SÚČASNÍ PRIMÁTORI SÚ VERNÍ TRADIČNEJ KOMUNIKÁCII

Noví kandidáti oslovujú voličov aj na Facebooku

Kandidáti na primátora komunikujú so svojimi voličmi najmä osobne. Medzi komunikačnými prostriedkami dominuje aj využívanie novín či letákov. Do týchto volieb však prenikli aj nové médiá, najmä Facebook.

PEZINOK. SENEC. V Senci a v Pezinku sa uchádza o post primátora spolu šesť kandidátov. V tohtoročných voľbách pôjdu do boja o primátorské kresla aj súčasní primátori oboch okresných miest.

Všetkých kandidátov sme oslovili s tromi otázkami, ktoré sa týkajú ich predvolebnej kampane. Na naše otázky neodpovedali dvaja kandidáti.

Megalomanskú kampaň nepotrebuje

Súčasný primátor Pezinka Oliver Solga (nezávislý) stavia svoju predvolebnú kampaň predovšetkým na štandardných a osvedčených prostriedkoch komunikácie.

Megalomanskú kampaň s bilbordmi s vyretušovanou tvárou na každom rohu, na ktorých by sľuboval zázraky na počkanie podľa jeho slov nepotrebuje:

„Využívam platenú inzerciu v časopise Pezinčan, krátky šot v televízii Pezinok a plagáty. Do každej domácnosti bude doručený môj volebný program." V súčasnosti je na stĺpoch vlajkoslávy pred mestským úradom natiahnutá biela plachta s modrým volebným sloganom.

Solga vyčíslil náklady na svoju kampaň na približne na 1 500 eur a podľa jeho vyjadrenia ide o vlastné finančné zdroje.

„V mojom prípade je úplne prirodzené, že si celú kampaň financujem sám a viem to doložiť," hovorí. Zároveň dodáva, že tak tomu bolo aj v minulosti. Kvetoslava Štrbová (nezávislý), poslankyňa pezinského zastupiteľstva, ktorá je jedinou Solgovou protikandidátkou, sa do uzávierky k našim otázkam nevyjadrila.

K tradičnej komunikácii pridali Facebook

V Senci kandidáti stavili aj na nové médiá. Peter Sedala, ktorý ide do volieb ako nezávislý kandidát, sa chce zamerať okrem novín a osobných stretnutí s ľuďmi aj na sociálnu sieť Facebook.

„Bilbordy určite nie, lebo Senčania sú alergickí na politikov, ktorí na nich pozerajú zvysoka." Aj keď sú podľa neho dôležité všetky vekové skupiny, zvlášť chce motivovať mladých voličov, ktorým nie je mesto ľahostajné. Do kampane plánoval investovať od troch do päťtisíc eur, ktoré išli z jeho vlastného vrecka.

Využiť Facebook chce aj ďalší nezávislý kandidát Ján Chrťan. Najviac však vsádza na osobný kontakt s mienkotvornými osobami mesta Senec a ich vplyvom na občanov v ich okruhu ako aj na osobný kontakt s voličmi. Nechýbajú ani noviny, bilbordy a letáky. Koľko peňazí chce vynaložiť na svoju kampaň považuje za nekorektnú otázku. „Pôjde zásadne o vlastné prostriedky," doplnil.

Terajší primátor Karol Kvál (nezávislý) sa takisto spolieha na osobný kontakt a bilbordy. Osloviť nimi chce všetky cieľové skupiny bez rozdielu národnosti a vierovyznaní.

„Koľko za kampaň zaplatím, je moja súkromná vec," reagoval stroho Kvál. Rovnako ako ostatní kandidáti, aj on si ju zabezpečuje z vlastných zdrojov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  3. Nestíhate nakupovať darčeky?
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  6. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  7. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  8. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  9. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  10. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  1. BIT arbitration within the context of recent CJEU decision
  2. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  3. Nestíhate nakupovať darčeky?
  4. Riešenie kolízií áut - exkluzivní autokamera MiVue 766 WiFi
  5. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  6. Problém s darčekom? 10 perfektných tipov na vianočné darčeky!
  7. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  8. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  9. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  10. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 69 906
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 741
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 10 934
  4. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 8 301
  5. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 7 355
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 4 915
  7. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 921
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 3 899
  9. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 3 413
  10. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti 2 532