež projekt Virtuálna Bratislava. Ten od apríla tohto roka otvoril brány mesta internetovým návštevníkom.

Panoráma

"Panoramatické zábery ponúkajú pohľad na lokality, ktoré dýchajú históriou, prevedú záujemcov výnimočnými zákutiami Bratislavy a zároveň slúžia ako pozvánka na osobnú návštevu slovenskej metropoly," vysvetlil hovorca. Prostredníctvom virtuálnej prehliadky je možná nielen prehliadka mesta, ale potenciálni záujemcovia si môžu on-line rezervovať reprezentačné, kongresové miestnosti bratislavského Primaciálneho paláca.

Adresa www.bratislava.pano3d.eu je bezplatne šíriteľná v elektronickej podobe a môžu ju využívať inštitúcie pôsobiace v oblasti cestovného ruchu.

Domácich okolo 300-tisíc

Hlavné mesto v prvom polroku 2012 navštívilo viac ako 300.000 domácich a zahraničných návštevníkov, pričom dlhodobo majú najväčší podiel turisti z Českej republiky (70.000) a Nemecka (30.000).

"V porovnaní s predchádzajúcimi rokmi v posledných mesiacoch výraznejšie stúpol počet návštevníkov z Francúzska, Spojených štátov amerických či Ruskej federácie," podotkol Andrassy s tým, že hlavná turistická sezóna sa v bratislavských podmienkach koncentruje na mesiace máj až október. "V spomínanom období je život v uliciach mesta obohatený nielen o tzv. jednodňových turistov, ale aj o návštevníkov, ktorí v meste prenocujú približne dve noci," dodal. Takmer tretinu tradičných návštevníkov Bratislavy tvoria domáci turisti, rodiny s deťmi z iných kútov, regiónov Slovenska.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 12 932
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 133
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 376
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 474
  5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 3 151
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 784
  7. Kam do tepla v januári? 2 010
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 840
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 665
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 007