Skončil sa 1. ročník veľtrhu Woman 2011

Na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa.

BRATISLAVA. Zorganizovať podujatie, na ktorom si každý nájde to, čo ho zaujíma z pohľadu zdravia, kozmetiky, voľnošportových aktivít, ale aj praktické rady z finančníctva, bolo cieľom organizátorov 1. veľtrhu Women 2011, ktorý sa konal tento víkend v Národnom tenisovom centra v Bratislave.

Popri expozíciách a informačných stánkoch pripravili organizátori na každý deň sériu prednášok na rôzne témy z oblasti zdravotníctva, ale aj životného štýlu a vzdelávania.

Práve na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa, avšak časová náročnosť takýchto kurzov veľa záujemcov odrádza. Špecifickou skupinou sú rodičia. Z rodinných dôvodov hľadajú alternatívy, ktoré im z časového hľadiska budú vyhovovať viac. Vhodnými sú pre nich víkendové kurzy angličtiny poskytujúce okrem výučby pre dospelých aj starostlivosť o deti vrátane zábavného programu a voľnočasových aktivít.

Väčšina Slovákov najradšej prežíva víkendy s rodinou. Týka sa to najmä mladých rodín a ľudí, ktorí na jednej strane potrebujú lepšiu kvalifikáciu v zamestnaní, ale na tej druhej si uvedomujú, že sú v prvom rade rodičia. Vyhľadávajú možnosti, popri ktorých by bolo možné absolvovať nielen kurz, ale rovnako aj byť potrebný čas so svojou rodinou. Aj z toho dôvodu dochádza k spolupráci medzi rôznymi oblasťami podnikania ako napríklad k spojeniu cestovnej kancelárie s jazykovou školou a s agentúrou zameranou na usporadúvanie podujatí pre deti.

"K myšlienke spojiť tieto tri odvetvia nás priviedol záujem rodičov o víkendové kurzy jazyka. Aj tento veľtrh ukázal, že o kombináciu relaxu a výuky je značný záujem," uviedla riaditeľka jazykového centra the Bridge Klaudia Bednárová.

Každý ročník veľtrhu bude podľa slov organizátorov venovaný prednáškam zameraným na niektorú z civilizačných chorôb. Tento ročník sa venoval druhému najčastejšiemu onkologickému ochoreniu žien do 45 rokov - rakovine krčka maternice.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  9. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  10. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  1. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  2. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  7. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  8. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 17 486
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 637
  3. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 3 326
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 984
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 193
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 066
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 039
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 814
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 318
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 206