SME

Mesto Bratislava a kraj sa propagujú novým spotom aj DVD nosičmi

Hlavné mesto a Bratislavský samosprávny kraj (BSK) sa prezentuje novým propagačným spotom, dokumentom, DVD nosičmi ako aj dizajnom manuálu, bedekerom, fotografiami a billboardami.

BRATISLAVA. Projekt zameraný na prezentáciu možností cestovného ruchu je výsledkom spolupráce mesta, kraja a Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR), ktorá zabezpečila výrobu.

"Spoločný projekt považujeme za prelomový. Vôbec po prvýkrát sa nám podarilo zrealizovať takúto rozsiahlu kampaň na propagáciu cestovného ruchu Bratislavy a Bratislavského samosprávneho kraja s podporou Ministerstva hospodárstva SR, ktoré na tento cieľ vyčlenilo finančné prostriedky. Jednoznačne táto spolupráca už priniesla pozitívne výsledky,“ informovala agentúru SITA generálna riaditeľka SACR Svetlana Gavorová. Náklady na projekt predstavujú 202 490 €.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

SACR zabezpečila dizajn manuál kreatívneho riešenia spoločnej grafickej a audiovizuálnej komunikácie mesta Bratislava a BSK. Ďalším produktom bola tvorba 30-sekundového propagačného reklamného spotu, ktorý sa v marci vysielal na americkej spravodajskej stanici CNN. "Pre potreby mesta a kraja bol vyrobený aj dokument o Bratislave a kraji, ako aj prezentačné dátové nosiče o meste a kraji. Nová databanka imidžotvorných fotografií bude slúžiť na propagáciu mesta a regiónu na zdrojových trhoch," uviedla Gavorová.

Turistický sprievodca o meste a kraji, rovnako ako vytvorená Stratégia e-marketingu, sa budú využívať na propagáciu v zahraničí. Ako motivovácia zahraničných turistov k návšteve by mala slúžiť billboardová kampaň, billboardy budú pritom umiestnené na hraničných priechodoch s Rakúskom, Maďarskom, Českom a Poľskom.

SkryťVypnúť reklamu

"Slabá, alebo takmer žiadna cielená propagácia Bratislavy a BSK zo strany SACR v minulosti bola spôsobená pravidlami financovania marketingových aktivít SACR zo štrukturálnych fondov Európskej únie," vysvetlila Gavorová. Tie totiž podľa nej nedovoľujú použitie finančných prostriedkov na propagáciu kraja pre jeho vyšší HDP, ktorý presahuje 75 % priemeru Európskej únie. Užšiu spoluprácu nadviazala SACR s mestom a BSK vlani v septembri. "SACR spolu so svojím zriaďovateľom, Ministerstvom hospodárstva SR, však našli spôsob ako situáciu riešiť a dohodli sa na vyčlenení osobitných finančných prostriedkov účelovo určených na propagáciu Bratislavy a BSK," dodala Gavorová.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 815
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 494
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 528
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 419
  5. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 392
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 381
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 269
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 012
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 27 073
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 159
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 218
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 254
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 813
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 284
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 980
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 5 824
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu