SME
Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Call-Centrum za dva roky vybavilo viac ako tisíc podnetov

Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát hlavného mesta SR obrátili samotní obyvatelia. Informoval o tom hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

"Telefónne číslo 02 / 17100 bolo najčastejšie využívané na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí," priblížil s tým, že pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. "Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," doplnil.

Skryť Vypnúť reklamu

Andrassy pripomenul, že projekt Call-Centra bol oficiálne spustený v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 už len 189. "Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje," informoval.

Linku Call-Centra podľa Andrassyho slov v týchto dňoch najčastejšie využívajú obyvatelia slovenskej metropoly v súvislosti so získaním informácií o priebehu zimnej údržby, zjazdnosti komunikácií či pre nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Zelená Bratislava
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Kvalitné sporenie si dokážete vybaviť z pohodlia domova
  2. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  3. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  4. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  5. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  8. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  9. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  10. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 20 089
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 692
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 301
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 12 804
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 580
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 107
  7. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 568
  8. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 10 550
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 081
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 037
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu