SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Na frekventovaných zastávkach MHD bude vysielať rádio

Na dvanástich frekventovaných zastávkach MHD v Bratislave bude oficiálne od dnes každý pracovný deň o 6:00 do 20:00 znieť špeciálne internetové vysielanie zamerané na dopravný servis a spravodajstvo agentúry SITA.

BRATISLAVA. Spoločnosť PAA Media, s.r.o. a Dopravný podnik Bratislava (DPB) spoločne zavádzajú nový informačný systém RadioPoint. Ten nadväzuje na pilotný projekt z augusta 2008 na zastávke Rajská.

Tentoraz sú do projektu zapojené zastávky na Šafárikovom a Hodžovom námestí, na Trnavskom a Račianskom mýte, na Hlavnej stanici, SAV a Predstaničnom námestí, na Bajkalskej ulici, na Mlynských nivách, na Zochovej ulici a na Kollárovom námestí.

Cestujúci by sa tak mohli podľa konateľa spoločnosti Petra Bartoviča dozvedieť aktuálne informácie z mestskej hromadnej dopravy, o mimoriadnych situáciách, o krátkodobých či dlhodobých výlukách či náhradných a obchádzkových trasách. Okrem toho sa v pravidelných cykloch dozvedia aj o udalostiach z domova, zahraničia, športu či kultúry.

Skryť Vypnúť reklamu

Bartovič však upozorňuje, že nepôjde o žiaden bulvár, miesto tu nebude mať ani hudba. Vysielanie by obyvateľov svojou hlasitosťou rušiť nemalo, dá sa totiž modulovať a nastaviť podľa potreby. Rušiť by to nemalo ani obyvateľov okolitých bytov, zastávky v ich blízkosti boli z projektu vylúčené.

Či sa v budúcnosti rozšíri vysielanie aj na ďalšie zastávky sa zatiaľ povedať nedá, závisieť to bude od záujmu verejnosti. Isté však je, že aj pre prípadné rozširovanie sa budú podľa Bartoviča vyberať len frekventované zastávky. Dopravný podnik zároveň zriadi e-mailovú adresu, kde budú môcť cestujúci napísať svoje pripomienky k tomuto projektu.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 185
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 521
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 537
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 218
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 011
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 721
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 567
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 417
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 412
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 307
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu