V meste je postavených načierno do 300 vonkajších reklám

Bratislava chce prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované.

Ilustračé foto.

Mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec.

BRATISLAVA. V Bratislave je 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa hovorcu podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch, teda medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom, buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo, informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Andrassy uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu. Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Mesto chce podľa Andrassyho prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Tá by podľa neho upravovala napríklad veľkosti reklám na sídliskách či vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách. Ako Andrassy dodal, pokiaľ ide o reklamné nosiče na súkromných pozemkoch, mesto nemôže nič nariadiť, v takom prípade má len úlohu odporúčateľa.

Do konca októbra mesto spracuje pasport reklamných zariadení nachádzajúcich sa na jeho území. Mesto už oslovilo všetky reklamné spoločnosti, ktoré s ním majú alebo mali zmluvu o umiestnení nosičov vonkajšej reklamy.

Nekoncepčné rozmiestňovanie vonkajšej reklamy a problémy spojené s existenciou nelegálnych reklamných zariadení v bratislavskej samospráve chce vedenie mesta podľa Andrassyho riešiť za spoluúčasti podnikateľských subjektov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, a v spolupráci s mestskými časťami.

Samospráva už v lete začala s odstraňovaním reklám, ktoré v rozpore s pravidlami umiestňovali rôzne spoločnosti na cestné viadukty a bratislavské mosty.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  2. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  3. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Poslanci dnes dali jasne najavo, že plot na námestí nechcú
  2. HB Reavis so silnými výsledkami za rok 2016
  3. 3 šťavnaté spôsoby, ako povzbudiť výkon mozgu
  4. Najvyššie ocenenie štvrtýkrát pre Martinus
  5. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  6. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  7. Ekonomický a účtovný softvér Humanet oslavuje
  8. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  10. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 771
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 529
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 535
  4. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 6 407
  5. 5 krokov k vlastnému bývaniu 6 112
  6. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 5 176
  7. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 4 073
  8. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 3 576
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 094
  10. Moderný bungalov očami mladých architektov 1 586

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop