SME
Sobota, 20. august, 2022 | Meniny má Anabela

Zmena hromadnej dopravy ohrozuje prevádzku Divadla Aréna

Bratislavské Divadlo Aréna sa obáva veľkého poklesu návštevnosti na svojich podujatiach. Dôvodom je zmena mestskej hromadnej dopravy.

BRATISLAVA. Bratislavské Divadlo Aréna sa obáva veľkého poklesu návštevnosti na svojich podujatiach. Dôvodom je zmena mestskej hromadnej dopravy (MHD) od 15. mája v súvislosti s uzavretím Starého mosta.

"Došlo k priamemu ohrozeniu prevádzky a tým aj existencie divadla," uviedol dnes pre TASR Roman Martinec z Divadla Aréna. Podľa neho týmto opatrením návštevníci i zamestnanci divadla, ktorí nedisponujú osobným automobilom, prišli o jediný prístup k divadlu verejnou dopravou, keďže obchádzková trasa autobusu č. 50 vedie od mosta Apollo k nákupnému stredisku Aupark. Najbližšia zastávka MHD je vo vzdialenosti 15 minút chôdzou cez Sad Janka Kráľa. To je neprijateľné riešenie z hľadiska komfortnosti, bezpečnosti a zdravia návštevníkov i zamestnancov, ktorí po skončení predstavení odchádzajú z divadla neskoro večer a prípadne v nepriaznivom počasí.

SkryťVypnúť reklamu

"Divadlo Aréna dlhodobo so znepokojením sleduje zmeny dopravy vo svojom okolí," dodal Martinec. Už pred niekoľkými rokmi riaditeľ divadla Juraj Kukura protestoval proti zrušeniu linky č. 82, ktorá spájala Železničnú stanicu Petržalka a Hlavnú stanicu. Divadlo Aréna tak prišlo o jediné spojenie MHD s Petržalkou. Ďalšie kroky, ktoré viedli k odizolovaniu Divadla Aréna, prišli postupne otvorenie diaľnice, ktorá odrezala divadlo od Petržalky, zjednosmernenie Viedenskej cesty, pre ktoré musia motorizovaní návštevníci a zamestnanci obchádzať niekoľko kilometrov. Ostatným problémom je postupné uzatváranie Starého mosta.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem
  2. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run
  3. Mobilná bezpečnosť sa stále podceňuje. Všetko však máte v rukách
  4. Pixel Federation nikdy nezarobil ako cez pandémiu
  5. Auto bez čakania? VW T-Cross môžete mať hneď a aj so zľavou
  6. Radi si veci vyrábate sami? Tento nový časopis je pre vás
  7. Zdravotná poisťovňa zostala prekvapená. Zaplatila už 30 mil. eur
  8. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  1. Majstrovstvá Slovenska v hode telefónom sa uskutočnia v sobotu
  2. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem
  3. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run
  4. Shell myslí na slovenské komunity
  5. Mobilná bezpečnosť sa stále podceňuje. Všetko však máte v rukách
  6. Čakáte bábätko? Union má preň nachystané veľké množstvo výhod
  7. Agrokomplex 2022
  8. 365.bank si naďalej upevňuje svoju pozíciu plnoformátovej banky
  1. Zdravotná poisťovňa zostala prekvapená. Zaplatila už 30 mil. eur 39 724
  2. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane 14 164
  3. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 10 505
  4. Pixel Federation nikdy nezarobil ako cez pandémiu 7 163
  5. Radi si veci vyrábate sami? Tento nový časopis je pre vás 5 248
  6. Hyundai štartuje na Slovensku unikátny Hyundai Plogging Run 4 537
  7. Nie som superman, ale viem, že Prešov má na to byť supermestom. 4 257
  8. Veterány sú symbolom Kuby. Hemingway ich vlastnil sedem 3 351
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave
  2. Post Bellum SK: Kaviarne: dobrá adresa, politika aj štamgasti
  3. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  4. Robert Puk: Sú mestské časti pre Bratislavu nebezpečné?
  5. Róbert Thomas: Zaparkovať auto priamo v parku ?! Pre niektorých ,,žiaden“ problém
  6. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Žijeme si tu ako v rozprávke
  7. Martin Greguš: Team-building za cca 5 899 eur - je to možné? Pozrime sa na počet zamestnancov, ktorý sa opäť raz vymkol z podkontroly - Metropolitný inštitút
  8. Daniel Bíro: V Bratislave malo byť metro. Aké sú história a súčasnosť tohto projektu?
  1. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 8 893
  2. Peter Gregor: Cena slobody sa vždy počíta iba v stratených ľudských životoch. 7 008
  3. Milan Pilip: Čaká nás rozvrat spoločnosti ak nezasiahneme proti konšpirátorom 6 785
  4. Tereza Krajčová: Severné Poľsko: Očarujúci Gdansk, piesočné pláže Sopotu a moderná Gdyňa 4 698
  5. Ján Valchár: Ubjegáj, zájčik, ubjegáj! 4 057
  6. Roman Kebísek: Jánošík prepadával ľudí na cestách vyše roka. Od jesene 1711 do zimy 1712/3 3 999
  7. Pavel Macko: Máme ľutovať podnikateľa Hambálka alebo vojnové obete jeho kumpánov? 3 664
  8. Marián Viskupič: Rozvrat verejných financií alebo grécka cesta Igora Matoviča 3 649
  1. Jiří Ščobák: Fungujú sankcie proti Rusku? Nečaká krach aj nás?
  2. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  4. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  7. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  8. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
SkryťZatvoriť reklamu