Chcete sa odfotiť pred Polusom? Nahlásia to

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom ...


FOTO SME – PAVOL MAJER

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom interiéri. Nikomu v takej chvíli nenapadne, že by sa pritom dopúšťal nejakého priestupku. Veď nejde o národnú banku ani o vojenský objekt, ale o verejne dostupné priestranstvo. Vedenie Polusu sa však pred časom rozhodlo, že to chce mať pod kontrolou. Vraj preto, lebo fotografie Polus City Center sa objavili v médiách v nelichotivých súvislostiach alebo „boli zasadené do nepravdivého kontextu. To poškodilo dobré meno Polus City Center, ktoré sa automaticky chce proti zneužitiu tohto druhu brániť,“ uviedla Lucia Boudisová z C&M advertising, s. r. o., v písomnom stanovisku.

Vedenie Polusu preto ochrankárov inštruovalo, aby každé fotenie – aj evidentných turistov – hlásili marketingovej manažérke Polusu Dane Horváthovej.

„V žiadnom prípade turistom nebránime, aby sa pred Polusom či v ňom fotografovali. Len ak ich okoloidúci ochrankár uvidí, oznámi mi to bez toho, aby to návštevníkov nejakým spôsobom obťažovalo. Na súhlas však čakať nemusia,“ povedala nám. Pred časom publikovaný prípad, keď ochrankár bránil vo fotografovaní evidentne turistom, označila za osobnú chybu príslušníka civilnej bezpečnostnej služby. Viac by sa to vraj nemalo zopakovať.

Dalo by sa pochopiť, keby sa vedenie Polusu bránilo využívaniu fotografií centra na komerčné účely bez jeho vedomia, ale výlučne len na ne. Keby tam chcel niekto odfotiť, povedzme, nový typ auta alebo modelku, istotne by sa mal prinajmenšom ohlásiť vedeniu Polusu. Ale brániť sa fotografovaniu na každý iný účel, aj keby šlo priam o kritiku v novinách, je prinajmenšom nešťastný marketingový prístup. A pokiaľ ide o turistov, najmä zahraničných, zostáva len dúfať, že si ich ochrankári nepomýlia.

JANA MARTINKOVÁ

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 6 975
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 6 902
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 4 478
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 3 169
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 119
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 415
  7. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 315
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 224
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 752
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 514