Od 4. apríla funguje na miestnom úrade v bratislavskej mestskej časti Devínska Nová Ves nové kontaktné pracovisko.
Devínsku stála prestavba klientského centra 10-tisíc eur.
DEVÍNSKA NOVÁ VES. Otvorené je najdlhšie spomedzi všetkých 17 mestských častí a funguje neustále, bez obedňajšej prestávky. "Aby sme vyhoveli aj tým, ktorí pracujú od skorého rána či do neskorého večera," povedal pre TASR starosta mestskej časti Milan Jambor.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Na to, aby dostalo klientske centrum takú podobu, akú samospráva chcela, muselo dôjsť k prestavbe miestneho úradu. Náklady naň sa tak vyšplhali na 10.000 eur a trvali približne dva až tri týždne.
V rámci organizačných zmien na miestnom úrade poslanci na februárovom zastupiteľstve pričlenili pod jeho správu turistické informačné centrum. V centre pracoval aj miestny poslanec Jozef Rajchl. Podľa zákona o obecnom zriadení je však práca poslanca nezlučiteľná s prácou zamestnanca obce.
Ako dnes uviedol starosta, Rajchl poslancom ostal. "Do informačného centra sme prijali nových šikovných ľudí," dodal.
Kontaktné pracovisko je otvorené každý deň, najdlhšie v pondelok a v stredu od 8.00 do 18.00 h. V piatok funguje inak, a to od 7.00 do 13.30 h.