Vynovený obchodný dom My na Kamennom námestí by mal rád nielen pekné interiéry a fasádu, ale aj okolie.
STARÉ MESTO. Čerstvo premenovaný zmodernizovaný obchodný dom My Bratislava by mohol v budúcnosti byť v krajšom prostredí. Povedal to tento týždeň Marcus Chipchase, šéf obchodných domov Tesco v Čechách a na Slovensku. „Je to centrum historického mesta. Bude si to vyžadovať istý čas, ale chceme sa stretnúť so všetkými zainteresovanými," povedal Chipchase.
Bývalý Prior, potom K-Mart a neskôr Tesco zmenil meno v stredu po tom, ako sa tu skončila od jesene trvajúca rekonštrukcia. Výsledkom sú modernejšie priestory, ale aj iný sortiment.
FOTO SME - DOROTA KRÁKOVÁ
Dizajn obchodného domu je teraz v protiklade so zanedbaným okolím, kde dominujú stánky s občerstvením, reklamné panely a skupinky asociálov. Tesco dokonca nevylúčilo aj obnovu potravín, ktoré sú v suteréne, hoci rozširovaním prešli len pred troma rokmi.
Novej tváre sa malo dočkať námestie vďaka projektu firmy Lordship, hovorilo sa dokonca o búraní obchodného domu. Lordship zatiaľ pracuje len na koncepte.