SME

Vodičov bez uniforiem ešte podnik pokutovať nechce

Dopravný podnik Bratislava zatiaľ neplánuje sankcionovať vodičov, ktorí nenosia uniformy. V súčasnosti by malo mať jednotné modré uniformy už 99 percent vodičov.

BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava zatiaľ neplánuje sankcionovať vodičov, ktorí nenosia uniformy. V súčasnosti by malo mať jednotné modré uniformy už 99 percent vodičov, tých podnik zamestnáva okolo 1300. Pre agentúru SITA to uviedol predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník. Uniformy sa vracajú po 19 rokoch, podľa neho preto "treba určitý čas na to, aby si vodiči zvykli". Nosenie uniformy je však podľa neho súčasťou pracovných povinností vodičov. Ak však v súčasnosti cestujúcim vadí, že vodiči nenosia uniformy, môžu dať na dopravný podnik podnet a ten každú jednu situáciu preverí. "Každý deň, keď odchádzajú z vozovne, tak sa kontroluje, či majú uniformy," doplnil Zahradník. Jedným z dôvodov však môže byť to, že má vodič uniformu v čistiarni. Do budúcnosti však vedenie podniku nevylučuje pristúpiť aj k sankciám. Niektorí cestujúci totiž tvrdia, že vodičov v uniformách nevidia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Uniformy dal dopravný podnik ušiť na mieru všetkým vodičom. Za uniformy mal zaplatiť dopravný podnik viac ako 431 000 €. Súčasťou každej sady je zimná vrchná bunda, zimná flísová bunda, štyri polokošele s dlhými rukávmi, štyri polokošele s krátkymi rukávmi, dvoje dlhé nohavice a jedny zimné nohavice. Oblečenie je modrej farby, logo podniku je červené a reflexné prvky sú šedé. Dopravný podnik zvažuje na základe požiadaviek niektorých vodičov rozšírenie sady o trojštvrťové nohavice pre teplejšie obdobie, vylúčené nie sú ani polokošele bledšej modrej farby. "Niektorí by prijali aj kravatu. Vážim si, že aj takto by chceli reprezentovať dopravný podnik," dodal Zahradník.

Posledné uniformy sa u vodičov v hlavnom meste objavili údajne v roku 1991. Dopravný podnik rozhodol o ich návrate podľa vzoru dopravného podniku v Prahe.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 746
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 894
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 361
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 302
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 144
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 835
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 790
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 451
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 904
  2. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 536
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 19 161
  4. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 17 890
  5. Marcel Rebro: Armádny kaplán: všetci chlapci sú mŕtvi. Pošlite drony, nech ich pomstíme 13 495
  6. Rado Surovka: Keby blbosť kvitla 12 965
  7. Viktor Pamula: Rozklad ministerstva zahraničných vecí pokračuje 10 528
  8. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 10 285
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  2. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  3. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  4. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  5. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  6. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  7. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
  8. Věra Tepličková: Opäť bližšie ku snu stať sa policajtom
SkryťZatvoriť reklamu