Záujem o mestskú telefonickú linku vlani výrazne poklesol

Bratislavské call-centrum vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského call-centra vybavili v priebehu troch rokov fungovania 1957 podnetov obyvateľov hlavného mesta.

Počet zaznamenaných prípadov však priebežne klesal. Za posledných 12 mesiacov to bolo len 154 podaní.

Ľudia sa vlani na telefónne číslo 02/17 100 najčastejšie obracali v súvislosti s hlásením výtlkov na komunikáciách (56 hlásení) či s upozorneniami na zanedbanú čistotu a poriadok na verejnom priestranstve (43 hlásení).

"Verejnosť prostredníctvom mimoriadnej linky upozornila tiež na poruchy verejného osvetlenia, nefungujúcu svetelnú signalizáciu či chýbajúci kanálový poklop. Pracovníci centra prijali akýkoľvek podnet zo strany verejnosti a tie, ktoré priamo nespadali do kompetencie slovenskej metropoly, po ich vecnom posúdení zaslali na vybavenie príslušnej mestskej časti," priblížil hovorca primátora Bratislavy Ľubomír Andrassy.

Spustil ešte Ďurkovský

Projekt Call-centra oficiálne spustili v novembri 2008, pričom počas prvých dvoch rokov prijali viac ako 1 800 telefonických podnetov. V priebehu roka 2011 sa intenzita volajúcich podľa Andrassyho znížila a za ostatných 12 mesiacov zaznamenali len 154 podaní.

Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať svoj podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.

Linku centra v zimných mesiacoch najčastejšie využívajú obyvatelia na získanie bližších informácií o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií či na nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  2. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  3. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  4. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  5. Zábavný aj sebavedomý
  6. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3
  7. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo
  8. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori
  9. Bezpečnostný pás vám chráni život, antivírus váš virtuálny svet
  10. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať?
  1. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  2. Konferencia o využívaní ITP v trestnom konaní splnila svoj cieľ
  3. Nadácia Poštovej banky podporí grantom folklór a tradície
  4. Najlepšie obnovený bytový dom 2016 je v Prešove
  5. Najlepšie obnovený bytový dom 2016 je v Prešove
  6. Prednáška holandského veľvyslanca na EU v Bratislave
  7. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku
  8. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  9. Poradňa: Ako vybrať účet pre mladých
  10. Sajfa odkázal študentom:„Buďte nároční a vydržte!“
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 25 110
  2. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu 5 270
  3. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci 4 871
  4. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 4 229
  5. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori 4 223
  6. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 930
  7. Zábavný aj sebavedomý 3 606
  8. Bývanie, ktoré vás oslobodí od stresu 3 207
  9. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností 3 072
  10. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať? 2 497

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop