Záujem o mestskú telefonickú linku vlani výrazne poklesol

Bratislavské call-centrum vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského call-centra vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

Počet zaznamenaných prípadov však priebežne klesal. Za posledných 12 mesiacov to bolo len 154 podaní.

Ľudia sa vlani na telefónne číslo 02/17 100 najčastejšie obracali v súvislosti s hlásením výtlkov na komunikáciách (56 hlásení) či s upozorneniami na zanedbanú čistotu a poriadok na verejnom priestranstve (43 hlásení).

"Verejnosť prostredníctvom mimoriadnej linky upozornila tiež na poruchy verejného osvetlenia, nefungujúcu svetelnú signalizáciu či chýbajúci kanálový poklop. Pracovníci centra prijali akýkoľvek podnet zo strany verejnosti a tie, ktoré priamo nespadali do kompetencie slovenskej metropoly, po ich vecnom posúdení zaslali na vybavenie príslušnej mestskej časti," priblížil hovorca primátora Bratislavy Ľubomír Andrassy.

Spustil ešte Ďurkovský

Projekt Call-centra oficiálne spustili v novembri 2008, pričom počas prvých dvoch rokov prijali viac ako 1 800 telefonických podnetov. V priebehu roka 2011 sa intenzita volajúcich podľa Andrassyho znížila a za ostatných 12 mesiacov zaznamenali len 154 podaní.

Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať svoj podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.

Linku centra v zimných mesiacoch najčastejšie využívajú obyvatelia na získanie bližších informácií o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií či na nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  7. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Na bratislavskom nábreží vznikla Zóna tolerancie
  1. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  2. Vysoká hra o súdne trovy
  3. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  4. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  5. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  6. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Ako na refinancovanie hypotéky
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 11 568
  2. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 9 307
  3. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 4 991
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 527
  5. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 711
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 474
  7. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 157
  8. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 711
  9. Splnený sen 1 700
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 469