SME
Sobota, 8. máj, 2021 | Meniny má IngridaKrížovkyKrížovky

Ráno po otvorí novú scénu Divadla Aréna

Ráno po je komédia zo súčasnosti o sexe, láske a rodine, navyše bez Facebooku od úspešného britského dramatika Petra Quiltera. Divadlo Aréna ju uvedie po prvý raz v piatok.

BRATISLAVA. Sex, láska, rodina - bez Facebooku, tak znie podtitul najnovšej hry v repertoári bratislavského Divadla Aréna "Ráno po". Aréna, sídliaca na petržalskom brehu Dunaja, uvedie hru od Petra Quiltera po prvý raz 8. júna.

Ako ďalej informovalo divadlo, dnešná komédia o sexe, láske a rodine bez Facebooku rozpráva o tom, ako šesť mesiacov v posteli jednej nekonvenčnej rodiny zmení mladému chalanovi život. Premiérou inscenácie "Ráno po" v piatok 8. júna o 19:00 otvorí Divadlo Aréna novú zrekonštruovanú scénu s názvom Loft Aréna v priestoroch svojej bývalej skúšobne. Nová, komornejšia scéna Arény by mala prilákať aj mladých divákov.

Skryť Vypnúť reklamu

Ráno po je príbehom dvojice mladých ľudí - Thomasa a Kelly, ktorí sa večer spoznali v rade na pukance a ráno sa zobudili v jednej posteli. "Vlastne bežný piatok. Po niekoľkých trápnych minútach sa Thomas zberá na odchod. Ešte stále bežné. Do spálne však vojde Kellyina matka a to už normálne nie je. Lebo na tejto rodine nie je normálne nič. Thomas ešte netuší, že to nebude jeho posledné ráno po," priblížilo nový titul divadlo. Po premiére je predstavenie do konca aktuálnej divadelnej sezóny naplánované na 9., 15. a 20. jún.

V premiére najnovšej hry úspešného britského dramatika Quiltera pod režisérskou taktovkou Adriany Totikovej si zahrajú Daniel Žulčák, Dominika Kavaschová, Dana Košická a Martin Meľo. Hru preložil Miloš Ruppeldt, pre potreby Divadla Aréna ju upravila a dramaturgicky spracovala Zuzana Šajgalíková, scénu vytvoril Pavol Andraško a kostýmy Zuzana Formánková. S hercami pohybovo spolupracovala Elena Kolek Spaskov a hudba k predstaveniu je od This is Kevin.

Skryť Vypnúť reklamu

Podrobný program Divadla Aréna možno nájsť na jeho webstránke - http://www.divadloarena.sk.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako sa dostať do formy? Padel je ako tenis, no ďaleko zábavnejší
  2. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy
  3. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku
  4. SME.sk prináša nové Prémiové predplatné
  5. Najkrajší darček? Nielen maminy poteší večer plný dobrej hudby
  6. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe
  7. Televízory budúcnosti: Keď sa skĺbi umenie so sci-fi
  8. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú?
  9. O pro-agingu so Soňou Müllerovou, Deň matiek a ekošpeciál
  10. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd?
  1. Blíži sa Deň matiek. Pripravme im raňajky ako pre kráľovnú
  2. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku
  3. Jarná očista organizmu – ako sa do nej pustiť naplno?
  4. Ako sa dostať do formy? Padel je ako tenis, no ďaleko zábavnejší
  5. Kancelársky trh ožíva, potvrdzuje to aj najväčší developer
  6. Najkrajší darček? Nielen maminy poteší večer plný dobrej hudby
  7. SME.sk prináša nové Prémiové predplatné
  8. Televízory budúcnosti: Keď sa skĺbi umenie so sci-fi
  9. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú?
  10. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe
  1. Zaočkovaní dostávajú pivo zdarma alebo 350 eur 52 420
  2. Ste finančný guru? Otestujte sa a investujte s mobilom 19 137
  3. Deti sa počas pandémie vrátili dozadu, hovorí pedagogička 15 548
  4. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú? 14 117
  5. Máte 30 a začínate investovať? Týchto 6 vecí potrebujete vedieť 8 758
  6. Čo ľuďom chýba počas práce z domu najviac? Káva to nie je 7 889
  7. Zaujímavé príležitosti po kríze. Analytici radia, kam investovať 7 545
  8. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd? 7 390
  9. Investuje od dvanástich. Najväčší rast dosiahol o 1 600 percent 7 309
  10. Minerálky pod lupou. Kedy nám škodia a kedy prospievajú? 6 852
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu