Call-Centrum za dva roky vybavilo viac ako tisíc podnetov

Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát hlavného mesta SR obrátili samotní obyvatelia. Informoval o tom hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

"Telefónne číslo 02 / 17100 bolo najčastejšie využívané na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí," priblížil s tým, že pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. "Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," doplnil.

Andrassy pripomenul, že projekt Call-Centra bol oficiálne spustený v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 už len 189. "Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje," informoval.

Linku Call-Centra podľa Andrassyho slov v týchto dňoch najčastejšie využívajú obyvatelia slovenskej metropoly v súvislosti so získaním informácií o priebehu zimnej údržby, zjazdnosti komunikácií či pre nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  2. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  3. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Poslanci dnes dali jasne najavo, že plot na námestí nechcú
  2. HB Reavis so silnými výsledkami za rok 2016
  3. 3 šťavnaté spôsoby, ako povzbudiť výkon mozgu
  4. Najvyššie ocenenie štvrtýkrát pre Martinus
  5. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  6. Todos predstaví 4 americké premiéry na Autosalóne
  7. Ekonomický a účtovný softvér Humanet oslavuje
  8. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  10. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 704
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 500
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 616
  4. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 6 346
  5. 5 krokov k vlastnému bývaniu 6 016
  6. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 5 299
  7. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 3 977
  8. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 3 528
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 162
  10. Moderný bungalov očami mladých architektov 1 603

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop