Mesto by malo dať na kampaň pred šampionátom takmer 96 000 eur

Návrh marketingových a komunikačných aktivít samosprávy pred svetovým šampionátom v ľadovom hokeji bude jedným z bodov marcového zasadnutia bratislavského mestského zastupiteľstva.

BRATISLAVA.

Mesto predpokladá, že na cielenú kampaň vynaloží takmer 96 000 eur, pričom najväčší objem verejných financií bude smerovať do informačných aktivít samosprávy.

Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku šampionátu, organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie.

Pred konaním majstrovstiev bude zároveň distribuovaný špeciálny leták do domácností v širšom okolí Zimného štadióna Ondreja Nepelu, ktorý bude obsahovať pravidlá organizácie dopravy, reguláciu vjazdu do bezpečnostnej zóny či rozmiestnenie záchytných parkovísk v okolí štadióna.

Od polovice marca bude spustená stránka www.ms2011.info, na ktorej budú umiestnené všetky dôležité informácie týkajúce sa MS 2011 IIHF, a počas konania šampionátu bude prevádzkovaná telefónna NON-STOP linka nielen v slovenskom, ale aj anglickom, nemeckom a ruskom jazyku.

V súčasnosti prebieha komunikácia medzi bratislavskou samosprávou a podnikateľskými subjektmi, ktoré pôsobia na území hlavného mesta.

Cieľom je získať podporu pre Etický kódex MS 2011 IIHF zo strany prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne.

Okrem iného sa prihlásili k tomu, že nezneužijú organizáciu šampionátu na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.

TASR o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 727
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 10 548
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 464
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 3 444
  5. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 072
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 032
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 658
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 490
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 274
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 222