SME

Bratislavské Call centrum pomáhalo pri 780 podnetoch

Najsilnejším obdobím je čas, keď sneží. Od 1. do 17. januára zaznamenalo Call centrum 21 telefonátov. Inak je to týždenne okolo šesť až deväť telefonátov.

BRATISLAVA. Na bratislavské Call centrum sa doteraz obrátilo okolo 780 občanov. Ide o službu magistrátu pre nahlasovanie problémov a nedostatkov, ktoré sa týkajú správy ciest, napríklad zimnej údržby, dopravného značenia či svetelnej signalizácie, nefungujúceho verejného osvetlenia, poškodených či znečistených komunikácií a výtlkov, problémov s podchodmi, lávkami pre peších či poškodenými zvodidlami a zábradliami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nahlásiť sa dajú aj chýbajúce kanalizačné mreže, poškodená zeleň v okolí ciest či kosenie zelených plôch. Pre agentúru SITA to uviedla hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová. "Jednoznačne najsilnejším obdobím je čas, keď sneží. Napríklad od 1. januára do 17. januára zaznamenalo Call centrum 21 telefonátov. Inak je to týždenne okolo šesť až deväť telefonátov," povedala.

SkryťVypnúť reklamu

Magistrát priznáva, že počet telefonátov sa znížil o približne 30 percent. Podľa Chudinovej sa však nedá povedať, či to bolo spôsobené končiacou sa zimnou sezónou či zmenou telefónneho čísla a tým aj spoplatnením služby. Call centrum totiž pôvodne fungovalo na telefónnom čísle 0850 211 525. Po približne troch mesiacoch, teda vo februári minulého roka ho magistrát pre lepšiu zapamätateľnosť zmenil na 17 100.

"Žiaľ, takéto ľahko zapamätateľné čísla poskytujú operátori za poplatok," doplnila Chudinová. Podľa nej sú ale občania spokojní, že majú takúto možnosť nahlasovať problémy a nedostatky vo svojom okolí. Hlavné mesto preto zatiaľ neplánuje túto službu meniť.

Novú službu zriadil magistrát 15. novembra 2008 pre skvalitnenie a urýchlenie riešenia spomínaných problémov a nedostatkov. Technické zariadenie telefonickej linky aj s odkazovačom stálo mesto 4 979 eur (150-tisíc korún). Občanovi stačí, ak zistené problémy nahlási na danom čísle, mesto sa ich snaží odstrániť okamžite, ako to dovolia podmienky.

SkryťVypnúť reklamu

Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii nepretržite, cez víkend aj počas sviatkov, linku obsluhuje 12 pracovníkov dispečersko - pohotovostnej služby na oddelení cestného hospodárstva magistrátu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  2. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  4. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  5. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  6. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  7. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  2. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  5. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  6. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  7. Nové Planeo v Košiciach
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 9 174
  2. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 951
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 599
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 429
  5. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 624
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 3 528
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 056
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 883
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 37 736
  2. Rado Surovka: Judáš vstal z mŕtvych a podal ruku Ficovi 12 374
  3. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/ 7 661
  4. Michaela Witters: Dievčatko v škôlke neprehovorilo sedem mesiacov ani slovo. Nakoniec jej pomohlo toto... 7 302
  5. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 983
  6. Tomáš Mikloško: Toxické peklo: Ako rozpoznať narcistu a jeho obeť 5 185
  7. Radko Mačuha: Teleráno na ministerstve kultúry? 4 477
  8. Věra Tepličková: Šok v Levoči 4 277
  1. Věra Tepličková: Šok v Bratislave (voľné pokračovanie Šoku v Levoči)
  2. Marcel Rebro: Fico a jeho banda si kupujú za naše peniaze haciendy, Slováci posielajú drony obrancom Ukrajiny
  3. Věra Tepličková: Šok v Levoči
  4. Tupou Ceruzou: Kamarát Viktor
  5. Radko Mačuha: Aj Európa má svoju suverénnu politiku.
  6. Marian Nanias: Jadrová energia - Tomu sa hovorí viera a dôvera...
  7. Tupou Ceruzou: Žiačik
  8. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy
SkryťZatvoriť reklamu