Chcete sa odfotiť pred Polusom? Nahlásia to

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom ...


FOTO SME – PAVOL MAJER

Je celkom prirodzené, že sa ľudia fotografujú na miestach, ktoré sa im páčia. Ak návštevník Bratislavy neobíde Polus City Center a má so sebou fotoaparát, asi zatúži odfotografovať sa pred jeho vydareným exteriérom s fontánkou či niekde v exkluzívnom interiéri. Nikomu v takej chvíli nenapadne, že by sa pritom dopúšťal nejakého priestupku. Veď nejde o národnú banku ani o vojenský objekt, ale o verejne dostupné priestranstvo. Vedenie Polusu sa však pred časom rozhodlo, že to chce mať pod kontrolou. Vraj preto, lebo fotografie Polus City Center sa objavili v médiách v nelichotivých súvislostiach alebo „boli zasadené do nepravdivého kontextu. To poškodilo dobré meno Polus City Center, ktoré sa automaticky chce proti zneužitiu tohto druhu brániť,“ uviedla Lucia Boudisová z C&M advertising, s. r. o., v písomnom stanovisku.

Vedenie Polusu preto ochrankárov inštruovalo, aby každé fotenie – aj evidentných turistov – hlásili marketingovej manažérke Polusu Dane Horváthovej.

„V žiadnom prípade turistom nebránime, aby sa pred Polusom či v ňom fotografovali. Len ak ich okoloidúci ochrankár uvidí, oznámi mi to bez toho, aby to návštevníkov nejakým spôsobom obťažovalo. Na súhlas však čakať nemusia,“ povedala nám. Pred časom publikovaný prípad, keď ochrankár bránil vo fotografovaní evidentne turistom, označila za osobnú chybu príslušníka civilnej bezpečnostnej služby. Viac by sa to vraj nemalo zopakovať.

Dalo by sa pochopiť, keby sa vedenie Polusu bránilo využívaniu fotografií centra na komerčné účely bez jeho vedomia, ale výlučne len na ne. Keby tam chcel niekto odfotiť, povedzme, nový typ auta alebo modelku, istotne by sa mal prinajmenšom ohlásiť vedeniu Polusu. Ale brániť sa fotografovaniu na každý iný účel, aj keby šlo priam o kritiku v novinách, je prinajmenšom nešťastný marketingový prístup. A pokiaľ ide o turistov, najmä zahraničných, zostáva len dúfať, že si ich ochrankári nepomýlia.

JANA MARTINKOVÁ

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  4. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  1. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  2. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  3. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  4. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 748
  2. Eilat: Slnko, teplo a zábava 10 775
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 271
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 289
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 2 828
  6. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 264
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 1 773
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 590
  9. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50% 1 551
  10. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky 1 402