Call-Centrum za dva roky vybavilo viac ako tisíc podnetov

Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia.

BRATISLAVA. Pracovníci bratislavského Call-Centra vybavili za dva roky od spustenia projektu 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát hlavného mesta SR obrátili samotní obyvatelia. Informoval o tom hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

"Telefónne číslo 02 / 17100 bolo najčastejšie využívané na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí," priblížil s tým, že pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. "Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," doplnil.

Andrassy pripomenul, že projekt Call-Centra bol oficiálne spustený v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 už len 189. "Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho obratom kontaktuje," informoval.

Linku Call-Centra podľa Andrassyho slov v týchto dňoch najčastejšie využívajú obyvatelia slovenskej metropoly v súvislosti so získaním informácií o priebehu zimnej údržby, zjazdnosti komunikácií či pre nahlásenie nebezpečných výtlkov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 812
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 539
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 002
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 487
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 913
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 660
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 499
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 311
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 2 868
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 462

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop