Pasport vonkajšej reklamy bude spracovaný na konci roka

V Bratislave je asi 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno.

BRATISLAVA. Bratislavský magistrát predĺžil termín spracovania pasportu vonkajšej reklamy, informácie o existujúcich nosičoch treba mestu dodať do konca roka.

Ako agentúru SITA informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, mesto sa rozhodlo predĺžiť termín spracovania pasportu reklamných zariadení na území mesta o dva mesiace na základe žiadostí od spoločností pôsobiacich v oblasti vonkajšej reklamy, pôvodný termín bol koniec októbra.

Mesto chce podľa Andrassyho začiatkom roka predstaviť koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Upravovala by napríklad maximálne formáty reklám v jednotlivých lokalitách, vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách, použité technológie či minimálne nájomné.

V Bratislave je podľa hovorcu 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa Andrassyho podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo. Hovorca uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu.

Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 812
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 10 947
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 563
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 3 225
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 127
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 092
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 620
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 443
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 305
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 201