V meste je postavených načierno do 300 vonkajších reklám

Bratislava chce prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované.

Ilustračé foto.

Mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec.

BRATISLAVA. V Bratislave je 1 300 vonkajších reklám, z ktorých 200 až 300 bolo postavených načierno. Mestu sa podľa hovorcu podarilo zmapovať aj počet reklám v zelených pruhoch, teda medzi cestami.

Je ich 188 a zhruba dve tretiny z nich sú umiestnené načierno, pričom, buď povolenie nikdy nemali, alebo im už vypršalo, informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Andrassy uviedol, že mesto reklamy postavené v zelených pruhoch nechce vôbec, preto o tom, či predĺži povolenie reklamám, ktoré už stratili právoplatnosť, rozhodne na základe ich významu pre Bratislavu. Reklamné nosiče umiestnené bez povolenia odstráni.

Mesto chce podľa Andrassyho prijať koncepciu, podľa ktorej budú reklamy umiestňované. Tá by podľa neho upravovala napríklad veľkosti reklám na sídliskách či vzdialenosti medzi jednotlivými nosičmi pri cestách. Ako Andrassy dodal, pokiaľ ide o reklamné nosiče na súkromných pozemkoch, mesto nemôže nič nariadiť, v takom prípade má len úlohu odporúčateľa.

Do konca októbra mesto spracuje pasport reklamných zariadení nachádzajúcich sa na jeho území. Mesto už oslovilo všetky reklamné spoločnosti, ktoré s ním majú alebo mali zmluvu o umiestnení nosičov vonkajšej reklamy.

Nekoncepčné rozmiestňovanie vonkajšej reklamy a problémy spojené s existenciou nelegálnych reklamných zariadení v bratislavskej samospráve chce vedenie mesta podľa Andrassyho riešiť za spoluúčasti podnikateľských subjektov, ktoré v tejto oblasti pôsobia, a v spolupráci s mestskými časťami.

Samospráva už v lete začala s odstraňovaním reklám, ktoré v rozpore s pravidlami umiestňovali rôzne spoločnosti na cestné viadukty a bratislavské mosty.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň
  2. Dvojnásobný šampión v rozhovore o ceste, ktorá mu priniesla zisk
  3. Cestou - necestou
  4. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  5. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  6. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  7. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  8. Zábavný aj sebavedomý
  9. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3
  10. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo
  1. Nové bývanie bez murovania
  2. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň
  3. Dvojnásobný šampión v rozhovore o ceste, ktorá mu priniesla zisk
  4. Cestou - necestou
  5. Za štadiónom Lokomotívy rastie zaujímavý projekt
  6. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  7. Konferencia o využívaní ITP v trestnom konaní splnila svoj cieľ
  8. Nadácia Poštovej banky podporí grantom folklór a tradície
  9. Najlepšie obnovený bytový dom 2016 je v Prešove
  10. Najlepšie obnovený bytový dom 2016 je v Prešove
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 28 820
  2. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci 9 109
  3. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň 7 651
  4. Zábavný aj sebavedomý 4 355
  5. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností 4 309
  6. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 954
  7. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu 3 050
  8. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 2 425
  9. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku 2 415
  10. Za štadiónom Lokomotívy rastie zaujímavý projekt 2 376

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop