SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Obchodníci v Bratislave si od šampionátu sľubujú najmä rast tržieb

Či prípadný pozitívny efekt vydrží aj dlhšie po skončení šampionátu, si obchodníci netrúfajú odhadnúť.

BRATISLAVA. Prevádzkovatelia služieb v Bratislave si od hokejového šampionátu sľubujú predovšetkým rast tržieb. "Svetové podujatia pomáhajú zvýšiť globálny význam usporiadateľskej krajiny alebo mesta a urýchliť jeho ekonomický, politický a spoločenský vývoj. Vysoký počet zahraničných návštevníkov nárazovo zvýši dopyt po službách a produktoch na trhu, a teda výrazne ovplyvní podnikanie na určitú dobu. Samozrejme to neovplyvní kvalitu našich služieb, čo je dôležité pre zachovanie dobrého mena Bratislavy a Slovenska v oblastí medzinárodného turizmu." povedal konateľ auto požičovne Teocar Panayot Kirov.

Skryť Vypnúť reklamu

Podobný vývoj očakáva aj vedenie bratislavského hotela Kempinski či cukrárne Kaffee Mayer. "Majstrovstvá určite pozitívne ovplyvnia aj tržby hotela predovšetkým v súvislosti so zvýšenou obsadenosťou. Vďaka špeciálnym ponukám počas tohto obdobia a možnosti sledovania zápasov na veľkoplošných obrazovkách očakávame nárast tržieb aj v gastronomických prevádzkach," povedal riaditeľ Kempinski Hotela River Park Gerald Haberhauer.

"Predpokladáme že nárast tržieb nastane hlavne počas šampionátu, ale vzhľadom na charakter našej prevádzky, nakoľko sa jedná o cukráreň, si nemyslíme že bude pre nás až tak výrazný," doplnil Dušan Macek, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Eurest, prevádzkujúcej Kaffee Mayer v centre Bratislavy.

Či bude prípadný pozitívny efekt iba krátkodobý, alebo vydrží aj dlhšie po skončení šampionátu, si obchodníci zatiaľ netrúfajú odhadnúť. "Aby bol efekt dlhodobejší, Bratislava by určite potrebovala v budúcnosti aj ďalšie medzinárodné akcie," zdôraznil Haberhauer.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  2. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  3. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  4. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  5. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  6. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Hygge ako životný štýl
  10. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 945
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 26 679
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 309
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 206
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 759
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 691
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 404
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 374
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 294
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 158
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu