Pracovný štart magistrátu po komunálnych voľbách v novembri 2010 bol podľa neho trocha rozpačitý, pretože dlho trvalo, kým začali pracovať viceprimátori,
BRATISLAVA. Dopravný projekt TEN-T 17, budovanie cyklotrás, cyklistická doprava či ochrana vinohradov sú
priestorom na spoluprácu mesta Bratislava a Bratislavského samosprávneho kraja (BSK). Pre TASR to povedal mestský poslanec a podpredseda BSK Ivo Nesrovnal (SDKÚ-DS).
"BSK prevzal koordinačnú funkciu v projekte TEN-T 17, vďaka vkladu predsedu BSK Pavla Freša a kraja sa podarilo vytvoriť jednotnú slovenskú pozíciu voči Európskej komisii, aby sme ju presvedčili a umožnili nám čerpať prostriedky v Operačnom programe Doprava," priblížil Nesrovnal.
Pracovný štart magistrátu po komunálnych voľbách v novembri 2010 bol podľa neho trocha rozpačitý, pretože dlho trvalo, kým začali pracovať viceprimátori, úrad sa sfunkčnil a poslanci mohli vykonávať mandát aj v dozorných radách podnikov.
"To bolo vďaka určitému odporu magistrátu respektíve primátora Milana Ftáčnika (nezávislý s podporou Smeru-SD) s tým, že on presadzoval svoje predstavy, ktoré nemali oporu vo výsledku volieb. Dlho trvalo, kým sme sa dohodli," vysvetlil Nesrovnal.
Nové pravicové viceprimátorky Viera Kimerlingová (KDH) a Petra Nagyová-Džerengová (Most-Híd, SDKÚ-DS), zvolené 2. júna 2011, sú podľa jeho slov kvalitné kandidátky na prácu v samospráve.
Tým, že sa podarilo sfunkčniť magistrát, sa klub SDKÚ-DS a Most-Híd môže sústrediť na vlastnú poslaneckú a politickú činnosť a plniť volebný program, doplnil.
"SDKÚ-DS dodržala sľub spred minuloročných komunálnych volieb, viceprimátormi sú zástupcovia strán, s ktorými sa na tom dohodla. Dali sme takto veľký vklad do spoločnej koaličnej dôvery, za ktorou, dúfame, bude stáť ďalšia spolupráca," uzavrel Nesrovnal.