Diskutujúci o novom parkovaní chcú záchytné parkoviská

Do diskusie o pripravovanej parkovacej politike, ktorú mesto plánuje spustiť v januári 2013, sa možno zapojiť nielen na oficiálnej stránke mesta www.bratislava.sk.

BRATISLAVA. Diskusia k parkovacej stratégii mesta Bratislavy generuje požiadavku na záchytné parkoviská aj parkovacie domy. Ako agentúru SITA informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, podľa diskutujúcich by tieto kroky pomohli riešiť zložitú situáciu s parkovaním v hlavnom meste.

Do verejnej diskusie, ktorú spustil bratislavský magistrát 11. apríla, sa zapojilo už takmer tritisíc ľudí. Bratislavčania najčastejšie využívajú internetovú anketu, ktorá doposiaľ vygenerovala 1 529 podnetov, a takmer 77 percent diskutujúcich podporuje princíp rezidenčného parkovania.

Článok pokračuje pod video reklamou

Do diskusie o parkovaní sa možno zapojiť nielen na oficiálnej stránke mesta www.bratislava.sk, ale aj na sociálnej sieti Facebook na www.facebook.com/Bratislava.sk. Ako Andrassy uviedol, odborní garanti tieto diskusie monitorujú aj diskusie na internetových stránkach regionálnych či celoslovenských médií.

Najväčšiu polemiku medzi diskutujúcimi podľa hovorcu vyvoláva návrh na spoplatnenie parkovania v čase od 8:00 do 18:00 v širšom centre mesta, teda v Starom Meste a častiach Nového Mesta, Ružinova a Petržalky. Spoplatnenie státia počas dňa by sa však nedotklo tých vodičov, ktorí majú v danej lokalite trvalý pobyt.

Mesto Bratislava spustilo verejnú diskusiu na tému parkovanie, nový systém parkovania plánuje odštartovať v januári 2013. V hlavnom meste majú vodiči k dispozícii zhruba 150-tisíc parkovacích miest, z ktorých takmer polovica má charakter uličného parkovania, teda státia, ktoré nie je oficiálnym parkovacím miestom.

V Bratislave je evidovaných viac ako 210-tisíc áut a ďalších takmer 100-tisíc áut prichádza do mesta každý pracovný deň. Informácie o pripravovanej stratégii parkovania sú zverejnené na stránke mesta www.bratislava.sk.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 203
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 824
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 070
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 609
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 116
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 001
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 550
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 340
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 773