
FOTO - ARCHÍV
Viedenské trhoviská sú originálom mesta a domáci si ich nevedia vynachváliť. Ľudia, ktorí sem prichádzajú nakupovať, uprednostňujú nielen rôznorodosť produktov, ale i multikultúrnosť trhovníkov. Trhoviská majú vlastnú webovú stránku, tento rok „letí“ slogan Nákupy s charakterom. Hviezdami trhovo-webovej kampane sú predavači rýb, mäsiari, pekári, predavačka zeleniny. Mesto podporuje kampaň plagátmi Viedeň je iná a Obedujme inak. Na jeseň sa už tradične uskutoční súťaž o najobľúbenejšieho predavača alebo predavačku a akciu ukončí veľkolepá slávnosť. Ak chcete niektorý z trhov navštíviť, nalistujte si informácie na adrese www.wiener-maerkte.at.
***
Ak chcete zájsť aj za kultúrou, zaujímavá je výstava Kapitál a karma. Predstavuje práce indických umelcov, ktoré vznikli na pozadí ekonomických a sociálnych transformácií. Je to doteraz najväčšia prezentácia indického súčasného umenia v nemecky hovoriacich krajinách. Od 26. do 28. apríla sa na tému výstavy koná sympózium a workshop.
Výstavu nájdete vo viedenskej Kunsthalle na Museumsplatz č. 1 do 9. júna, otvorená je denne od 10.00 do 19.00 h. (er, mi)