BRATISLAVA.
Kde by mali byť mosty umiestnené, je však podľa Schlossera ešte predčasné uvažovať, pretože nie je jednoznačne definovaný územný generel dopravy.
„My chceme predstaviť územný generel dopravy, to znamená úvahu o tom, ako má vyzerať mesto z dlhodobého hľadiska, pripravovaný odborníkmi s nejakou dlhodobejšou víziou,“ uviedol primátor Bratislavy Milan Ftáčnik.
Podľa Ftáčnika šiesty most pre Bratislavu bude súčasťou nultého okruhu. Ak však mesto do 10 rokov neurobí výrazný krok v riešení dopravy do mestskej časti Petržalka, kolóny na mostoch budú čoraz dlhšie a prejazd bude trvať aj 1,5 hodiny.
Podľa Schlossera bude rozvoj koľajovej dopravy na území Bratislavy pokračovať ďalej, pretože je to územie, ktoré je veľmi zaujímavé pre investorov. Mesto však bude musieť investorom vytvoriť aj vhodné podmienky.