Bratislavská župa komunikuje na Facebooku už dva roky

Počas tohto obdobia bolo viac ako 2 354 000 zobrazení článkov, fotiek a videí.

Kraj je na Facebooku, zo Slovenska má 1600 fanúšikov.

BRATISLAVA. Bratislavská župa komunikuje so svojimi občanmi aj na Facebooku, práve dnes už uplynuli dva roky.

„Ľudia nás na Facebooku vnímajú, zaujímajú sa o dianie a aktivity v našej Bratislavskej župe. Svedčia o tom napríklad aj reakcie k daným príspevkom. Tých sme zaznamenali už viac ako 10-tisíc,“ poznamenal bratislavský župan Pavol Frešo.

BSK má na Facebooku už viac ako 1800 fanúšikov. Podľa štatistík prevládajú celkovo ženy. Najpočetnejšie skupiny fanúšikov sú vo veku od 25 do 34 rokov (mužov 18%, žien 16%) a následne od 18 do 24 rokov (mužov 16% a žien 14%). Podľa štatistík tiež vidieť, že najviac – vyše 1600 fanúšikov pochádza zo Slovenska, ale svojich priaznivcov má Bratislavská župa aj u susedov v Českej republike, v Anglicku, USA, Rakúsku, Kanade či Nemecku. (Viď príloha)

Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem toho je Bratislavská župa prvou slovenskou samosprávou v mobile. Obyvatelia miest a obcí môžu takto komunikovať so svojou samosprávou od novembra 2011.

Záujemcovia môžu dostávať do mobilu aktuálne informácie o dianí v kraji, alebo zasielať cez mobil svoje podnety na zlepšenie. Mobilná aplikácia, ktorú si môžu zadarmo stiahnuť majitelia smartfónov priamo do svojho mobilného telefónu, je špeciálne vyvinutá pre potreby samosprávy. Aplikáciu si stiahlo už cca 1700 ľudí.

„Prinieslo nám to lepšie spojenie s ľuďmi priamo v území, ktorí majú zároveň prehľad o aktivitách v kraji. Podľa počtu stiahnutí aplikácie je zrejmé, že ľudia majú záujem vyhľadávať informácie týkajúce sa nášho regiónu a chcú byť v priamom kontakte s Bratislavskou župou,“ dodal Pavol Frešo.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 982
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 841
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 078
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 578
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 106
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 996
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 546
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 336
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 775