Front Office dostal 45 tisíc otázok

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. V prvých ôsmich mesiacoch tohto roka zaevidoval Front Office bratislavského magistrátu viac ako 45-tisíc otázok, žiadostí a podnetov. Najčastejšie, vo štvrtine prípadov, išlo o otázky bezprostredne sa týkajúce oblasti cestného hospodárstva a dopravy, uviedol hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Ľudia upozorňovali mesto napríklad na poruchy verejného osvetlenia, nedostatočnú údržbu verejných komunikácií či údržbu zelene. Aktívni boli nielen Bratislavčania, ale aj ľudia z iných miest a zo zahraničia.

Do konca augusta magistrát zaevidoval viac ako 400-tisíc oficiálnych podaní, žiadostí zo strany fyzických, právnických osôb a úradne osvedčili takmer 12-tisíc listín a podpisov. Informácie týkajúce sa verejného života v hlavnom meste môžu ľudia získať aj prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovej adrese info@bratislava.sk alebo sluzbyobcanom@bratislava.sk. Ročne využije túto formu komunikácie s mestom približne 3 000 Bratislavčanov.

Bratislavčania môžu pri komunikácii s mestom využívať služby Front Office, nachádzajúcom sa na prízemí budovy magistrátu na Primaciálnom námestí. Ako uviedol Andrassy, výraznú časť agendy na úseku služieb občanom tvoria žiadosti týkajúce sa vydania povolení na vjazd do pešej zóny, organizáciu kultúrnych podujatí či možnosti získania úľav za odvoz komunálneho odpadu.

Front Office slúži aj ako podateľňa mesta a miesto, kde si môžu občania osvedčiť úradné listiny a podpisy.

Pracovníci Front Office poskytujú aj poradenstvo spojené s možnosťami získania nájomného bytu či s pravidlami pre ubytovanie v krízových, sociálnych celomestských ubytovaniach Fortuna a Kopčany.

Verejnosť využíva tiež služby Kancelárie pre rodinu a ženu, ktorá pôsobí pri magistráte od roku 2003. Ide napríklad o odbornú pomoc pri rozvodovom a dedičskom konaní, krízovú intervenciu aj konzultácie týkajúce sa nárokov na získanie sociálnych dávok pre seniorov či rodiny v hmotnej núdzi.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  2. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  3. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň
  4. Dvojnásobný šampión v rozhovore o ceste, ktorá mu priniesla zisk
  5. Cestou - necestou
  6. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  7. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  8. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  9. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  10. Zábavný aj sebavedomý
  1. Pozvánka na 4. ročník International Week na EU v Bratislave
  2. Poradňa: Ako používať peniaze banky aj bez pôžičky
  3. Konferencia Fakulty informatiky PEVŠ má rečníkov z celého sveta
  4. Ďalší doktorandský program a strediská praxe Fakulty manažmentu
  5. Špecialisti v Prešove bezplatne poradia, ako ušetriť energiu
  6. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  7. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  8. Dom od ES - bolo to fajn
  9. Zdravé zuby rovná sa zdravý kôň
  10. Majsterka Európy v silovom trojboji zo SvF STU
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 13 253
  2. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň 11 801
  3. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci 10 739
  4. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál 5 319
  5. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností 3 478
  6. Za štadiónom Lokomotívy rastie zaujímavý projekt 3 308
  7. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 094
  8. Zábavný aj sebavedomý 2 678
  9. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku 2 514
  10. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre 2 089

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop