Záujem o mestskú telefonickú linku vlani výrazne poklesol

Bratislavské call-centrum vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského call-centra vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

Počet zaznamenaných prípadov však priebežne klesal. Za posledných 12 mesiacov to bolo len 154 podaní.

Ľudia sa vlani na telefónne číslo 02/17 100 najčastejšie obracali v súvislosti s hlásením výtlkov na komunikáciách (56 hlásení) či s upozorneniami na zanedbanú čistotu a poriadok na verejnom priestranstve (43 hlásení).

"Verejnosť prostredníctvom mimoriadnej linky upozornila tiež na poruchy verejného osvetlenia, nefungujúcu svetelnú signalizáciu či chýbajúci kanálový poklop. Pracovníci centra prijali akýkoľvek podnet zo strany verejnosti a tie, ktoré priamo nespadali do kompetencie slovenskej metropoly, po ich vecnom posúdení zaslali na vybavenie príslušnej mestskej časti," priblížil hovorca primátora Bratislavy Ľubomír Andrassy.

Spustil ešte Ďurkovský

Projekt Call-centra oficiálne spustili v novembri 2008, pričom počas prvých dvoch rokov prijali viac ako 1 800 telefonických podnetov. V priebehu roka 2011 sa intenzita volajúcich podľa Andrassyho znížila a za ostatných 12 mesiacov zaznamenali len 154 podaní.

Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať svoj podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.

Linku centra v zimných mesiacoch najčastejšie využívajú obyvatelia na získanie bližších informácií o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií či na nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  5. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  7. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  8. Inteligencia vo všetkom
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  10. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Nové investičné projekty v Schladmingu s výhľadom na zjazdovku
  7. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  8. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  9. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  10. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 9 342
  2. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 8 445
  3. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 7 599
  4. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 7 387
  5. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 006
  6. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 5 547
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 4 835
  8. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť 3 092
  9. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 2 597
  10. 5 krokov k vlastnému bývaniu 2 555

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop