SÚČASNÍ PRIMÁTORI SÚ VERNÍ TRADIČNEJ KOMUNIKÁCII

Noví kandidáti oslovujú voličov aj na Facebooku

Kandidáti na primátora komunikujú so svojimi voličmi najmä osobne. Medzi komunikačnými prostriedkami dominuje aj využívanie novín či letákov. Do týchto volieb však prenikli aj nové médiá, najmä Facebook.

PEZINOK. SENEC. V Senci a v Pezinku sa uchádza o post primátora spolu šesť kandidátov. V tohtoročných voľbách pôjdu do boja o primátorské kresla aj súčasní primátori oboch okresných miest.

Všetkých kandidátov sme oslovili s tromi otázkami, ktoré sa týkajú ich predvolebnej kampane. Na naše otázky neodpovedali dvaja kandidáti.

Megalomanskú kampaň nepotrebuje

Súčasný primátor Pezinka Oliver Solga (nezávislý) stavia svoju predvolebnú kampaň predovšetkým na štandardných a osvedčených prostriedkoch komunikácie.

Článok pokračuje pod video reklamou

Megalomanskú kampaň s bilbordmi s vyretušovanou tvárou na každom rohu, na ktorých by sľuboval zázraky na počkanie podľa jeho slov nepotrebuje:

„Využívam platenú inzerciu v časopise Pezinčan, krátky šot v televízii Pezinok a plagáty. Do každej domácnosti bude doručený môj volebný program." V súčasnosti je na stĺpoch vlajkoslávy pred mestským úradom natiahnutá biela plachta s modrým volebným sloganom.

Solga vyčíslil náklady na svoju kampaň na približne na 1 500 eur a podľa jeho vyjadrenia ide o vlastné finančné zdroje.

„V mojom prípade je úplne prirodzené, že si celú kampaň financujem sám a viem to doložiť," hovorí. Zároveň dodáva, že tak tomu bolo aj v minulosti. Kvetoslava Štrbová (nezávislý), poslankyňa pezinského zastupiteľstva, ktorá je jedinou Solgovou protikandidátkou, sa do uzávierky k našim otázkam nevyjadrila.

K tradičnej komunikácii pridali Facebook

V Senci kandidáti stavili aj na nové médiá. Peter Sedala, ktorý ide do volieb ako nezávislý kandidát, sa chce zamerať okrem novín a osobných stretnutí s ľuďmi aj na sociálnu sieť Facebook.

„Bilbordy určite nie, lebo Senčania sú alergickí na politikov, ktorí na nich pozerajú zvysoka." Aj keď sú podľa neho dôležité všetky vekové skupiny, zvlášť chce motivovať mladých voličov, ktorým nie je mesto ľahostajné. Do kampane plánoval investovať od troch do päťtisíc eur, ktoré išli z jeho vlastného vrecka.

Využiť Facebook chce aj ďalší nezávislý kandidát Ján Chrťan. Najviac však vsádza na osobný kontakt s mienkotvornými osobami mesta Senec a ich vplyvom na občanov v ich okruhu ako aj na osobný kontakt s voličmi. Nechýbajú ani noviny, bilbordy a letáky. Koľko peňazí chce vynaložiť na svoju kampaň považuje za nekorektnú otázku. „Pôjde zásadne o vlastné prostriedky," doplnil.

Terajší primátor Karol Kvál (nezávislý) sa takisto spolieha na osobný kontakt a bilbordy. Osloviť nimi chce všetky cieľové skupiny bez rozdielu národnosti a vierovyznaní.

„Koľko za kampaň zaplatím, je moja súkromná vec," reagoval stroho Kvál. Rovnako ako ostatní kandidáti, aj on si ju zabezpečuje z vlastných zdrojov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 477
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 185
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 997
  4. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 10 230
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 605
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 379
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 377
  8. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 4 300
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 3 828
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 618