AKTUALIZOVANÉ 14:20

Fanúšikom poradí mobil

Asi stotisíc fanúšikov vraj bude využívať mobilného sprievodcu.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Hlavné mesto sa počas blížiacich sa hokejových majstrovstiev musí pripraviť na nápor asi 330-tisíc fanúšikov. Prísť majú najmä Rusi a Severania. V orientácii im má počas šampionátu v Bratislave pomôcť aj mobil.

„Poskytne informácie o majstrovstvách, doprave, fanúšikovských zónach, ale aj sprievodnom programe či atraktívnych pamiatkach,“ hovorí Patrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network, ktorá sprievodcu návštevníkom ponúka.

Zadarmo má byť dostupný v štyroch jazykoch – slovenský, anglický, nemecký, ruský. Fanúšik si môže vybrať či bude používať offline verziu, čiže mobilnú aplikáciu, alebo uprednostní online formu na web stránke (mobiguide.mobi) špeciálne upravenej pre mobily.

Stotisíc s mobilom

Miesta, kde si môže offline verziu stiahnuť budú podľa Patrika Fojtů označené špeciálnym oranžovo-modrým symbolom mobiguide.

Fojtů tvrdí, že mobilného sprievodcu bude môcť využívať až 95% fanúšikov, ktorí vlastnia mobil. „Očakávame, že asi 330-tisíc návštevníkov si ho asi 100-tisíc stiahne.“

Fungovať začne spolu so začiatkom majstrovstiev - 29. apríla

Ako to bude fungovať

  • offline verzia – hľadaj miesto označené špeciálnym symbolom Mobi Guide
  • stiahni mobilného sprievodcu cez bluetooth alebo internet
  • využiť sa dajú aj mestské WiFi zóny
  • online verzia – pripojenie na internet cez mobil – na webstránku prispôsobená pre mobily

tasr_res.jpgPatrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network. V pozadí symbol MobiGuide.

FOTO - TASR

O hokeji i kultúre

Pre tých, čo mobil nemajú, alebo uprednostnia papierovú formu navigácie, má slúžiť tlačený sprievodca prístupný na všetkých vstupoch do mesta.

„Bude sa dať zobrať aj na viedenskom letisku, v informačných centrách Bratislavy, k dispozícii tu bude aj človek, ktorý podá vysvetlenie,“ hovorí František Fabián z agentúry Tour4u. Podobne ako mobilný sprievodca bude podávať informácie o šampionáte, no aj organizácii dopravy a meste.

Ľubomír Andrassy vedúci oddelenia marketingu hlavného mesta vraví, že bulletin bude mať náklad asi 70-80-tisíc a vyjde v dvoch jazykoch – anglickom a ruskom.

Mesto horí nedočkavosťou

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

BRATISLAVA. Počas šampionátu chystá mesto nepretržitý dopravný servis. Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, na verejnosti sa objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou".

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.

Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.

Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku.

Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať.

Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích.

Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.

SITA

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 9 411
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 8 391
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 250
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 147
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 367
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 133
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 639
  8. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 210
  9. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 952
  10. Cestujte intenzívnejšie s poznávacími zájazdmi 881