SME
Piatok, 12. august, 2022 | Meniny má Darina

Bratislavské Call centrum pomáhalo pri 780 podnetoch

Najsilnejším obdobím je čas, keď sneží. Od 1. do 17. januára zaznamenalo Call centrum 21 telefonátov. Inak je to týždenne okolo šesť až deväť telefonátov.

BRATISLAVA. Na bratislavské Call centrum sa doteraz obrátilo okolo 780 občanov. Ide o službu magistrátu pre nahlasovanie problémov a nedostatkov, ktoré sa týkajú správy ciest, napríklad zimnej údržby, dopravného značenia či svetelnej signalizácie, nefungujúceho verejného osvetlenia, poškodených či znečistených komunikácií a výtlkov, problémov s podchodmi, lávkami pre peších či poškodenými zvodidlami a zábradliami.

Nahlásiť sa dajú aj chýbajúce kanalizačné mreže, poškodená zeleň v okolí ciest či kosenie zelených plôch. Pre agentúru SITA to uviedla hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová. "Jednoznačne najsilnejším obdobím je čas, keď sneží. Napríklad od 1. januára do 17. januára zaznamenalo Call centrum 21 telefonátov. Inak je to týždenne okolo šesť až deväť telefonátov," povedala.

SkryťVypnúť reklamu

Magistrát priznáva, že počet telefonátov sa znížil o približne 30 percent. Podľa Chudinovej sa však nedá povedať, či to bolo spôsobené končiacou sa zimnou sezónou či zmenou telefónneho čísla a tým aj spoplatnením služby. Call centrum totiž pôvodne fungovalo na telefónnom čísle 0850 211 525. Po približne troch mesiacoch, teda vo februári minulého roka ho magistrát pre lepšiu zapamätateľnosť zmenil na 17 100.

"Žiaľ, takéto ľahko zapamätateľné čísla poskytujú operátori za poplatok," doplnila Chudinová. Podľa nej sú ale občania spokojní, že majú takúto možnosť nahlasovať problémy a nedostatky vo svojom okolí. Hlavné mesto preto zatiaľ neplánuje túto službu meniť.

Novú službu zriadil magistrát 15. novembra 2008 pre skvalitnenie a urýchlenie riešenia spomínaných problémov a nedostatkov. Technické zariadenie telefonickej linky aj s odkazovačom stálo mesto 4 979 eur (150-tisíc korún). Občanovi stačí, ak zistené problémy nahlási na danom čísle, mesto sa ich snaží odstrániť okamžite, ako to dovolia podmienky.

SkryťVypnúť reklamu

Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii nepretržite, cez víkend aj počas sviatkov, linku obsluhuje 12 pracovníkov dispečersko - pohotovostnej služby na oddelení cestného hospodárstva magistrátu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  2. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  3. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  6. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  7. Prehľad a automatizácia
  8. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  1. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane
  2. Energetici prinavrátia Pečnianskemu lesu pôvodnú biodiverzitu
  3. Z vývoja paliva pre Formulu 1 ťažia aj bežní vodiči
  4. Trenčín potrebuje nový impulz!
  5. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  6. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  7. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  8. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 14 408
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 10 879
  3. Domčeky trulli mali byť dočasným bývaním v snahe neplatiť dane 10 652
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 616
  5. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 6 471
  6. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 4 765
  7. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 3 372
  8. Kde u nás kúpite domácke potraviny 2 934
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave
  2. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  3. Robert Puk: Sú mestské časti pre Bratislavu nebezpečné?
  4. Post Bellum SK: Kaviarne: dobrá adresa, politika aj štamgasti
  5. Róbert Thomas: Zaparkovať auto priamo v parku ?! Pre niektorých ,,žiaden“ problém
  6. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Žijeme si tu ako v rozprávke
  7. Martin Greguš: Team-building za cca 5 899 eur - je to možné? Pozrime sa na počet zamestnancov, ktorý sa opäť raz vymkol z podkontroly - Metropolitný inštitút
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli.
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 129 583
  2. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 14 090
  3. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave 10 514
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 9 882
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 8 799
  6. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 7 965
  7. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 5 648
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 364
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  5. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťZatvoriť reklamu