Skončil sa 1. ročník veľtrhu Woman 2011

Na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa.

BRATISLAVA. Zorganizovať podujatie, na ktorom si každý nájde to, čo ho zaujíma z pohľadu zdravia, kozmetiky, voľnošportových aktivít, ale aj praktické rady z finančníctva, bolo cieľom organizátorov 1. veľtrhu Women 2011, ktorý sa konal tento víkend v Národnom tenisovom centra v Bratislave.

Popri expozíciách a informačných stánkoch pripravili organizátori na každý deň sériu prednášok na rôzne témy z oblasti zdravotníctva, ale aj životného štýlu a vzdelávania.

Práve na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa, avšak časová náročnosť takýchto kurzov veľa záujemcov odrádza. Špecifickou skupinou sú rodičia. Z rodinných dôvodov hľadajú alternatívy, ktoré im z časového hľadiska budú vyhovovať viac. Vhodnými sú pre nich víkendové kurzy angličtiny poskytujúce okrem výučby pre dospelých aj starostlivosť o deti vrátane zábavného programu a voľnočasových aktivít.

Väčšina Slovákov najradšej prežíva víkendy s rodinou. Týka sa to najmä mladých rodín a ľudí, ktorí na jednej strane potrebujú lepšiu kvalifikáciu v zamestnaní, ale na tej druhej si uvedomujú, že sú v prvom rade rodičia. Vyhľadávajú možnosti, popri ktorých by bolo možné absolvovať nielen kurz, ale rovnako aj byť potrebný čas so svojou rodinou. Aj z toho dôvodu dochádza k spolupráci medzi rôznymi oblasťami podnikania ako napríklad k spojeniu cestovnej kancelárie s jazykovou školou a s agentúrou zameranou na usporadúvanie podujatí pre deti.

"K myšlienke spojiť tieto tri odvetvia nás priviedol záujem rodičov o víkendové kurzy jazyka. Aj tento veľtrh ukázal, že o kombináciu relaxu a výuky je značný záujem," uviedla riaditeľka jazykového centra the Bridge Klaudia Bednárová.

Každý ročník veľtrhu bude podľa slov organizátorov venovaný prednáškam zameraným na niektorú z civilizačných chorôb. Tento ročník sa venoval druhému najčastejšiemu onkologickému ochoreniu žien do 45 rokov - rakovine krčka maternice.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  4. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  5. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  6. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  9. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  10. Splnený sen
  1. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  2. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  3. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  4. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  5. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  6. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  7. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  8. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  9. Vysoká hra o súdne trovy
  10. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 13 808
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 526
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 5 040
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 3 310
  5. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 367
  6. Splnený sen 2 154
  7. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 1 694
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou 1 083
  9. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 048
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 950