AKTUALIZOVANÉ 14:20

Fanúšikom poradí mobil

Asi stotisíc fanúšikov vraj bude využívať mobilného sprievodcu.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Hlavné mesto sa počas blížiacich sa hokejových majstrovstiev musí pripraviť na nápor asi 330-tisíc fanúšikov. Prísť majú najmä Rusi a Severania. V orientácii im má počas šampionátu v Bratislave pomôcť aj mobil.

„Poskytne informácie o majstrovstvách, doprave, fanúšikovských zónach, ale aj sprievodnom programe či atraktívnych pamiatkach,“ hovorí Patrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network, ktorá sprievodcu návštevníkom ponúka.

Zadarmo má byť dostupný v štyroch jazykoch – slovenský, anglický, nemecký, ruský. Fanúšik si môže vybrať či bude používať offline verziu, čiže mobilnú aplikáciu, alebo uprednostní online formu na web stránke (mobiguide.mobi) špeciálne upravenej pre mobily.

Stotisíc s mobilom

Miesta, kde si môže offline verziu stiahnuť budú podľa Patrika Fojtů označené špeciálnym oranžovo-modrým symbolom mobiguide.

Fojtů tvrdí, že mobilného sprievodcu bude môcť využívať až 95% fanúšikov, ktorí vlastnia mobil. „Očakávame, že asi 330-tisíc návštevníkov si ho asi 100-tisíc stiahne.“

Fungovať začne spolu so začiatkom majstrovstiev - 29. apríla

Ako to bude fungovať

  • offline verzia – hľadaj miesto označené špeciálnym symbolom Mobi Guide
  • stiahni mobilného sprievodcu cez bluetooth alebo internet
  • využiť sa dajú aj mestské WiFi zóny
  • online verzia – pripojenie na internet cez mobil – na webstránku prispôsobená pre mobily

tasr_res.jpgPatrik Fojtů zo spoločnosť BTM Network. V pozadí symbol MobiGuide.

FOTO - TASR

O hokeji i kultúre

Pre tých, čo mobil nemajú, alebo uprednostnia papierovú formu navigácie, má slúžiť tlačený sprievodca prístupný na všetkých vstupoch do mesta.

„Bude sa dať zobrať aj na viedenskom letisku, v informačných centrách Bratislavy, k dispozícii tu bude aj človek, ktorý podá vysvetlenie,“ hovorí František Fabián z agentúry Tour4u. Podobne ako mobilný sprievodca bude podávať informácie o šampionáte, no aj organizácii dopravy a meste.

Ľubomír Andrassy vedúci oddelenia marketingu hlavného mesta vraví, že bulletin bude mať náklad asi 70-80-tisíc a vyjde v dvoch jazykoch – anglickom a ruskom.

Mesto horí nedočkavosťou

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

BRATISLAVA. Počas šampionátu chystá mesto nepretržitý dopravný servis. Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, na verejnosti sa objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou".

Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového šampionátu nepretržitý dopravný servis.

Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.

Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.

Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku.

Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať.

Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích.

Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.

SITA

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  2. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  7. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  8. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  9. Modern luxury next to the Blue Church
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 6 780
  2. Moskva alebo Petrohrad? 5 867
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 258
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 610
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 298
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 170
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 035
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 330
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 289
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 200