SME

Komisia dopravy vraj o zmenách v MHD nevedela

Mestská dopravná komisia nebola informovaná o zmenách na linkách č. 51, 133, 89 a 96 od 1. augusta v súvislosti s reštriktívnym rozpočtom mesta.

BRATISLAVA. Mestská dopravná komisia nebola informovaná o zmenách na linkách č. 51, 133, 89 a 96 od 1. augusta v súvislosti s reštriktívnym rozpočtom mesta, ktoré zverejnil na svojej oficiálnej internetovej stránke Dopravný podnik Bratislava (DPB), a.s., povedal predseda komisie Jozef Uhler (SDKÚ-DS, Most-Híd).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Upozornil, že vo februári 2011 schválila komisia ročný projekt organizácie dopravy, ktorý je súčasťou platnej zmluvy. "DBP, a.s., by mal túto zmluvu dodržiavať," uviedol s tým, že nie je informovaný o podpise dodatku k tejto zmluve, ktorý by upravoval projekt organizácie dopravy.

SkryťVypnúť reklamu

Uhler pripomenul, že po zvýšení cestovného (zvýšenie platí od 1. augusta, pozn. TASR) primátor Milan Ftáčnik (nezávislý s podporou Smeru-SD) prisľúbil, že škrtanie spojov v MHD už nebude pokračovať. Žiadali to aj občania v petícii.

Komisia dopravy nesúhlasí s nekoncepčným rušením liniek a škrtaním odjazdených kilometrov. "Za koncepčné považujeme riešenie vo forme vypísania verejnej obchodnej súťaže na nový plán dopravnej obslužnosti. Žiadali sme o to už pred niekoľkými mesiacmi," priblížil situáciu.

Generálny riaditeľ DPB, a.s., Ľubomír Belfi 28. júla povedal, že podnik bude rokovať s mestom o znížení počtu odjazdených kilometrov od septembra do konca roka 2011. Pre dopravcu by to bola úspora a percento zníženia by bolo malé. Mesto Bratislava je pripravené rokovať o úsporných opatreniach s DPB, a. s. "Ak by malo dôjsť k ďalšiemu opatreniu súvisiacemu s redukciou spojov, tak to bude po dôkladnej a otvorenej diskusii medzi primátorom, vedením DPB, a.s., a členmi dopravnej komisie," uviedol Andrassy.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: vju

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 41 817
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 873
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 429
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 175
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 7 675
  6. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 4 942
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 706
  8. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 670
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 102 577
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 471
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 78 889
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 798
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 051
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 679
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 013
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 742
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu