SME
Piatok, 23. apríl, 2021 | Meniny má VojtechKrížovkyKrížovky
AKTUALIZOVANÉ 14:20

Fanúšikom poradí mobil

Asi stotisíc fanúšikov vraj bude využívať mobilného sprievodcu.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Hlavné mesto sa počas blížiacich sa hokejových majstrovstiev musí pripraviť na nápor asi 330-tisíc fanúšikov. Prísť majú najmä Rusi a Severania. V orientácii im má počas šampionátu v Bratislave pomôcť aj mobil.

„Poskytne informácie o majstrovstvách, doprave, fanúšikovských zónach, ale aj sprievodnom programe či atraktívnych pamiatkach,“ hovorí Patrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network, ktorá sprievodcu návštevníkom ponúka.

Zadarmo má byť dostupný v štyroch jazykoch – slovenský, anglický, nemecký, ruský. Fanúšik si môže vybrať či bude používať offline verziu, čiže mobilnú aplikáciu, alebo uprednostní online formu na web stránke (mobiguide.mobi) špeciálne upravenej pre mobily.

Stotisíc s mobilom

Miesta, kde si môže offline verziu stiahnuť budú podľa Patrika Fojtů označené špeciálnym oranžovo-modrým symbolom mobiguide.

Fojtů tvrdí, že mobilného sprievodcu bude môcť využívať až 95% fanúšikov, ktorí vlastnia mobil. „Očakávame, že asi 330-tisíc návštevníkov si ho asi 100-tisíc stiahne.“

Fungovať začne spolu so začiatkom majstrovstiev - 29. apríla

Ako to bude fungovať

  • offline verzia – hľadaj miesto označené špeciálnym symbolom Mobi Guide
  • stiahni mobilného sprievodcu cez bluetooth alebo internet
  • využiť sa dajú aj mestské WiFi zóny
  • online verzia – pripojenie na internet cez mobil – na webstránku prispôsobená pre mobily

tasr_res.jpgPatrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network. V pozadí symbol MobiGuide.

FOTO - TASR

O hokeji i kultúre

Pre tých, čo mobil nemajú, alebo uprednostnia papierovú formu navigácie, má slúžiť tlačený sprievodca prístupný na všetkých vstupoch do mesta.

„Bude sa dať zobrať aj na viedenskom letisku, v informačných centrách Bratislavy, k dispozícii tu bude aj človek, ktorý podá vysvetlenie,“ hovorí František Fabián z agentúry Tour4u. Podobne ako mobilný sprievodca bude podávať informácie o šampionáte, no aj organizácii dopravy a meste.

Ľubomír Andrassy vedúci oddelenia marketingu hlavného mesta vraví, že bulletin bude mať náklad asi 70-80-tisíc a vyjde v dvoch jazykoch – anglickom a ruskom.

Mesto horí nedočkavosťou

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

BRATISLAVA. Počas šampionátu chystá mesto nepretržitý dopravný servis. Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, na verejnosti sa objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou".

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.

Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.

Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku.

Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať.

Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích.

Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.

SITA
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Chceli by ste televízor alebo práčku k nákupu ako bonus?
  2. Dodávame len preverené riešenia, hovorí šéf ABRA Software
  3. Chýbajú vám peniaze, a výplata ešte neprišla? Vieme, čo robiť
  4. SME mení akcionársku štruktúru
  5. Seychely: Pláže, korytnačky aj unikátny prales
  6. Niečo pečie: Junior pripravuje novú kuchársku show
  7. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  8. Čo pomáha zdravotníkom? Týchto šesť vecí ich drží nad vodou
  9. Luxusné dovolenky s osobným komorníkom už aj u nás
  10. Niké Športovkyňa mesiaca si vybrala na podporu lyžiarske talenty
  1. SME mení akcionársku štruktúru
  2. Chýbajú vám peniaze, a výplata ešte neprišla? Vieme, čo robiť
  3. Zlepšite svoje zdravie s novou sériou GPS hodiniek Garmin Venu 2
  4. HYZA uvádza na trh nový produktový rad Sous-vide
  5. ARÓNIA a RAKYTNÍK najsilnejšia prírodná prevencia proti korone
  6. ARÓNIA a RAKYTNÍK najsilnejšia prírodná prevencia proti korone
  7. Na Slovensko prichádza prvý ekologický kamión na čistú bionaftu
  8. Seychely: Pláže, korytnačky aj unikátny prales
  9. Niečo pečie: Junior pripravuje novú kuchársku show
  10. Svoj Dom snov nájdete pri OC Cassovia už tento víkend
  1. Desať obľúbených miest Slovákov na letnú dovolenku v Chorvátsku 18 395
  2. Čo pomáha zdravotníkom? Týchto šesť vecí ich drží nad vodou 11 782
  3. 5 dôvodov, prečo si kupovať slovenskú zeleninu. Poznáte všetky? 11 469
  4. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 10 425
  5. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 6 818
  6. Zo žraloka rybka. Ako sa rozpadlo impérium Maria Hoffmanna? 6 650
  7. Prihláste sa na odber nových newslettrov od SME 6 649
  8. Svoj Dom snov nájdete pri OC Cassovia už tento víkend 6 612
  9. Volkswagen Touareg: Prvá liga za slušné peniaze 6 540
  10. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 6 267
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu