SME
Piatok, 19. apríl , 2019

Mesto by malo dať na kampaň pred šampionátom takmer 96 000 eur

Návrh marketingových a komunikačných aktivít samosprávy pred svetovým šampionátom v ľadovom hokeji bude jedným z bodov marcového zasadnutia bratislavského mestského zastupiteľstva.

BRATISLAVA.

Mesto predpokladá, že na cielenú kampaň vynaloží takmer 96 000 eur, pričom najväčší objem verejných financií bude smerovať do informačných aktivít samosprávy.

Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku šampionátu, organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie.

Pred konaním majstrovstiev bude zároveň distribuovaný špeciálny leták do domácností v širšom okolí Zimného štadióna Ondreja Nepelu, ktorý bude obsahovať pravidlá organizácie dopravy, reguláciu vjazdu do bezpečnostnej zóny či rozmiestnenie záchytných parkovísk v okolí štadióna.

Od polovice marca bude spustená stránka www.ms2011.info, na ktorej budú umiestnené všetky dôležité informácie týkajúce sa MS 2011 IIHF, a počas konania šampionátu bude prevádzkovaná telefónna NON-STOP linka nielen v slovenskom, ale aj anglickom, nemeckom a ruskom jazyku.

V súčasnosti prebieha komunikácia medzi bratislavskou samosprávou a podnikateľskými subjektmi, ktoré pôsobia na území hlavného mesta.

Cieľom je získať podporu pre Etický kódex MS 2011 IIHF zo strany prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne.

Okrem iného sa prihlásili k tomu, že nezneužijú organizáciu šampionátu na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.

TASR o tom informoval hovorca bratislavského primátora Ľubomír Andrassy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  4. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  5. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 31 556
  2. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 9 417
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 7 197
  4. Idete stavať dom? Päť vecí, ktoré potrebujete vedieť 7 150
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 658
  6. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 4 071
  7. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 3 979
  8. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 3 976
  9. Volkswagen Touareg ALL INCLUSIVE je ešte príťažlivejší 3 577
  10. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru 3 517