Skončil sa 1. ročník veľtrhu Woman 2011

Na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa.

BRATISLAVA. Zorganizovať podujatie, na ktorom si každý nájde to, čo ho zaujíma z pohľadu zdravia, kozmetiky, voľnošportových aktivít, ale aj praktické rady z finančníctva, bolo cieľom organizátorov 1. veľtrhu Women 2011, ktorý sa konal tento víkend v Národnom tenisovom centra v Bratislave.

Popri expozíciách a informačných stánkoch pripravili organizátori na každý deň sériu prednášok na rôzne témy z oblasti zdravotníctva, ale aj životného štýlu a vzdelávania.

Práve na veľtrhu sa ukázalo, že záujem Slovákov o intenzívne jazykové kurzy stúpa, avšak časová náročnosť takýchto kurzov veľa záujemcov odrádza. Špecifickou skupinou sú rodičia. Z rodinných dôvodov hľadajú alternatívy, ktoré im z časového hľadiska budú vyhovovať viac. Vhodnými sú pre nich víkendové kurzy angličtiny poskytujúce okrem výučby pre dospelých aj starostlivosť o deti vrátane zábavného programu a voľnočasových aktivít.

Väčšina Slovákov najradšej prežíva víkendy s rodinou. Týka sa to najmä mladých rodín a ľudí, ktorí na jednej strane potrebujú lepšiu kvalifikáciu v zamestnaní, ale na tej druhej si uvedomujú, že sú v prvom rade rodičia. Vyhľadávajú možnosti, popri ktorých by bolo možné absolvovať nielen kurz, ale rovnako aj byť potrebný čas so svojou rodinou. Aj z toho dôvodu dochádza k spolupráci medzi rôznymi oblasťami podnikania ako napríklad k spojeniu cestovnej kancelárie s jazykovou školou a s agentúrou zameranou na usporadúvanie podujatí pre deti.

"K myšlienke spojiť tieto tri odvetvia nás priviedol záujem rodičov o víkendové kurzy jazyka. Aj tento veľtrh ukázal, že o kombináciu relaxu a výuky je značný záujem," uviedla riaditeľka jazykového centra the Bridge Klaudia Bednárová.

Každý ročník veľtrhu bude podľa slov organizátorov venovaný prednáškam zameraným na niektorú z civilizačných chorôb. Tento ročník sa venoval druhému najčastejšiemu onkologickému ochoreniu žien do 45 rokov - rakovine krčka maternice.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 7 696
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 067
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 3 738
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 135
  5. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 875
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 245
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 216
  8. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 1 873
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 661
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 501