SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Web pre turistov vraj bude živší

Bratislava chce prilákať návštevníkov menej konzervatívnou webovou stránkou. Jej spustenie je naplánované na október.

Víťazný grafický návrh na redizajn web stránky cestovného ruchu.Víťazný grafický návrh na redizajn web stránky cestovného ruchu. (Zdroj: NÁVRH – IQ Design)

BRATISLAVA. Mesto chce zmeniť časť svojho webu. Podstránka určená pre návštevníkov dostane novú grafiku.

Spustenie novinky je naplánované na 30. októbra. Termín bol vraj vybraný tak, aby Bratislava bola webom pripravená na novú turistickú sezónu. Doména stránky ostane rovnaká.

Redizajn zdôvodňuje Milan Vajda, vedúci oddelenia marketingu a cestovného ruchu magistrátu, povahou dnešného návštevníka.

„Štyria z piatich ľudí prichádzajú do Bratislavy individuálne a informácie hľadajú na internete,“ hovorí Vajda. „Veľmi málo využívajú turistické centrá. Chceme viac spolupracovať s inými portálmi.“

Skryť Vypnúť reklamu

Počet stálych turistických centier sa nezvyšuje v iných krajinách. Naopak, pribúdajú dotykové infopointy. Bratislava má tri informačné centrá – na stanici, v centre mesta a na letisku. Pre turistov vraj postačujú.

Na grafický návrh web stránky v oblasti cestovného ruchu vyhlásil magistrát vizuálnu súťaž. Prebiehala v dvoch kolách. Víťazom sa po anonymnom hlasovaní výberovej komisie stala kreatívna agentúra IQ Design Studio. Koľko bude presne redizajn mesto stáť, sa vraj ešte povedať nedá. Závisí to od zmluvy s víťaznou agentúrou. Takzvané skicovné, čiže finančná odmena za návrhy, bolo 300 eur.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  5. Magazín SME Ženy už v predaji
  6. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  7. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  8. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  1. Magazín SME Ženy už v predaji
  2. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  3. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  4. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  5. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  6. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  7. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  8. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  9. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  10. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 35 806
  2. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 24 077
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 19 384
  4. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 258
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 16 634
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 13 551
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 306
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 326
  9. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 300
  10. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 10 712
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu