AKTUALIZOVANÉ 14:20

Fanúšikom poradí mobil

Asi stotisíc fanúšikov vraj bude využívať mobilného sprievodcu.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Hlavné mesto sa počas blížiacich sa hokejových majstrovstiev musí pripraviť na nápor asi 330-tisíc fanúšikov. Prísť majú najmä Rusi a Severania. V orientácii im má počas šampionátu v Bratislave pomôcť aj mobil.

„Poskytne informácie o majstrovstvách, doprave, fanúšikovských zónach, ale aj sprievodnom programe či atraktívnych pamiatkach,“ hovorí Patrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network, ktorá sprievodcu návštevníkom ponúka.

Zadarmo má byť dostupný v štyroch jazykoch – slovenský, anglický, nemecký, ruský. Fanúšik si môže vybrať či bude používať offline verziu, čiže mobilnú aplikáciu, alebo uprednostní online formu na web stránke (mobiguide.mobi) špeciálne upravenej pre mobily.

Stotisíc s mobilom

Miesta, kde si môže offline verziu stiahnuť budú podľa Patrika Fojtů označené špeciálnym oranžovo-modrým symbolom mobiguide.

Fojtů tvrdí, že mobilného sprievodcu bude môcť využívať až 95% fanúšikov, ktorí vlastnia mobil. „Očakávame, že asi 330-tisíc návštevníkov si ho asi 100-tisíc stiahne.“

Fungovať začne spolu so začiatkom majstrovstiev - 29. apríla

Ako to bude fungovať

  • offline verzia – hľadaj miesto označené špeciálnym symbolom Mobi Guide
  • stiahni mobilného sprievodcu cez bluetooth alebo internet
  • využiť sa dajú aj mestské WiFi zóny
  • online verzia – pripojenie na internet cez mobil – na webstránku prispôsobená pre mobily

tasr_res.jpgPatrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network. V pozadí symbol MobiGuide.

FOTO - TASR

O hokeji i kultúre

Pre tých, čo mobil nemajú, alebo uprednostnia papierovú formu navigácie, má slúžiť tlačený sprievodca prístupný na všetkých vstupoch do mesta.

„Bude sa dať zobrať aj na viedenskom letisku, v informačných centrách Bratislavy, k dispozícii tu bude aj človek, ktorý podá vysvetlenie,“ hovorí František Fabián z agentúry Tour4u. Podobne ako mobilný sprievodca bude podávať informácie o šampionáte, no aj organizácii dopravy a meste.

Ľubomír Andrassy vedúci oddelenia marketingu hlavného mesta vraví, že bulletin bude mať náklad asi 70-80-tisíc a vyjde v dvoch jazykoch – anglickom a ruskom.

Mesto horí nedočkavosťou

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

BRATISLAVA. Počas šampionátu chystá mesto nepretržitý dopravný servis. Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, na verejnosti sa objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou".

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.

Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.

Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku.

Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať.

Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích.

Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.

SITA

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Top First moment dovolenky na leto 2018
  4. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  5. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  6. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  8. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  9. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  10. Slováci triedia lepšie
  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Riešenia pre hnedú planétu
  4. Veľtrh vzdelávania v Srbsku
  5. Exkurzia študijných programov AKP a PSA SvF STU v Bratislave
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018
  7. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  8. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  9. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 18 931
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 934
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 5 974
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 140
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 458
  6. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 977
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 972
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 732
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 609
  10. Slováci triedia lepšie 1 212