Technické meny sa dotknú aj regionálnych vlakov z Bratislavy, hoci ich cieľová stanica ostáva zachovaná. Na svojej internetovej stránke o tom informujú Rakúske spolkové železnice.
Od uvedeného dátumu dôjde k zrušeniu a neskôr k odstráneniu staničnej budovy Wien Südbahnhof, koľajiska a nástupíšť Südbahn - č. 11 až 19, k zrušeniu diaľkovej dopravy regionálnej/prímestskej dopravy vychádzajúcej do 12. decembra z nástupíšť č. 11 - 19.
Ostbahn, súčasné nástupištia č. 1 až 9, kde končia, respektíve začínajú aj regionálne vlaky smer Marchegg - Bratislava hlavná stanica a smer Bruck an der Leitha - Kittsee - Bratislava-Petržalka, budú naďalej v prevádzke. Ich dĺžka sa skráti asi o 150 metrov. Nový prístup k nim bude vytvorený z bočnej strany koľajiska, z ulice Arsenalstraáe. Pozdĺž zakončenia koľají a nástupíšť bude v prevádzke nová provizórna odbavovacia budova pre cestujúcich. Nové označenie tejto časti stanice je Wien Südbahnhof (Ostbahn).
"Železničná stanica Wien Südbahnhof - Ostbahn, terajšie nástupištia č. 1 až 9 a S-Bahn - nástupištia č. 21 a 22 - zostane v prevádzke do spustenia novej hlavnej železničnej stanice. Zmeny platia do jej čiastočného spustenia do prevádzky, naplánovaného na december 2012," povedal pre TASR Herbert Ofner z tlačového oddelenia rakúskych železníc. Zdôraznil, že prestavba stanice sa nedotkne silvestrovských osláv 2009/2010 vo Viedni a z a do Bratislavy budú z nástupíšť č. 21/22 zo stanice Südbahnhof vypravené dodatočné vlaky. Výstavba novej hlavnej stanice ovplyvnila aj počet vlakov. "Medzi Viedňou a Bratislavou prišlo k minimálnej redukcii vlakov. Sú ňou dotknuté len tie vlakové spojenia, po ktorých bol veľmi slabý dopyt zo strany cestujúcich," vysvetlil. Týka sa to piatich párov vlakov v skorých ranných alebo neskorých večerných hodinách, idúcich cez Marchegg. Vlakové spojenia cez Bruck an der Leitha budú premávať cez víkend v dvojhodinových intervaloch. Spojenie Bratislava - Gänsendorf bude možné len s prestupom v Marcheggu, uzavrel Ofner.