Staromešťania sa sťažovali aj na špinavé zastávky mestskej hromadnej dopravy.
BRATISLAVA. Linka čistoty bratislavského Starého Mesta má rok. Ako informoval hovorca mestskej časti Tomáš Halán, na linke, ktorá funguje od marca 2011, zaznamenali za rok 230 podnetov od obyvateľov, najčastejšie išlo o upozornenia týkajúce sa neporiadku na chodníkoch.
Staromešťania sa sťažovali aj na špinavé zastávky mestskej hromadnej dopravy. "To však nie je v kompetencii miestneho úradu, keďže zastávky MHD má na starosti a upratuje dopravný podnik,“ uviedla starostka Táňa Rosová.
Rovnako je to podľa hovorcu aj s podnetmi o neporiadku na verejných priestranstvách, ktoré spravuje hlavné mesto. Takéto podnety od občanov však v žiadnom prípade nekončia v koši. Pracovníčka miestneho úradu, ktorá ich spracúva, ich posiela kompetentným na doriešenie.
Podnety týkajúce sa čistoty možno podávať kedykoľvek na telefónnom čísle 02/ 59 246 246, na rovnakej linke možno aj anonymne nahlasovať podozrenia z korupcie na miestnom úrade alebo u pracovníkov Starého Mesta.
Čistenie chodníkov od žuvačiek stojí tisíce eur. Viac si prečítajte tu: