Front Office dostal 45 tisíc otázok

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. V prvých ôsmich mesiacoch tohto roka zaevidoval Front Office bratislavského magistrátu viac ako 45-tisíc otázok, žiadostí a podnetov. Najčastejšie, vo štvrtine prípadov, išlo o otázky bezprostredne sa týkajúce oblasti cestného hospodárstva a dopravy, uviedol hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene. Aktívni boli nielen Bratislavčania, ale aj ľudia z iných miest a zo zahraničia.

Do konca augusta magistrát zaevidoval viac ako 400-tisíc oficiálnych podaní, žiadostí zo strany fyzických, právnických osôb a úradne osvedčili takmer 12-tisíc listín a podpisov. Informácie týkajúce sa verejného života v hlavnom meste môžu ľudia získať aj prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese info@bratislava.sk alebo sluzbyobcanom@bratislava.sk. Ročne využije túto formu komunikácie s mestom približne 3 000 Bratislavčanov.

Bratislavčania môžu pri komunikácii s mestom využívať služby Front Office, nachádzajúcom sa na prízemí budovy magistrátu na Primaciálnom námestí. Ako uviedol Andrassy, výraznú časť agendy na úseku služieb občanom tvoria žiadosti týkajúce sa vydania povolení na vjazd do pešej zóny, organizáciu kultúrnych podujatí či možnosti získania úľav za odvoz komunálneho odpadu.

Front Office slúži aj ako podateľňa mesta a miesto, kde si môžu občania osvedčiť úradné listiny a podpisy.

Pracovníci Front Office poskytujú aj poradenstvo spojené s možnosťami získania nájomného bytu či s pravidlami pre ubytovanie v krízových, sociálnych celomestských ubytovaniach Fortuna a Kopčany.

Verejnosť využíva tiež služby Kancelárie pre rodinu a ženu, ktorá pôsobí pri magistráte od roku 2003. Ide napríklad o odbornú pomoc pri rozvodovom a dedičskom konaní, krízovú intervenciu aj konzultácie týkajúce sa nárokov na získanie sociálnych dávok pre seniorov či rodiny v hmotnej núdzi.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 344
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 651
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 480
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 608
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 949
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 243
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 117
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 1 890
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 793
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 613