SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Pracovníci letiska budú cestujúcich vybavovať v hokejových dresoch

Pasažierom na letisku bude pripravených pomôcť s informáciami i celkovo 20 dobrovoľníkov

.

BRATISLAVA. Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava (BTS) sa na nadchádzajúci šampionát pripravilo nielen výzdobou, informačnými panelmi, ale sa rozhodlo aj pracovníkov obliecť do hokejových dresov. Hráčske dresy budú mať pracovníci, ktorí obsluhujú cestujúcich pri pultoch a rozhodcovské si oblečú zamestnanci pri detekčnej kontrole.

Pasažierom na letisku bude pripravených pomôcť s informáciami i celkovo 20 dobrovoľníkov. Tí by im mali dať prvé orientačné rady. Pre ľudí nainštalovalo letisko spolu s hlavným mestom aj informačné panely. Zároveň zaviedlo bluetooth pointy, ktoré chce pre klientov nechať spustené počas celého roka.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa obchodného riaditeľa BTS Tomáša Kiku bude atrakciou pre cestujúcich aj fotostena so slovenskými reprezentantmi a dva stolné tenisy, ktoré môžu využiť pri čakaní na odlet. "Všetky voľné reklamné plochy sme využili na dekoráciu," uviedol. Výzdobu priestorov letisko ešte stále doinštalováva.

Dôležitou informáciou je podľa Kiku aj dohoda, ktorú sa podarilo letisku uzavrieť so svojimi nájomcami. Na jej základe by nemali počas šampionátu zvyšovať ceny. S prevádzkovateľmi taxislužieb sa dokonca dohodli na 20-% znížení cien.

Predseda predstavenstva BTS Maroš Jančula vyzdvihol aj prevádzkovú pripravenosť.

"Pripravovali sme sa dôsledne na zaistenie hokeja predovšetkým v oblasti prevádzkovej," uviedol s tým, že na letisku sa vyskytne viac lietadiel. Pozornosť venovali aj hokejovým hráčom z jednotlivých účastníckych krajín, pre ktorých zabezpečili osobitný priestor na vybavenie.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako podotkol prevádzkový riaditeľ bratislavského letiska Juraj Mitka, v apríli by malo bránami letiska prejsť približne o 14 % viac cestujúcich, konkrétne 101.000. Za týmto rastom stojí hlavne blížiaci sa šampionát. Zároveň sa počíta aj so zvýšenou frekvenciou v prípade súkromnej dopravy, najmä v prípade Rusov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  5. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  6. Magazín SME Ženy už v predaji
  7. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  8. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  9. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  2. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  3. Magazín SME Ženy už v predaji
  4. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  5. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  6. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  7. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  8. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  9. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  10. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 36 306
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 24 528
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 18 251
  4. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 176
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 17 153
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 14 808
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 376
  8. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 11 783
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 385
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 323
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu