V meste je postavených načierno do 300 vonkajších reklám

Bratislava chce prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované.

Ilustračé foto.

Mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec.

BRATISLAVA. V Bratislave je 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa hovorcu podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch, teda medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom, buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo, informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Andrassy uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu. Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Mesto chce podľa Andrassyho prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Tá by podľa neho upravovala napríklad veľkosti reklám na sídliskách či vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách. Ako Andrassy dodal, pokiaľ ide o reklamné nosiče na súkromných pozemkoch, mesto nemôže nič nariadiť, v takom prípade má len úlohu odporúčateľa.

Do konca októbra mesto spracuje pasport reklamných zariadení nachádzajúcich sa na jeho území. Mesto už oslovilo všetky reklamné spoločnosti, ktoré s ním majú alebo mali zmluvu o umiestnení nosičov vonkajšej reklamy.

Nekoncepčné rozmiestňovanie vonkajšej reklamy a problémy spojené s existenciou nelegálnych reklamných zariadení v bratislavskej samospráve chce vedenie mesta podľa Andrassyho riešiť za spoluúčasti podnikateľských subjektov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, a v spolupráci s mestskými časťami.

Samospráva už v lete začala s odstraňovaním reklám, ktoré v rozpore s pravidlami umiestňovali rôzne spoločnosti na cestné viadukty a bratislavské mosty.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Poslanec Borguľa žiada vládu o podporu pre Bratislavu
  2. Otvorenie akademického roka 2017/2018 na EU v Bratislave
  3. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  4. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  7. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  8. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  9. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  10. Detské zúbky sú veda
  1. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 6 307
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 073
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 2 988
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 490
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 444
  6. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 431
  7. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 407
  8. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 1 213
  9. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni. 1 000
  10. Kedy sa refinancovanie oplatí? 909