SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Národný futbalový štadión môže byť raj pre bezdomovcov

Starosta Nového Mesta vraví o raji pre bezdomovcov a potkanov.

NOVÉ MESTO. Ak sa výstavba Národného futbalového štadióna na mieste arény Slovana nepohne čo najskôr vpred, starosta mestskej časti (MČ) Bratislava-Nové Mesto Richard Frimmel sa obáva, že na tomto mieste, v centre mestskej čast vznikne smetisko.

"Bude to raj pre bezdomovcov, potkanov, bude to veľký problém," pokračoval Frimmel. Možnú budúcu situáciu so starým futbalovým štadiónom Slovana Bratislava porovnal s bývalými kúpeľmi Centrál pri Trnavskom mýte v Bratislave, ktoré roky chátrali. V súčasnosti má na ich mieste vyrásť moderná zástavba.

Skryť Vypnúť reklamu

Starosta Frimmel, ktorý je tiež krajským poslancom, nebude už kandidovať v novembrových komunálnych voľbách.

"Aj keď už nebudem vo funkcii, budem sa snažiť cez svojich známych, priateľov, aby som na túto vec upozorňoval, aby sa riešenie našlo," povedal s tým, že v médiách sa ako budúci investor objavuje záujemca zo Švajčiarska alebo domáci podnikateľský systém na čele s podnikateľom Ivanom Kmotríkom.

Ako v septembri informovali médiá, Kmotrík vyhlásil, že na Tehelnom poli, kde je slovanistický štadión, postaví nový futbalový štadión.

"Nie, magistrát neeviduje žiadnu oficiálnu ponuku na rokovanie o výstavbe štadióna v lokalite Tehelné pole na pozemkoch vo vlastníctve hlavného mesta," uviedol pre TASR vedúci oddelenia marketingu a cestovného ruchu bratislavského magistrátu Milan Vajda. Hlavné mesto je stále jedným z akcionárov NFŠ, a. s., do ktorej vstúpilo práve vkladom pozemkov preto, lebo NFŠ vystupoval až dosiaľ ako nositeľ zámeru a investor výstavby NFŠ.

Skryť Vypnúť reklamu

Je možné, že po nástupe nového prezidenta Slovenského futbalového zväzu Jána Kováčika, bude aj v tejto záležitosti nová dynamika, konštatoval. "Naďalej platí, že mesto podporí akýkoľvek reálny a transparentný projekt, či už z verejných alebo súkromných prostriedkov na výstavbu moderného športového stánku na Tehelnom poli, kde to navyše dlhodobo umožňuje aj územný plán mesta," uzavrel Vajda.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  3. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  4. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  5. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  9. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  10. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  1. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 16 293
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 585
  3. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 502
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 7 228
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 058
  6. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 6 746
  7. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 437
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 274
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 156
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 902
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu