Mesto by malo dať na kampaň pred šampionátom takmer 96 000 eur

Návrh marketingových a komunikačných aktivít samosprávy pred svetovým šampionátom v ľadovom hokeji bude jedným z bodov marcového zasadnutia bratislavského mestského zastupiteľstva.

BRATISLAVA.

Mesto predpokladá, že na cielenú kampaň vynaloží takmer 96 000 eur, pričom najväčší objem verejných financií bude smerovať do informačných aktivít samosprávy.

Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku šampionátu, organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie.

Pred konaním majstrovstiev bude zároveň distribuovaný špeciálny leták do domácností v širšom okolí Zimného štadióna Ondreja Nepelu, ktorý bude obsahovať pravidlá organizácie dopravy, reguláciu vjazdu do bezpečnostnej zóny či rozmiestnenie záchytných parkovísk v okolí štadióna.

Od polovice marca bude spustená stránka www.ms2011.info, na ktorej budú umiestnené všetky dôležité informácie týkajúce sa MS 2011 IIHF, a počas konania šampionátu bude prevádzkovaná telefónna NON-STOP linka nielen v slovenskom, ale aj anglickom, nemeckom a ruskom jazyku.

V súčasnosti prebieha komunikácia medzi bratislavskou samosprávou a podnikateľskými subjektmi, ktoré pôsobia na území hlavného mesta.

Cieľom je získať podporu pre Etický kódex MS 2011 IIHF zo strany prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne.

Okrem iného sa prihlásili k tomu, že nezneužijú organizáciu šampionátu na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.

TASR o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 6 824
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 6 215
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 5 035
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 3 475
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 073
  6. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 675
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 582
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 268
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 852
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 497