SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Bratislava sa na veľtrhu ukazuje skromne

Mesto sa pre peniaze propaguje s krajom. Veľtrh končí v nedeľu.

Pult Bratislavy v rámci stánku kraja.Pult Bratislavy v rámci stánku kraja. (Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Včera sa v Bratislave začal najvýznamnejší domáci veľtrh cestovného ruchu ITF Slovakiatour s asi 400 vystavovateľmi z 21 krajín sveta. Hlavné mesto sa tam predstavuje len niekoľkými pultmi s propagačnými materiálmi, prezentácia je súčasťou stánku Bratislavského samosprávneho kraja.

Minulé ročníky mala Bratislava na domácom veľtrhu vlastný stánok, v tomto roku šetrí, hovorí Michaela Potočárová, vedúca oddelenia cestovného ruchu a destinačného manažmentu magistrátu.

„Rozhodli sme sa šetriť financie, vlani sme tu mali majstrovstvá sveta v hokeji, prezentácia bola potrebná.“

Skryť Vypnúť reklamu

Vlastný stánok malo mesto minulý týždeň na viedenskom veľtrhu Ferien-Messe. „Pre blízkosť Viedne je to výborná príležitosť na prilákanie návštevníkov,“ dodala Potočárová. Tu sa naopak k prezentácii mesta pripojil bratislavský kraj. Vedenie župy tvrdí, že dôležitý je aj veľtrh doma.

Ľudia sa včera pristavovali viac pri stánkoch menších regiónov ako miest, plno bolo napríklad pri prezentácii Muráňa, kde bačovia v kroji lákali na halušky, syr a mäso.

Veľtrh cestovného ruchu potrvá v Inchebe do nedele, organizátori očakávajú 70-tisíc návštevníkov.

bratislava_res.jpg

Predstavenie mesta v rámci kraja je skromné.

FOTO SME - GABRIEL KUCHTA

vino_res.jpg

Bratislavský kraj prezentuje v Inchebe regióny.

incheba_res.jpg

Veľtrh v Inchebe sa končí v nedeľu.

veltrh_res.jpg

muran_res.jpg

Ľudí zaujali klobásky a prezentácia Národného parku Muránska planina.

Skryť Vypnúť reklamu

planina_res.jpg

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Budovanie zelenej značky
  5. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  6. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  7. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  10. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 714
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 918
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 976
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 187
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 740
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 651
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 510
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 415
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 407
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 268
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu