SME
Štvrtok, 23. marec, 2023 | Meniny má Adrián

Záujem o mestskú telefonickú linku vlani výrazne poklesol

Bratislavské call-centrum vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského call-centra vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

Počet zaznamenaných prípadov však priebežne klesal. Za posledných 12 mesiacov to bolo len 154 podaní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia sa vlani na telefónne číslo 02/17 100 najčastejšie obracali v súvislosti s hlásením výtlkov na komunikáciách (56 hlásení) či s upozorneniami na zanedbanú čistotu a poriadok na verejnom priestranstve (43 hlásení).

"Verejnosť prostredníctvom mimoriadnej linky upozornila tiež na poruchy verejného osvetlenia, nefungujúcu svetelnú signalizáciu či chýbajúci kanálový poklop. Pracovníci centra prijali akýkoľvek podnet zo strany verejnosti a tie, ktoré priamo nespadali do kompetencie slovenskej metropoly, po ich vecnom posúdení zaslali na vybavenie príslušnej mestskej časti," priblížil hovorca primátora Bratislavy Ľubomír Andrassy.

SkryťVypnúť reklamu

Spustil ešte Ďurkovský

Projekt Call-centra oficiálne spustili v novembri 2008, pričom počas prvých dvoch rokov prijali viac ako 1 800 telefonických podnetov. V priebehu roka 2011 sa intenzita volajúcich podľa Andrassyho znížila a za ostatných 12 mesiacov zaznamenali len 154 podaní.

Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať svoj podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.

Linku centra v zimných mesiacoch najčastejšie využívajú obyvatelia na získanie bližších informácií o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií či na nahlásenie nebezpečných výtlkov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Neviditeľná technológia vás ochráni pred podvodom, stačí si ju v mobile aktivovať
  3. Koho prepustiť a komu zvýšiť mzdu? Také otázky budú riešiť firmy
  4. Prvá banka spustila pravidelné investovanie do ETF fondov
  5. Dostupný elektromobil podľa Volkswagenu? Privítajte ID.2all!
  6. Developer ITB pomáha naplniť túžbu po vlastnom bývaní
  7. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz
  8. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  1. Najväčší súboj obnovených pamiatok prebieha online
  2. KOSIT i v tomto roku podporí upratovanie v Košiciach
  3. Počasie láka do prírody. Zodpovední majú v batohu tieto 2 veci
  4. Aké sú národnosti podnikateľov s virtuálnou adresou v Košiciach?
  5. Rozdielový impulz: Fix hypotéky 1,49 % na tri roky
  6. Východ mieša karty v súboji pamiatok, hlasuje sa online
  7. Obnovené historické skvosty už bojujú o priazeň verejnosti
  8. Prvá banka spustila pravidelné investovanie do ETF fondov
  1. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 13 175
  2. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 619
  3. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 9 182
  4. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 8 952
  5. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz 7 814
  6. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 3 499
  7. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 913
  8. V malej obci na Kysuciach vyučujú s modernými technológiami 1 629
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Ľuboš Vodička: Prešporskí báječní muži na lietajúcich strojoch: Ján Bahýľ
  2. Radko Mačuha: Prešporská kasáreň maľovaná (cyklus Bratislavská krutosť)
  3. Metropolitný inštitút Bratislavy: Umenie vo verejnom priestore by nemali nahrádzať vyprázdnené atrakcie
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  5. Oskar Kaman: Ako magistrát (ne)získal 1,6 milióna eur do rozpočtu
  6. Michal Feik: Zmena klímy v mestách. Výsledky prieskumu obyvateľov
  7. Martin Gajdoš: Prečo sa o trhovisko na Žilinskej oplatí bojovať?
  8. Róbert Thomas: Budíček! Vstávajte, prišli smetiari
  1. Matúš Baňas: Reforma vzdelávania na Slovensku - poďme spáliť aj posledné zvyšky toho dobrého, čo v slovenskom školstve ostalo 7 315
  2. Radko Mačuha: V Moskve nie je všetko s kostolným poriadkom. 6 528
  3. Martin Kugla: Nenechajte Valla zničiť Petržalku! 6 249
  4. Magdaléna Cifrová: Konečne potrestaný pedagóg na VŠVU a aké dôležité je ospravedlniť sa 3 560
  5. Radovan Čipka: Ako Záborská znesvätila tému pomoci ženám 3 452
  6. Radovan Čipka: Podceňujeme intelekt tých, čo píšu "pekný chlapi" 3 321
  7. Ján Valchár: Gáaga! Gáaga! (plus ruský útok na Avdijivku) 2 606
  8. Michal Uherčík: Veľké riešenie alebo veľké fiasko. Parkovacie domy v Martine. 2 526
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 58. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 2/2 (1990)
  2. Monika Nagyova: Moje blogovanie dosiahlo plnoletosť. Čitatelia mi občas dajú zabrať.
  3. Jiří Ščobák: Chcete od Hegera krev?
  4. Jiří Ščobák: Jak vykrmit akvárium?
  5. Jiří Ščobák: Ako zdaniť dividendy z akcií a ETF? Ako konkrétne vyplniť daňové priznanie?
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 57. - Reinhold Messner: Antarktída - nebo aj peklo zároveň, 1/2 (1989)
  7. Jiří Ščobák: Recenze služby: Tři roky se Slovnaftbajkem (aneb Bratislava bez auta a električenky)
  8. Monika Nagyova: Máte v okolí ľudí posadnutých upratovaním? Niet im pomoci.
SkryťZatvoriť reklamu