Front Office dostal 45 tisíc otázok

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. V prvých ôsmich mesiacoch tohto roka zaevidoval Front Office bratislavského magistrátu viac ako 45-tisíc otázok, žiadostí a podnetov. Najčastejšie, vo štvrtine prípadov, išlo o otázky bezprostredne sa týkajúce oblasti cestného hospodárstva a dopravy, uviedol hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene. Aktívni boli nielen Bratislavčania, ale aj ľudia z iných miest a zo zahraničia.

Do konca augusta magistrát zaevidoval viac ako 400-tisíc oficiálnych podaní, žiadostí zo strany fyzických, právnických osôb a úradne osvedčili takmer 12-tisíc listín a podpisov. Informácie týkajúce sa verejného života v hlavnom meste môžu ľudia získať aj prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese info@bratislava.sk alebo sluzbyobcanom@bratislava.sk. Ročne využije túto formu komunikácie s mestom približne 3 000 Bratislavčanov.

Bratislavčania môžu pri komunikácii s mestom využívať služby Front Office, nachádzajúcom sa na prízemí budovy magistrátu na Primaciálnom námestí. Ako uviedol Andrassy, výraznú časť agendy na úseku služieb občanom tvoria žiadosti týkajúce sa vydania povolení na vjazd do pešej zóny, organizáciu kultúrnych podujatí či možnosti získania úľav za odvoz komunálneho odpadu.

Front Office slúži aj ako podateľňa mesta a miesto, kde si môžu občania osvedčiť úradné listiny a podpisy.

Pracovníci Front Office poskytujú aj poradenstvo spojené s možnosťami získania nájomného bytu či s pravidlami pre ubytovanie v krízových, sociálnych celomestských ubytovaniach Fortuna a Kopčany.

Verejnosť využíva tiež služby Kancelárie pre rodinu a ženu, ktorá pôsobí pri magistráte od roku 2003. Ide napríklad o odbornú pomoc pri rozvodovom a dedičskom konaní, krízovú intervenciu aj konzultácie týkajúce sa nárokov na získanie sociálnych dávok pre seniorov či rodiny v hmotnej núdzi.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 26 626
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 173
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 792
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 571
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 482
  6. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 219
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 216
  8. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 110
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 073
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 065