SÚČASNÍ PRIMÁTORI SÚ VERNÍ TRADIČNEJ KOMUNIKÁCII

Noví kandidáti oslovujú voličov aj na Facebooku

Kandidáti na primátora komunikujú so svojimi voličmi najmä osobne. Medzi komunikačnými prostriedkami dominuje aj využívanie novín či letákov. Do týchto volieb však prenikli aj nové médiá, najmä Facebook.

PEZINOK. SENEC. V Senci a v Pezinku sa uchádza o post primátora spolu šesť kandidátov. V tohtoročných voľbách pôjdu do boja o primátorské kresla aj súčasní primátori oboch okresných miest.

Všetkých kandidátov sme oslovili s tromi otázkami, ktoré sa týkajú ich predvolebnej kampane. Na naše otázky neodpovedali dvaja kandidáti.

Megalomanskú kampaň nepotrebuje

Súčasný primátor Pezinka Oliver Solga (nezávislý) stavia svoju predvolebnú kampaň predovšetkým na štandardných a osvedčených prostriedkoch komunikácie.

Megalomanskú kampaň s bilbordmi s vyretušovanou tvárou na každom rohu, na ktorých by sľuboval zázraky na počkanie podľa jeho slov nepotrebuje:

„Využívam platenú inzerciu v časopise Pezinčan, krátky šot v televízii Pezinok a plagáty. Do každej domácnosti bude doručený môj volebný program." V súčasnosti je na stĺpoch vlajkoslávy pred mestským úradom natiahnutá biela plachta s modrým volebným sloganom.

Solga vyčíslil náklady na svoju kampaň na približne na 1 500 eur a podľa jeho vyjadrenia ide o vlastné finančné zdroje.

„V mojom prípade je úplne prirodzené, že si celú kampaň financujem sám a viem to doložiť," hovorí. Zároveň dodáva, že tak tomu bolo aj v minulosti. Kvetoslava Štrbová (nezávislý), poslankyňa pezinského zastupiteľstva, ktorá je jedinou Solgovou protikandidátkou, sa do uzávierky k našim otázkam nevyjadrila.

K tradičnej komunikácii pridali Facebook

V Senci kandidáti stavili aj na nové médiá. Peter Sedala, ktorý ide do volieb ako nezávislý kandidát, sa chce zamerať okrem novín a osobných stretnutí s ľuďmi aj na sociálnu sieť Facebook.

„Bilbordy určite nie, lebo Senčania sú alergickí na politikov, ktorí na nich pozerajú zvysoka." Aj keď sú podľa neho dôležité všetky vekové skupiny, zvlášť chce motivovať mladých voličov, ktorým nie je mesto ľahostajné. Do kampane plánoval investovať od troch do päťtisíc eur, ktoré išli z jeho vlastného vrecka.

Využiť Facebook chce aj ďalší nezávislý kandidát Ján Chrťan. Najviac však vsádza na osobný kontakt s mienkotvornými osobami mesta Senec a ich vplyvom na občanov v ich okruhu ako aj na osobný kontakt s voličmi. Nechýbajú ani noviny, bilbordy a letáky. Koľko peňazí chce vynaložiť na svoju kampaň považuje za nekorektnú otázku. „Pôjde zásadne o vlastné prostriedky," doplnil.

Terajší primátor Karol Kvál (nezávislý) sa takisto spolieha na osobný kontakt a bilbordy. Osloviť nimi chce všetky cieľové skupiny bez rozdielu národnosti a vierovyznaní.

„Koľko za kampaň zaplatím, je moja súkromná vec," reagoval stroho Kvál. Rovnako ako ostatní kandidáti, aj on si ju zabezpečuje z vlastných zdrojov.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 11 286
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 331
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 762
  4. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 3 577
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 452
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 086
  7. Kam do tepla v januári? 2 219
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 934
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 781
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 080