Call-Centrum za dva roky vybavilo viac ako tisíc podnetov

Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát hlavného mesta SR obrátili samotní obyvatelia. Informoval o tom hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

"Telefónne číslo 02 / 17100 bolo najčastejšie využívané na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí," priblížil s tým, že pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. "Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," doplnil.

Andrassy pripomenul, že projekt Call-Centra bol oficiálne spustený v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 už len 189. "Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje," informoval.

Linku Call-Centra podľa Andrassyho slov v týchto dňoch najčastejšie využívajú obyvatelia slovenskej metropoly v súvislosti so získaním informácií o priebehu zimnej údržby, zjazdnosti komunikácií či pre nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  2. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  3. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň
  4. Dvojnásobný šampión v rozhovore o ceste, ktorá mu priniesla zisk
  5. Cestou - necestou
  6. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre
  7. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci
  8. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  9. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  10. Zábavný aj sebavedomý
  1. Zvažujete nové auto? Namiesto platenia celej sumy skúste paušál
  2. Ako financovať obnovu bytového domu v 2017
  3. Dom od ES - bolo to fajn
  4. Zdravé zuby rovná sa zdravý kôň
  5. Majsterka Európy v silovom trojboji zo SvF STU
  6. Obnova kaštieľa v Malinove
  7. Vklad na kataster vybavíte od marca elektronicky
  8. Nulový úrok pre klientov, ktorí si do mBank prenesú kreditku
  9. Ako inovovať vo vašej firme? Poradí vám odborný seminár
  10. Nové bývanie bez murovania
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 13 518
  2. Prežil som autonehodu. Teraz som vďačný za každý deň 11 279
  3. Päť tipov na dovolenku počas Veľkej noci 10 379
  4. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností 3 602
  5. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 345
  6. Za štadiónom Lokomotívy rastie zaujímavý projekt 3 271
  7. Zábavný aj sebavedomý 2 761
  8. Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku 2 492
  9. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 2 129
  10. Premier Club Nitra: Výborne čapovanú Plzeň hľadajte v centre 1 966

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop