Front Office dostal 45 tisíc otázok

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. V prvých ôsmich mesiacoch tohto roka zaevidoval Front Office bratislavského magistrátu viac ako 45-tisíc otázok, žiadostí a podnetov. Najčastejšie, vo štvrtine prípadov, išlo o otázky bezprostredne sa týkajúce oblasti cestného hospodárstva a dopravy, uviedol hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene. Aktívni boli nielen Bratislavčania, ale aj ľudia z iných miest a zo zahraničia.

Do konca augusta magistrát zaevidoval viac ako 400-tisíc oficiálnych podaní, žiadostí zo strany fyzických, právnických osôb a úradne osvedčili takmer 12-tisíc listín a podpisov. Informácie týkajúce sa verejného života v hlavnom meste môžu ľudia získať aj prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese info@bratislava.sk alebo sluzbyobcanom@bratislava.sk. Ročne využije túto formu komunikácie s mestom približne 3 000 Bratislavčanov.

Bratislavčania môžu pri komunikácii s mestom využívať služby Front Office, nachádzajúcom sa na prízemí budovy magistrátu na Primaciálnom námestí. Ako uviedol Andrassy, výraznú časť agendy na úseku služieb občanom tvoria žiadosti týkajúce sa vydania povolení na vjazd do pešej zóny, organizáciu kultúrnych podujatí či možnosti získania úľav za odvoz komunálneho odpadu.

Front Office slúži aj ako podateľňa mesta a miesto, kde si môžu občania osvedčiť úradné listiny a podpisy.

Pracovníci Front Office poskytujú aj poradenstvo spojené s možnosťami získania nájomného bytu či s pravidlami pre ubytovanie v krízových, sociálnych celomestských ubytovaniach Fortuna a Kopčany.

Verejnosť využíva tiež služby Kancelárie pre rodinu a ženu, ktorá pôsobí pri magistráte od roku 2003. Ide napríklad o odbornú pomoc pri rozvodovom a dedičskom konaní, krízovú intervenciu aj konzultácie týkajúce sa nárokov na získanie sociálnych dávok pre seniorov či rodiny v hmotnej núdzi.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Recenzie.sme.sk udelili 60 certifikátov Ocenený expertmi
  2. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  3. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  4. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  6. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  8. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  9. Inteligencia vo všetkom
  10. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  4. Zlatá minca 2016 priniesla pre mBank sedem ocenení
  5. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  8. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  9. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  10. Apartmány s výnosom až 4% v lyžiarskom stredisku Obergurgl
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 23 970
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 187
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 7 344
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 6 597
  5. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 231
  6. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 4 743
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 668
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 2 826
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 2 449
  10. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 826

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop