SÚČASNÍ PRIMÁTORI SÚ VERNÍ TRADIČNEJ KOMUNIKÁCII

Noví kandidáti oslovujú voličov aj na Facebooku

Kandidáti na primátora komunikujú so svojimi voličmi najmä osobne. Medzi komunikačnými prostriedkami dominuje aj využívanie novín či letákov. Do týchto volieb však prenikli aj nové médiá, najmä Facebook.

PEZINOK. SENEC. V Senci a v Pezinku sa uchádza o post primátora spolu šesť kandidátov. V tohtoročných voľbách pôjdu do boja o primátorské kresla aj súčasní primátori oboch okresných miest.

Všetkých kandidátov sme oslovili s tromi otázkami, ktoré sa týkajú ich predvolebnej kampane. Na naše otázky neodpovedali dvaja kandidáti.

Megalomanskú kampaň nepotrebuje

Súčasný primátor Pezinka Oliver Solga (nezávislý) stavia svoju predvolebnú kampaň predovšetkým na štandardných a osvedčených prostriedkoch komunikácie.

Článok pokračuje pod video reklamou

Megalomanskú kampaň s bilbordmi s vyretušovanou tvárou na každom rohu, na ktorých by sľuboval zázraky na počkanie podľa jeho slov nepotrebuje:

„Využívam platenú inzerciu v časopise Pezinčan, krátky šot v televízii Pezinok a plagáty. Do každej domácnosti bude doručený môj volebný program." V súčasnosti je na stĺpoch vlajkoslávy pred mestským úradom natiahnutá biela plachta s modrým volebným sloganom.

Solga vyčíslil náklady na svoju kampaň na približne na 1 500 eur a podľa jeho vyjadrenia ide o vlastné finančné zdroje.

„V mojom prípade je úplne prirodzené, že si celú kampaň financujem sám a viem to doložiť," hovorí. Zároveň dodáva, že tak tomu bolo aj v minulosti. Kvetoslava Štrbová (nezávislý), poslankyňa pezinského zastupiteľstva, ktorá je jedinou Solgovou protikandidátkou, sa do uzávierky k našim otázkam nevyjadrila.

K tradičnej komunikácii pridali Facebook

V Senci kandidáti stavili aj na nové médiá. Peter Sedala, ktorý ide do volieb ako nezávislý kandidát, sa chce zamerať okrem novín a osobných stretnutí s ľuďmi aj na sociálnu sieť Facebook.

„Bilbordy určite nie, lebo Senčania sú alergickí na politikov, ktorí na nich pozerajú zvysoka." Aj keď sú podľa neho dôležité všetky vekové skupiny, zvlášť chce motivovať mladých voličov, ktorým nie je mesto ľahostajné. Do kampane plánoval investovať od troch do päťtisíc eur, ktoré išli z jeho vlastného vrecka.

Využiť Facebook chce aj ďalší nezávislý kandidát Ján Chrťan. Najviac však vsádza na osobný kontakt s mienkotvornými osobami mesta Senec a ich vplyvom na občanov v ich okruhu ako aj na osobný kontakt s voličmi. Nechýbajú ani noviny, bilbordy a letáky. Koľko peňazí chce vynaložiť na svoju kampaň považuje za nekorektnú otázku. „Pôjde zásadne o vlastné prostriedky," doplnil.

Terajší primátor Karol Kvál (nezávislý) sa takisto spolieha na osobný kontakt a bilbordy. Osloviť nimi chce všetky cieľové skupiny bez rozdielu národnosti a vierovyznaní.

„Koľko za kampaň zaplatím, je moja súkromná vec," reagoval stroho Kvál. Rovnako ako ostatní kandidáti, aj on si ju zabezpečuje z vlastných zdrojov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Máte nad 40? Skontrolujte si, či je Vaše srdce skutočne zdravé
  3. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  4. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  5. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  6. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  7. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  8. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  9. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 24 913
  2. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 18 144
  3. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 12 957
  4. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 980
  5. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 7 899
  6. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 7 372
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 458
  8. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 4 250
  9. Nepodceňujte bolesť chrbta, môže ísť o zápalové ochorenie 3 821
  10. Kreditná karta – áno alebo nie 3 398