V meste je postavených načierno do 300 vonkajších reklám

Bratislava chce prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované.

Ilustračé foto.

Mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec.

BRATISLAVA. V Bratislave je 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa hovorcu podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch, teda medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom, buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo, informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Andrassy uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu. Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Mesto chce podľa Andrassyho prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Tá by podľa neho upravovala napríklad veľkosti reklám na sídliskách či vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách. Ako Andrassy dodal, pokiaľ ide o reklamné nosiče na súkromných pozemkoch, mesto nemôže nič nariadiť, v takom prípade má len úlohu odporúčateľa.

Do konca októbra mesto spracuje pasport reklamných zariadení nachádzajúcich sa na jeho území. Mesto už oslovilo všetky reklamné spoločnosti, ktoré s ním majú alebo mali zmluvu o umiestnení nosičov vonkajšej reklamy.

Nekoncepčné rozmiestňovanie vonkajšej reklamy a problémy spojené s existenciou nelegálnych reklamných zariadení v bratislavskej samospráve chce vedenie mesta podľa Andrassyho riešiť za spoluúčasti podnikateľských subjektov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, a v spolupráci s mestskými časťami.

Samospráva už v lete začala s odstraňovaním reklám, ktoré v rozpore s pravidlami umiestňovali rôzne spoločnosti na cestné viadukty a bratislavské mosty.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. Zažite zmenu s najpredávanejším SUV Hyundai Tucson
  3. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  4. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  5. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  6. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  7. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  9. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Slováci sa hojne stávajú majiteľmi nehnuteľností v cudzine
  2. Prečo mamy lákali deti na mobil, kľúče či diaľkové ovládanie?
  3. Zažite zmenu s najpredávanejším SUV Hyundai Tucson
  4. Neviete si rady s vaším ročným vyúčtovaním? Pomôže vám FiiFree
  5. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  6. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  7. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  8. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  9. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  10. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 17 509
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 16 095
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 175
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 298
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 097
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 655
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 275
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 102
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 789
  10. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov 2 813