SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

V meste je postavených načierno do 300 vonkajších reklám

Bratislava chce prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované.

Ilustračé foto.Ilustračé foto.

Mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec.

BRATISLAVA. V Bratislave je 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa hovorcu podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch, teda medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom, buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo, informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Andrassy uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu. Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Skryť Vypnúť reklamu

Mesto chce podľa Andrassyho prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Tá by podľa neho upravovala napríklad veľkosti reklám na sídliskách či vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách. Ako Andrassy dodal, pokiaľ ide o reklamné nosiče na súkromných pozemkoch, mesto nemôže nič nariadiť, v takom prípade má len úlohu odporúčateľa.

Do konca októbra mesto spracuje pasport reklamných zariadení nachádzajúcich sa na jeho území. Mesto už oslovilo všetky reklamné spoločnosti, ktoré s ním majú alebo mali zmluvu o umiestnení nosičov vonkajšej reklamy.

Nekoncepčné rozmiestňovanie vonkajšej reklamy a problémy spojené s existenciou nelegálnych reklamných zariadení v bratislavskej samospráve chce vedenie mesta podľa Andrassyho riešiť za spoluúčasti podnikateľských subjektov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, a v spolupráci s mestskými časťami.

Skryť Vypnúť reklamu

Samospráva už v lete začala s odstraňovaním reklám, ktoré v rozpore s pravidlami umiestňovali rôzne spoločnosti na cestné viadukty a bratislavské mosty.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  2. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  3. Vitajte v postapokalyptickom svete
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  2. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  3. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  4. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  5. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  6. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  7. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. Úprava osobného motorového vozidla
  10. Important information for Brazilians living in Slovakia
  1. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 16 719
  2. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 16 310
  3. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 12 664
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 978
  5. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 11 671
  6. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 11 317
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 173
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 600
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 511
  10. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje 9 407
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu