SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Piknik v Harmónii otvoril turistickú sezónu

Dnes bol v modranskom letovisku Harmónia 2. ročník akcie Modranský piknik.

MODRA. Otvorenie turistickej sezóny v Modre sa dnes nieslo v noblesnom štýle. Na námestí v Harmónii sa tak ako vlani v druhú májovú sobotu uskutočnil 2. ročník podujatia pod názvom Modranský piknik. Noblesu podčiarkla najmä módna prehliadka asi 40 párov oblečených v dobových piknikových kostýmoch.

Niekoľko stoviek návštevníkov si ani napriek chladnému a daždivému počasiu nenechalo ujsť program hodný obľúbeného modranského letoviska Harmónia.

"Secesnú atmosféru pripomenula hudba rôznych žánrov, divadlo, premietanie historických fotografií a pestrý program pre deti. Novinkami boli retro foto štúdio, umelecký workshop, ecocentrum, kvetinárstvo, rozšírená gastrozóna s ochutnávkou modranských vín a výstava artefaktov z modranskej histórie," uviedol pre TASR Roman Zelenay z MsÚ v Modre.

Skryť Vypnúť reklamu

Milovníci plesov v prírodnom prostredí budú môcť potom večer zavítať na majáles, ktorý sa uskutoční na neďalekej Zochovej chate. V ponuke bude degustácia vín modranských vinárov, grilované gastro špeciality a vystúpenia hudobných country skupín.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 417
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 705
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 833
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 287
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 787
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 693
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 532
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 572
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 513
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 476
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu