Mesto by malo dať na kampaň pred šampionátom takmer 96 000 eur

Návrh marketingových a komunikačných aktivít samosprávy pred svetovým šampionátom v ľadovom hokeji bude jedným z bodov marcového zasadnutia bratislavského mestského zastupiteľstva.

BRATISLAVA.

Mesto predpokladá, že na cielenú kampaň vynaloží takmer 96 000 eur, pričom najväčší objem verejných financií bude smerovať do informačných aktivít samosprávy.

Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku šampionátu, organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie.

Pred konaním majstrovstiev bude zároveň distribuovaný špeciálny leták do domácností v širšom okolí Zimného štadióna Ondreja Nepelu, ktorý bude obsahovať pravidlá organizácie dopravy, reguláciu vjazdu do bezpečnostnej zóny či rozmiestnenie záchytných parkovísk v okolí štadióna.

Od polovice marca bude spustená stránka www.ms2011.info, na ktorej budú umiestnené všetky dôležité informácie týkajúce sa MS 2011 IIHF, a počas konania šampionátu bude prevádzkovaná telefónna NON-STOP linka nielen v slovenskom, ale aj anglickom, nemeckom a ruskom jazyku.

V súčasnosti prebieha komunikácia medzi bratislavskou samosprávou a podnikateľskými subjektmi, ktoré pôsobia na území hlavného mesta.

Cieľom je získať podporu pre Etický kódex MS 2011 IIHF zo strany prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne.

Okrem iného sa prihlásili k tomu, že nezneužijú organizáciu šampionátu na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.

TASR o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska
  2. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  3. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  6. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  7. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  9. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  10. Top First moment dovolenky na leto 2018
  1. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  2. Vianočný bázar chalaňov
  3. Vianočné mecheche 2017
  4. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  5. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  6. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  7. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  8. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  9. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  10. Rekonštrukcia v zime? Prečo nie?
  1. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 7 726
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 6 317
  3. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 4 092
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 2 357
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 2 132
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018 2 010
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 817
  8. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 1 484
  9. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť 1 471
  10. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 452