Skončil sa 1. ročník veľtrhu Woman 2011

Na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa.

BRATISLAVA. Zorganizovať podujatie, na ktorom si každý nájde to, čo ho zaujíma z pohľadu zdravia, kozmetiky, voľnošportových aktivít, ale aj praktické rady z finančníctva, bolo cieľom organizátorov 1. veľtrhu Women 2011, ktorý sa konal tento víkend v Národnom tenisovom centra v Bratislave.

Popri expozíciách a informačných stánkoch pripravili organizátori na každý deň sériu prednášok na rôzne témy z oblasti zdravotníctva, ale aj životného štýlu a vzdelávania.

Práve na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa, avšak časová náročnosť takýchto kurzov veľa záujemcov odrádza. Špecifickou skupinou sú rodičia. Z rodinných dôvodov hľadajú alternatívy, ktoré im z časového hľadiska budú vyhovovať viac. Vhodnými sú pre nich víkendové kurzy angličtiny poskytujúce okrem výučby pre dospelých aj starostlivosť o deti vrátane zábavného programu a voľnočasových aktivít.

Väčšina Slovákov najradšej prežíva víkendy s rodinou. Týka sa to najmä mladých rodín a ľudí, ktorí na jednej strane potrebujú lepšiu kvalifikáciu v zamestnaní, ale na tej druhej si uvedomujú, že sú v prvom rade rodičia. Vyhľadávajú možnosti, popri ktorých by bolo možné absolvovať nielen kurz, ale rovnako aj byť potrebný čas so svojou rodinou. Aj z toho dôvodu dochádza k spolupráci medzi rôznymi oblasťami podnikania ako napríklad k spojeniu cestovnej kancelárie s jazykovou školou a s agentúrou zameranou na usporadúvanie podujatí pre deti.

"K myšlienke spojiť tieto tri odvetvia nás priviedol záujem rodičov o víkendové kurzy jazyka. Aj tento veľtrh ukázal, že o kombináciu relaxu a výuky je značný záujem," uviedla riaditeľka jazykového centra the Bridge Klaudia Bednárová.

Každý ročník veľtrhu bude podľa slov organizátorov venovaný prednáškam zameraným na niektorú z civilizačných chorôb. Tento ročník sa venoval druhému najčastejšiemu onkologickému ochoreniu žien do 45 rokov - rakovine krčka maternice.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  4. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  1. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  2. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  3. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  4. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 16 756
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 949
  3. Eilat: Slnko, teplo a zábava 6 035
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 451
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 972
  6. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 912
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 2 343
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 733
  9. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 479
  10. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky 1 291