SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Záujem o mestskú telefonickú linku vlani výrazne poklesol

Bratislavské call-centrum vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského call-centra vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

Počet zaznamenaných prípadov však priebežne klesal. Za posledných 12 mesiacov to bolo len 154 podaní.

Ľudia sa vlani na telefónne číslo 02/17 100 najčastejšie obracali v súvislosti s hlásením výtlkov na komunikáciách (56 hlásení) či s upozorneniami na zanedbanú čistotu a poriadok na verejnom priestranstve (43 hlásení).

"Verejnosť prostredníctvom mimoriadnej linky upozornila tiež na poruchy verejného osvetlenia, nefungujúcu svetelnú signalizáciu či chýbajúci kanálový poklop. Pracovníci centra prijali akýkoľvek podnet zo strany verejnosti a tie, ktoré priamo nespadali do kompetencie slovenskej metropoly, po ich vecnom posúdení zaslali na vybavenie príslušnej mestskej časti," priblížil hovorca primátora Bratislavy Ľubomír Andrassy.

Skryť Vypnúť reklamu

Spustil ešte Ďurkovský

Projekt Call-centra oficiálne spustili v novembri 2008, pričom počas prvých dvoch rokov prijali viac ako 1 800 telefonických podnetov. V priebehu roka 2011 sa intenzita volajúcich podľa Andrassyho znížila a za ostatných 12 mesiacov zaznamenali len 154 podaní.

Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať svoj podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.

Linku centra v zimných mesiacoch najčastejšie využívajú obyvatelia na získanie bližších informácií o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií či na nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bývanie v meste predlžuje život
  2. Zodpovedné podnikanie je témou aj pre slovenské spoločnosti
  3. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  4. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  5. Aká je chémia vôní
  6. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  7. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  8. Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?
  9. Tento rok by mal 70: Legenda Karola Duchoňa ožije u vás doma
  10. OFFICE ROKA 2020 poukáže na transformáciu pracovného prostredia
  1. Darček? Špičková autonavigácie Mio Spirit 8670 Full EÚ Lifetime!
  2. Pomôžte ľuďom v núdzi v najväčšej potravinovej zbierke v Tescu
  3. Aké sú dopady pandémie na financie ľudí?
  4. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  5. Účastníci charitatívneho behu No Finish Line nabehali 26 007 km
  6. Porsche Unseen: Tajné projekty dizajnérskej kuchyne, časť druhá
  7. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári
  8. Počúvaním hluku chránime váš sluch
  9. Aká je chémia vôní
  10. Helske očarila nemeckých dôchodcov
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 30 279
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 16 643
  3. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 14 771
  4. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 9 606
  5. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 8 732
  6. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 8 309
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 247
  8. Predplatená telefónna karta s kreditom 10 € v denníku SME 8 100
  9. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 7 961
  10. Čo ovplyvňuje chuť kačacieho mäsa? Tieto dve veci 7 719
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu