SME
Štvrtok, 29. október, 2020 | Meniny má KláraKrížovkyKrížovky

Mesto by malo dať na kampaň pred šampionátom takmer 96 000 eur

Návrh marketingových a komunikačných aktivít samosprávy pred svetovým šampionátom v ľadovom hokeji bude jedným z bodov marcového zasadnutia bratislavského mestského zastupiteľstva.

BRATISLAVA.

Mesto predpokladá, že na cielenú kampaň vynaloží takmer 96 000 eur, pričom najväčší objem verejných financií bude smerovať do informačných aktivít samosprávy.

Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku šampionátu, organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie.

Pred konaním majstrovstiev bude zároveň distribuovaný špeciálny leták do domácností v širšom okolí Zimného štadióna Ondreja Nepelu, ktorý bude obsahovať pravidlá organizácie dopravy, reguláciu vjazdu do bezpečnostnej zóny či rozmiestnenie záchytných parkovísk v okolí štadióna.

Skryť Vypnúť reklamu

Od polovice marca bude spustená stránka www.ms2011.info, na ktorej budú umiestnené všetky dôležité informácie týkajúce sa MS 2011 IIHF, a počas konania šampionátu bude prevádzkovaná telefónna NON-STOP linka nielen v slovenskom, ale aj anglickom, nemeckom a ruskom jazyku.

V súčasnosti prebieha komunikácia medzi bratislavskou samosprávou a podnikateľskými subjektmi, ktoré pôsobia na území hlavného mesta.

Cieľom je získať podporu pre Etický kódex MS 2011 IIHF zo strany prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne.

Okrem iného sa prihlásili k tomu, že nezneužijú organizáciu šampionátu na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.

Skryť Vypnúť reklamu

TASR o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  4. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  5. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  6. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  7. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  8. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  9. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  2. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  3. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  4. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  5. Aplikácia, kde z pohodlia domova zlikvidujete škodovú udalosť?
  6. Škola môže vyzerať aj inak!
  7. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  8. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  9. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  10. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 34 150
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 690
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 22 698
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 431
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 256
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 11 878
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 11 861
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 427
  9. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 579
  10. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 558
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu