BRATISLAVA. Zorganizovať podujatie, na ktorom si každý nájde to, čo ho zaujíma z pohľadu zdravia, kozmetiky, voľnošportových aktivít, ale aj praktické rady z finančníctva, bolo cieľom organizátorov 1. veľtrhu Women 2011, ktorý sa konal tento víkend v Národnom tenisovom centra v Bratislave.
Popri expozíciách a informačných stánkoch pripravili organizátori na každý deň sériu prednášok na rôzne témy z oblasti zdravotníctva, ale aj životného štýlu a vzdelávania.
Práve na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa, avšak časová náročnosť takýchto kurzov veľa záujemcov odrádza. Špecifickou skupinou sú rodičia. Z rodinných dôvodov hľadajú alternatívy, ktoré im z časového hľadiska budú vyhovovať viac. Vhodnými sú pre nich víkendové kurzy angličtiny poskytujúce okrem výučby pre dospelých aj starostlivosť o deti vrátane zábavného programu a voľnočasových aktivít.
Väčšina Slovákov najradšej prežíva víkendy s rodinou. Týka sa to najmä mladých rodín a ľudí, ktorí na jednej strane potrebujú lepšiu kvalifikáciu v zamestnaní, ale na tej druhej si uvedomujú, že sú v prvom rade rodičia. Vyhľadávajú možnosti, popri ktorých by bolo možné absolvovať nielen kurz, ale rovnako aj byť potrebný čas so svojou rodinou. Aj z toho dôvodu dochádza k spolupráci medzi rôznymi oblasťami podnikania ako napríklad k spojeniu cestovnej kancelárie s jazykovou školou a s agentúrou zameranou na usporadúvanie podujatí pre deti.
"K myšlienke spojiť tieto tri odvetvia nás priviedol záujem rodičov o víkendové kurzy jazyka. Aj tento veľtrh ukázal, že o kombináciu relaxu a výuky je značný záujem," uviedla riaditeľka jazykového centra the Bridge Klaudia Bednárová.
Každý ročník veľtrhu bude podľa slov organizátorov venovaný prednáškam zameraným na niektorú z civilizačných chorôb. Tento ročník sa venoval druhému najčastejšiemu onkologickému ochoreniu žien do 45 rokov - rakovine krčka maternice.