SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Neziskové organizácie sa predstavili na Trhu dobrovoľníckych príležitostí

Mnohí účastníci na trhu našli spôsob, ako využiť svoj voľný čas a potenciál na pomoc druhým či skvalitňovanie života našej spoločnosti.

BRATISLAVA. Počas prvého ročníka Trhu dobrovoľníckych príležitostí, ktorý sa konal vo štvrtok (29. 3.) v bratislavskej Cvernovke, predstavili neziskové organizácie účastníkom možnosti zapojenia sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít.

"Prvý ročník Trhu dobrovoľníckych príležitostí ukázal, že dobrovoľnícka činnosť má pre mladých ľudí význam. Ukázali, že naša spoločnosť nie je úplne pasívna," uviedla Zuzana Klimová z neziskovej organizácie Manageria, ktorá podujatie organizovala v spolupráci s Nadáciou VÚB.

Skryť Vypnúť reklamu

Trh spojil organizácie, ktoré dlhodobo pomáhajú v spoločnosti, a ľudí, ktorí hľadajú možnosti, ako využiť svoj voľný čas a potenciál pri pomoci druhým či skvalitňovaní života našej spoločnosti.

Program podujatia tvorili dve časti. Prvá bola venovaná prezentácii jednotlivých organizácií. "Neskôr sa vyše stovka budúcich dobrovoľníkov roztrúsila po stánkoch a bližšie sa zoznamovala s konkrétnymi projektmi. Mnohí zo zúčastnených sa na trhu dohodli na spolupráci s neziskovou organizáciou," doplnila Klimová.

Neziskové organizácie ako Klub detskej nádeje, Zelená hliadka, Provida, San Egidio, Manageria, Aisec, Orbis a Inex ponúkali aktívnu účasť na svojich projektoch a záujemcom poskytli odborné vedomosti i skúsenosti v danej oblasti.

Skryť Vypnúť reklamu

Ponuka dobrovoľníckych pozícií bola rôznorodá. Klub detskej nádeje, ktorý sa snaží uľahčiť a spríjemniť život dlhodobo hospitalizovaným deťom, hľadal dobrovoľníkov na pravidelné návštevy detských pacientov.

Komunita San Egidio, ktorá sa zas snaží o nadviazanie rozhovoru, priateľstvo a konkrétnu pomoc pre ľudí bez domova, pozvala účastníkov na pravidelné návštevy ľudí na ulici.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 530
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 936
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 387
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 096
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 816
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 317
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 479
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 545
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 277
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 002
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu