SME
Piatok, 19. apríl , 2019

Call-Centrum za dva roky vybavilo viac ako tisíc podnetov

Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát hlavného mesta SR obrátili samotní obyvatelia. Informoval o tom hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

"Telefónne číslo 02 / 17100 bolo najčastejšie využívané na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí," priblížil s tým, že pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. "Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," doplnil.

Andrassy pripomenul, že projekt Call-Centra bol oficiálne spustený v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 už len 189. "Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje," informoval.

Linku Call-Centra podľa Andrassyho slov v týchto dňoch najčastejšie využívajú obyvatelia slovenskej metropoly v súvislosti so získaním informácií o priebehu zimnej údržby, zjazdnosti komunikácií či pre nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  4. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  5. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  6. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  9. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 32 463
  2. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 9 431
  3. Idete stavať dom? Päť vecí, ktoré potrebujete vedieť 7 262
  4. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 7 144
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 648
  6. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 4 079
  7. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 3 962
  8. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 3 940
  9. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru 3 770
  10. Volkswagen Touareg ALL INCLUSIVE je ešte príťažlivejší 3 639