BRATISLAVA. Služby bratislavského Call - centra od 1. decembra využilo 57 občanov, ktorí mestu nahlásili výtlky. Ako agentúru SITA informovala Martina Halušková z tlačového referátu bratislavského magistrátu, na ich vyspravenie netechnologickým spôsobom je v bratislavskom rozpočte vyčlenených 330 tisíc eur.
Hlavné mesto doposiaľ vyspravilo 355 výtlkov, v prvom rade opravuje tie na hlavných ťahoch a trasách liniek mestskej hromadnej dopravy. Ako Halušková uviedla, pre extrémne mrazy, ktoré Bratislavu v poslednom čase sužovali, opravovali v meste výtlky minimálne, namiesto toho ich označovali prenosným dopravným značením.
Bratislavčania môžu nahlasovať výtlky na cestách, neporiadok, chýbajúce kanálové poklopy či iné problémy a nedostatky v Bratislave na telefónnom čísle 02 / 17100. Linka Call - centra funguje 24 hodín denne. Ak operátor nemôže hovor prevziať, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.