Dni Bratislavy v Prahe lákajú

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa ...


FOTO – INTERNET

Cudzinci, ktorí navštívia Prahu a hľadajú turistické informácie v Pražskej informačnej službe (PIS), tu až do nedele nájdu aj stánok s propagačnými materiálmi o Bratislave. Akcia pod názvom Dni Bratislavy v Prahe sa tento rok koná už tretíkrát a podľa vedúcej oddelenia cestovného ruchu na bratislavskom magistráte Eleonóry Adamcovej majú veľmi pozitívne ohlasy.

„Skoro každý návštevník, ktorý vojde do PIS, sa zastaví aj pri našom kútiku. Máme so sebou okolo 3500 propagačných materiálov a posledný deň nebude žiaden,“ zdôraznila Adamcová. Pracovníci Bratislavskej informačnej služby (BIS) sú pripravení zodpovedať turistom akékoľvek otázky a sú schopní komunikovať minimálne v dvoch cudzích jazykoch. „Vždy je osobný kontakt lepší, ako keď si niekto zoberie len propagačný materiál,“ dodala.

Pracovníci BIS a magistrátu záujemcom poskytujú nielen informácie o Bratislave, ale aj o celom Slovensku. „Nie je možné niekomu, kto príde, povedať, že my vám dáme informáciu len o Bratislave,“ podotkla Adamcová. V spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch preto poskytujú aj propagačné materiály o celom Slovensku. Spolupráca PIS a BIS pokračuje už tretí rok. Podľa Adamcovej po odbornej výmene pracovníkov prišli na to, že je to pre obe strany výhodné. „Pre nás je to, samozrejme, veľmi zaujímavé, pretože v tomto období – na začiatku turistickej sezóny – je v Prahe veľmi veľa cudzincov, ktorí v pracovisku PIS môžu okamžite dostať informáciu o Bratislave.“ PIS propaguje českú metropolu v Bratislave na jeseň. „Pre nich je to zaujímavé preto, že sa usilujú o rakúsky trh, odkiaľ nemajú až toľko návštevníkov.“

Adamcová pripustila, že na rozdiel od Prahy má Bratislava ešte čo robiť v základnej propagácii. „Keď v zahraničí na medzinárodných podujatiach o cestovnom ruchu povieme Bratislava, nie vždy to každému niečo hovorí. Keď povieme Československo, každý povie, aha – Praha,“ podotkla.

(tasr)

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  3. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Top First moment dovolenky na leto 2018
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  7. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  9. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  1. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  2. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  3. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  4. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  5. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  6. Accessible Urban Living
  7. RPSP – A good intention ruined by execution
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  10. Riešenia pre hnedú planétu
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 10 960
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 086
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 931
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 075
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 252
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 853
  7. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 742
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 515
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 376
  10. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 261