Linka Call - centra funguje 24 hodín denne.
BRATISLAVA. Bratislavčania môžu nahlasovať výtlky a iné problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest, hlavné mesto urobí maximum pre zabezpečenie ich bezpečnej zjazdnosti.
Ako informoval hovorca magistrátu Michal Stuška, problémy možno oznámiť na telefónnom čísle 02 / 17100, linka Call - centra funguje 24 hodín denne. V prípade, že operátor nemôže hovor prevziať, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje.
Ako informovala Daniela Rodinová z bratislavského magistrátu, pre zlú finančnú situáciu v roku 2011 opravovalo mesto výtlky počas roka, najmä v zimnom období, prevažne netechnologickým spôsobom. V novembri a decembri boli najkritickejšie miesta so sieťovými poruchami a množstvom výtlkov opravené odfrézovaním nevyhovujúcich konštrukčných vrstiev s následnou pokládkou nových vrstiev.
Mesto bude výtlky opravovať rovnako aj naďalej. Ďalší postup a rozsah prác v roku 2012 bude závisieť od pridelených finančných prostriedkov, resp. schváleného rozpočtu. Bratislavský magistrát má v správe a údržbe cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy, čo predstavuje 375 kilometrov s plošnou výmerou viac ako štyri milióny metrov štvorcových. Miestne komunikácie III. a IV. triedy spravujú príslušné mestské časti.